Najnovejša raziskava je pokazala, da je moško doživljanje močno povečano, ko opazijo lep avto, medtem ko jih jok otrok ne gane toliko.
Moške bolj razneži lep avto kot pa jok otroka
Avtomoto
Raziskavo o reakcijah na dizajn avta je opravil avtomobilski gigant Volvo. Eksperiment je pokazal, da moški doživljajo več emocij ob gledanju lepega avtomobila kot pa med gledanjem fotografije objokanega otroka. Pri ženskah so bili rezultati seveda popolnoma drugačni.
Pri 74 odstotkih moških je bilo ugotovljeno, da dobro oblikovan avto pri njih vzbudi prijetne občutke. Na drugi strani je bilo ugotovljeno, da zgolj tretjino žensk bolj očarajo obline lepega avtomobila kot pa obline čednega moškega.
Merili so možgane
Volvo je raziskavo opravil v sodelovanju s specialisti EEG (elektroencefalografija) Myndplay. Čustvovanje udeležencev eksperimenta so spremljali tako, da so s pomočjo posebnih kamer, ki so jih namestili na kožo lobanje, snemali nihanje električne napetosti nevronov v možganih.
Eksperiment je potrdil, da ljudje čustveno reagirajo na obliko avtomobila in očitno je, da so ljudje genetsko programirani tako, da radi vidijo elegantno obliko z elegantnimi linijami, so zapisali v zaključnem poročilu eksperimenta.