MENTORSTVO V OKVIRU PROJEKTA PROMO ISTRA: Delavnice, medijska podpora in individualno svetovanje

Koper

Namen natečaja Slovenska Istra, ki je potekal v okviru projekta PROMO ISTRA, je bil poiskati najboljše podjetniške projekte ali produkte na območju LAS Istre. Izmed vseh prijavljenih so izbrali deset finalistov, s katerimi so sodelovali, jim pomagali pri vzpostavitvi ali optimizaciji spletne strani in marketingu ter promociji. Finalisti so prejeli preko 500 individualnih mentorskih ur, šest delavnic in tudi medijsko podporo. Mentorski program sta izvajala NGN MEDIA, d. o. o. in Tovarna sanj d. o. o., medijski agenciji z dolgoletnimi izkušnjami na področju izdelovanja in optimizacije spletnih strani ter promocijskih aktivnosti.

Mentorstvo nadobudnim podjetnikom je odličen način pomoči skupnosti in družbi na splošno. Poslovni mentorji svetujejo ljudem, kako lahko optimalno razvijejo svoj potencial, jih naučijo pomembnih modrosti, ki so plod njihovega večletnega dela in izkušenj ter jim dajo možnost, da se učijo iz njihovih lastnih napak in uspehov.

Cilj mentorstva v okviru operacije PROMO ISTRA je bil v prvi vrsti podelitev znanja o marketingu in promociji v obliki svetovanja, prenosa izkušenj, nadgradnje kompetenc in spodbujanja vseh aktivnosti, ki jih potrebuje in izvaja podjetje, da uspe. Predvsem je bila pomembna aktivna vloga tako mentorjev kot podjetnikov, saj se na ta način lažje dosežejo zaupanje in konkretni rezultati.

Mentorstvo se je nanašalo zlasti na področja odnosov z javnostmi in mediji, oglaševanja na socialnih omrežjih, Google oglaševanja, izdelave spletnih strani in njihove optimizacije ter vzdrževanja, analiz in strategij, vsebinskega marketinga in komunikacijskega svetovanja. Mentorji so z nasveti, povezovanjem in usmerjanjem želeli pomagali podjetnikom oziroma podjetniškim ekipam pri marketingu in promociji ter posledično razvijanju stabilnega in dobičkonosnega podjetja.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija