Voznike je zmotilo, da je včeraj promet v predoru Markovec ponovno potekal le po enem voznem pasu in to v obe smeri. Po družbenih omrežjih so ob ponovni delni zapori ugibali, če gre za "najbolj vzdrževan predor na svetu". A kot izhaja iz odgovorov Darsa, gre res za bolj specifičen predor v primerjavi z ostalimi v Sloveniji.
MARKOVEC "NAJBOLJ VZDRŽEVAN PREDOR NA SVETU"? Na Darsu zatrjujejo, da imate občutek, da je tako
Koper
Na družbenih omrežjih je včeraj znova završalo glede predora Markovec. Mnogim voznikom se namreč zdi, da se dela v predoru izvajajo nenavadno zelo pogosto. Tako je včeraj promet znova potekal le po enem voznem pasu, kar je nekatere pripeljalo celo do ugibanja, gre za "najbolj vzdrževan predor na svetu".
Kot pojasnjujejo na Darsu, je bil razlog za včerajšnje delno zaprtje predora čiščenje kanalizacije z visokotlačnim strojem. Na vprašanje, ali v primerjavi z drugimi novejšimi predori v Sloveniji v predoru Markovec potekajo vzdrževalna dela bolj pogosto, pa so odgovorili negativno in pojasnili, da za vse predore veljajo enaki standardi vzdrževanja in obnavljanja, a ob enem priznali, da je drenažni sistem predora Markovec zelo obremenjen, ugotavlja njihova vzdrževalna služba.
Gre za nekoliko specifičen predor
"V hribini se nahaja veliko vode, ki se steka v drenaže. Zaradi specifične sestave zaledne hribine ta voda vsebuje veliko sige, ki se odlaga v in po obodu cevi ter maši perforacije. Zaradi navedenega je potrebno redno čiščenje drenaž, ki pa zaradi zgoraj naštetih razlogov poteka počasneje, kot na primer v predoru Kastelec," so pojasnili. Ob tem še dodajajo, da se v zimskih oziroma zgodnje spomladanskih dnevih zaradi ugodnih temperatur osredotočijo na predor Markovec, kasneje pa opravljajo dela na celini.
"Zaradi višjih temperatur je namreč na obali lažje delati z vodo, ki se uporablja pri čiščenju, kot na celini, kjer so temperature v tem obdobju nižje. Torej smo ugodne temperature na obali izkoristili za dela v predoru Markovec, zato mogoče občutek, da je v tem predoru več del," so še odgovorili na naše vprašanje, kakšen je razlog, da je predor tako pogosto predmet vzdrževalnih del.
Na Darsu so zavrnili govorice, da bi bila vzdrževalna dela v predoru Markovec posledica konstrukcijskih napak. "Obdobni pregledi strokovnih služb jih do sedaj niso ugotovili," poudarjajo.
Samo letos je bil predor že večkrat vsaj delno zaprt
Postregli so nam tudi s podatki, kolikokrat je bil predor letos popolnoma ali deloma zaprt oziroma je bil promet urejen po enem voznem pasu zaradi vzdrževalnih del. "V desni cevi predora je bila 11-krat narejena enodnevna zapora prehitevalnega pasu, dva dni in noči pa je bila narejena popolna zapora za ves promet. V levi cevi predora je bila 7-krat narejena enodnevna zapora prehitevalnega pasu, dva dni in noči pa je bila narejena popolna zapora za ves promet."
Komentiraj
Www.PayCash1.com
Čistijo.
Večkrat se vozimo nikjer pa ni videt delavcev. Lp