Makedonci najbolj kreativni

Scena

S podelitvijo nagrad za najboljša oglaševalska dela je letošnji mednarodni oglaševalski festival Zlati boben nocoj doživel prvi vrhunec. Mednarodni žiriji 20. festivala, ki se bo v petek zaključil v Portorožu, sta podelili skupno sedem velikih nagrad, 13 zlatih in 21 srebrnih bobnov.

Na 20. izvedbi festivala, ki velja za enega največjih tovrstnih festivalov v Evropi, so nocoj podelili zlate bobne v kategorijah Single Channel za dela, ki izstopajo z najbolj kreativno in učinkovito uporabo posameznega komunikacijskega kanala, in v kategorijah Multi Channel za dela, ki izstopajo po najbolj kreativni uporabi in integraciji več komunikacijskih kanalov.

Kar tri velike nagrade oz. Grand Prixe je prejela New Moment New Ideas Company Skopje iz Makedonije za radijsko kampanjo, za inovativno kampanjo in za kategorijo "dogodkov", poleg te pa so velike nagrade osvojili še: finska agencija TBWA za digitalno kampanjo, Getin Noble Bank iz Poljske za inovativno kampanjo, romunski GMP Advertising za področje digitalnih kampanj ter izraelska agencija Baumann Ber Rivnay Saatchi&Saatchi za direktno kampanjo.

Mobilno oglaševanje v porastu

Po podatkih organizatorjev se je na letošnji Zlati boben prijavilo skoraj 1400 del, ki jih je pripravilo skupno 333 agencij. V kategoriji Single Channel sta največji porast prijav zabeležili pri mobilnih in digitalnih kampanjah, v kategoriji Multi Channel pa med neposrednimi kampanjami. Skupno število prijavljenih del je sicer primerljivo z lanskim.

Med državami so največji porast prijavljenih del zabeležile Turčija, Bolgarija, Makedonija, Grčija, Estonija in Latvija.

Do petka se bodo na festivalu v organizaciji Slovenske oglaševalske zbornice sicer predstavile oglaševalske agencije in kreativni delavci iz več kot 30 držav t.i. Nove Evrope. Med drugim bodo v petek gostili dizajnerja Stefana Sagmeisterja in kreativnega direktorja Red Bull Creative Simona Schwaighoferja.