Madžarska delegacija na čelu s podsekretarjem za promet na ministrstvu za nacionalni razvoj Lazslom Mosoczijem se bo z državnim sekretarjem na infrastrukturnem ministrstvu Juretom Lebnom sestala v torek. Tema pogovorov bo tudi projekt drugi tir, pri katerem naj bi sodelovali Madžari. Delegacijo medtem že danes pričakujejo na Slovenskih železnicah.
MADŽARI PRIDEJO V KOPER JUTRI: V delegaciji Mol, Gysev Cargo in Hungrail
Slovenija
Po pojasnilih infrastrukturnega ministrstva gre za vljudnostni obisk predstavnikov madžarske vlade pod vodstvom Masoczija, Leben pa jih bo seznanil z dogajanjem v zvezi z drugim železniškim tirom Divača-Koper, med drugim tudi s sklepi komisije DZ za nadzor javnih financ v zvezi s projektom.
Parlamentarna komisija za nadzor javnih financ je od vlade zahtevala pripravo načrta projekta brez udeležbe Madžarske, vlada pa ji je v četrtek odgovorila, da načrta izgradnje drugega tira brez sodelovanja Madžarske ne more pripraviti, kar so sicer že na seji komisije ves čas poudarjali vladni predstavniki. Razlogov je več, eden od njih je znatno javnofinančno breme za proračun, če Madžarska ne bi sodelovala pri projektu.
Sodelovanje Madžarske predvideva finančna konstrukcija projekta drugi tir Divača-Koper, obe strani se o sporazumu o sodelovanju še pogovarjata. Madžarska bi v projektu sodelovala z do 200 milijonov evrov visokim kapitalskim vložkom v 2TDK, kaj bi dobila v zameno, pa še ni znano. Ugibanja, da bi vlada lahko posegla v koncesijsko pogodbo z Luko, so na ministrstvu že večkrat zavrnili, zagotavljajo tudi, da se koncesijsko območje in lastništvo Luke Koper ne bosta spreminjala.
Predstavnike madžarske vlade naj bi sicer spremljala močna gospodarska delegacija, ki jo pričakujejo tudi v Slovenskih železnicah (SŽ) in Luki Koper. Kot so pojasnili v SŽ, delegacijo pričakujejo danes popoldne, gostom pa bodo med drugim predstavili delovanje železnic. V Luki Koper so medtem potrdili, da obisk pričakujejo v torek.
Po navedbah časnikov Delo in Primorske novice bodo v delegaciji med drugim tudi predstavniki madžarskega Mola ter dveh železniških prevoznikov - Gysev Cargo in Hungrail.
Še SDS na vlado, pa lahko nadaljujemo z zamrznjenimi projekti.
ali so Leben in vsi ostali podporniki predvsem pa župan MOK zavajali in lagali, ko so govorili, da je zakon o II tiru spremenjen tako, da Madžari niso predvideni pri sodelovanju oz. da se bo drugi tir gradil brez madžarskega vložka?
Lepo prosim za odgovor.
Ti imaš samega sebe torej za več kot le kavč strokovnjaka? Parlamentarnega strokovnjaka mogoče? Takšnega s katedre za študije rud in izgubljenega časa? Meni se zdi, da si samo en navaden strokovnjak za babalarenje.
-------------------------------------------
Ko diskreditiraš, naslednjič dodaj zraven vsaj še kakšen argument. Nisem kot tvoja (bivša) žena, da bi se te ustrašil.
Dajo 200 000 €, da nam Slovencem mecejo pesek v oci , da so nekaj dali.
Ciganska vlada.