Na poročanje mnogih medijev o dragem nakupu oljčnika izolskega župana Danila Markočiča, se je za naš portal odzval solastnik podjetja BM 21 d.o.o. Marjan Milič. Kot pravi, v podjetju odločno nasprotujejo načinu poročanja, ki zmotno namiguje, da je posel nakupa zemljišča v Livadah, ki je bil po njegovih besedah izpeljan transparentno preko javne dražbe, kakorkoli povezan s ponudbo za odkup omenjenega oljčnika. "Žalosti in preseneča nas pomankljivo poročanje o dejavnostih in načrtih naših podjetij BM 21 in PROJEKT 2020. Z njimi smo želeli v Izolo prinesti to, kar sami zagovarjamo že vsa leta - nadstandardne izdelke in dodano vrednost projektom, ki prinašajo razvoj lokalnega okolja," pravi Milič.
KUPEC MARKOČIČEVEGA OLJČNIKA: "Želeli smo dvigniti nivo turistične ponudbe Izole, a doživeli linč"
Izola
Oljčnik, ki ga je Markočič prodajal v Strunjanu
Na oglas za nakup Markočičevega oljčnika se je podjetje BM 21 d.o.o. po Miličevih navedbah prijavilo kot lastnik hotela v prenovi v centru Izole z načrtovano restavracijsko in kavarniško dejavnostjo.
Stavbo za butični hotel v centru Izole so kupili že marca 2018
Nakup historične stavbe v centru Izole so izvedli marca 2018, še v prejšnjem županskem mandatu, in sicer, da bi tam postavili nadstandardni butični hotel, kot ga Izola po njihovem mnenju potrebuje. Gradbeno dovoljenje za preureditev hotela so jim izdali 23. junija letos.
"Ob strategiji umestitve hotela za zahtevnejše goste smo razmišljali, da bi poleg nastanitve ponudili tudi širšo izkušnjo posameznemu turistu in tako tudi prišli na idejo, da bi oblikovali lastno blagovno znamko proizvodov in daril iz oljčnega olja ter jo ponudili tako gostom hotela kot obiskovalcem restavracijske dejavnosti že ob odprtju hotela," opisuje Milič in nadaljuje:
"Želja je bila kupiti dovolj velik in kvaliteten oljčnik na ustrezni lokaciji v Izoli v polni rodnosti, ki bo omogočil takojšnjo širitev ponudbe in dejavnosti hotela."
Markočičev oljčnik naj bi izpolnjeval vse te pogoje.
Dolgoročni projekt, ki bo prispeval k turistični ponudbi Izole
V podjetju načrtujejo, da bo novi hotel z restavracijo letno obiskalo več kot 2500 gostov, kar skupaj z organizacijo alternativnih dejavnosti predstavitve kulturne dediščine oljkarstva za tuje goste in poslovne partnerje v oljčniku po predvidevanjih podjetja pomeni amortizacijo nakupa oljčnika z 550 drevesi za navedeno ceno v 10-12 rodnih letih. "Navedena poslovna ocena, odlična lokacija ter izdano gradbeno dovoljenje za prenovo butičnega hotela v centru mesta so botrovali naši odločitvi. Zadovoljni smo, da bomo s tem lahko obogatili turistično ponudbo mesta," ob tem poudarja Milič.
Finančni del posla sploh še ni izpeljan
Kot je še pojasnil podjetnik, so trenutno v postopku potrditve pravnega posla s strani Sklada kmetijskih zemljišč, zato finančni del dogovora še ni bil izpolnjen.
Parcela v Livadah, ki jo je kupilo podjetje BM 21 d.o.o.
V podjetju BM 21 d.o.o. odločno tudi nasprotujejo navedbam medijev, da so “poceni” kupili zemljišče v Livadah za izgradnjo stanovanjskega naselja, saj kot pravijo določila veljavnega prostorskega akta ter skalnata struktura tal pred investitorja postavljajo številne gradbene omejitve. Zagotavljajo tudi, da bodo pri gradnji upoštevali želje lokalne skupnosti in namesto možnih 230 apartmajsko-stanovanjskih enot, ki jih omogoča veljavni prostorski akt, sprojektirali 175 stanovanj različnih velikosti do 120 kvadratnih metrov, razporejenih v manjših stolpičih ter bolj primernih za stalno bivanje.
Ob tem je Milič izpostavil še po njegovem mnenju neprimerno medijsko poudarjanje ruskih korenin njegovega poslovnega partnerja Borisa Kopilevicha, sicer dolgoletnega državljana Nove Zelandije, "ki se je ob obisku zaljubil v Izolo in se že leta 2012 z družino za stalno preselil na Malijo."
Komentiraj
Enake frottole so nakladali , ko so gradili TPC Livade.
Na koncu smo ostali z naseljem žabarjev.
Celotni občinski svet je bil takrat skorumpiran do amena.
Danes je popolnoma enako !
Ne morem verjet, kaj vse si izmislijo tile tavariši... nadstandardni butični hotel, organizacijo alternativnih dejavnosti predstavitve kulturne dediščine oljkarstva... ma andate a fanculo, soliti foresti de mer.. !
"...smo želeli v Izolo prinesti to, kar sami zagovarjamo že vsa leta..." Ja, res? Podjetje narediš 2018 za 7.500 EUR, dve leti ne delaš nič - prometa nič, nato iz čistega entuziazma kupiš oljke - ne oljčnik (zemlje), oljke za 250.000, ker bi želeli lastno blagovno znamko za goste bodočega butičnega hotelajQuery112301433039756897967_1596823042399 V dobi interneta si dovolite take floskule?
A to je Rus, ki je živel na NZ, prišel 2012 v Izolo in se vanjo zaljubil? A ni bil iz Dubaja? (Nekaj časa.) Vprašam, samo vprašam, da nima morda slovenski EMŠO, tam okoli septembra? (Kje točno pa v tej romanci z Izolo živi?) A na občini ga poznajo?
Zanimivo, da vsi želijo videti tega Rusa, z njim govoriti, nacionalka, različni mediji, njega ni, izjav ni, ampak Regional pride do te izjave.
Kolesje se je začelo vrteti in nič več ne pomaga. zanka se stiska.
@vseved Pranje denarja? Kolosalno!
Dejstva.
Če da vsaka oljka 20 kg oljk (po slo. "oliv#"), je je pridelek 400 oljk, ki "hitijo" 20%, max 1.600 l olja. Moja familija 4 odraslih,ga porabi cca 20 l na leto. Allora vi bi ga ponudili v restavraciji, za poslovne partnerje, delali mila, mazila...MA KOGA JEB...?
Vse kar počnete je ena velika pralnica brez Dasha, Perwola, in Dixana. Pralni stroj je znanstvena fantastika, saj je zadaj drug stroj, ki melje po Mediteranu, reveži pa se prodajo za burek, saj 250k ni nič napram milijardam, ki se dnevno plasirajo v nepremičnine, podjetja, športne klube, prostitucijo , drogo e' balle varie.
In potem, kao, za dobro lokalne skupnosti ne bo 230, ampak "samo" 175 stanovanj. Bravi!!!
Cena bo temu primerna, kupila pa tako in tako ne bo lokalna skupnost , ampak novi prebivalci Izole, vsak s svojo novo pralnico. Kapo dol, za vizijo Izole.
Sramota!!!
Morti di fame.
Res je , Rusi že dolgo zasedajo Slovenijo in osvajajo Obalo. Poglejte imena otrok v naših otroških vrtcih. Še Kitajci so zbežali.................................
Večjega poštenjaka od Markočiča ni, Rusi pa cenijo naše oljke občutno bolj kakor istrijani sami. Bravo!