KOPER LAHKO ZAČNE, V IZOLI SE ŠE ZATIKA: Kdaj lahko pričakujemo končno podobo nekdanje obalne ceste? (VIDEO)

Koper

Mestna občina Koper in Občina Izola sta razpisali javni arhitekturni natečaj za ureditev priobalnega pasu. Cilj natečaja je bil pridobiti najboljšo rešitev za celovito ureditev obalne promenade. Nekdanja obalna cesta bo povezala urbani območji Izole in Kopra, izboljšala bo kakovost bivalnega okolja, omogočala trajnostno mobilnost ter ohranjanje narave, kulture in varovanje okolja.

Zaključen je arhitekturni natečaj za ureditev območja nekdanje obalne ceste Koper–Izola med avtokampom Jadranka na območju izolske občine in območjem kopališča Žusterna na območju koprske občine. Cilj natečaja je bil pridobiti najboljšo rešitev za celovito ureditev obalne promenade, zmagovalni elaborat pa je delo krajinsko-arhitekturnega studia Landstudio 015 iz Ljubljane.

"Prav veliko posebnosti v tem projektu niti ni, glede na to, da ima sam pas precej omejitev, kar se tiče možnosti poseganja, od Nature 2000 do zaščitenega drevoreda, torej ogromno omejitev, ki onemogočajo velike posege v morski del ali pa že v sam skalomet, torej samo na tisti ozek pas, ki pa ga je treba na nek način urediti tako, da bo čim bolj funkcionalen. Skratka veliko bolj urejeno bo, dodatna drevesa bodo posajena, dela se na tem, da bo prostor bolje urejen, kot je danes," pravi koprski župan Aleš Bržan.  

Nekdanja obalna cesta bo povezala urbani območji Izole in Kopra, izboljšala bo kakovost bivalnega okolja, omogočala trajnostno mobilnost ter ohranjanje narave, kulture in varovanje okolja. Na trasi so predvideni trije dostopi do morja in nekaj plavajočih ploščadi. Po celi trasi je predviden tudi dodaten drevored.

Stara Parenzana bo ostala pešpot. Asfalt bo nadomeščen z okolju bolj prijazno površino tlakovanja. Na trasi bo tekaška pot, kolesarska pot, en del zelenega pasu, kjer bo dodaten drevored in pešpot. Poleg tega pa bodo na obeh straneh po besedah izolskega župana Milana Bogatiča tudi površine za kopanje in dostop do morja. Na trasi so predvideni tudi trije manjši pomoli za pristajanje plovil. Kakšna pa je ocenjena vrednost projekta in kdaj bo nekdanja obalna cesta dobila takšen izgled? Odgovore dobite v spodnjem video posnetku:

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
ManofSteel |  06 .02. 2024 ob  12: 21
Kot prvo občina Izola nima enega centa, kot drugo je nesposobna, tako kot trenutna vlada SS za pobiranje Evrospkih sredstev. Pod ptičjo vlado edini, ki se okoriščajo to so NVOji katerim trenutna vlada spet namenja 7 mio eur. Bravo glup narod, dobro vas nategujejo...#samodaniJanša. Le tako naprej. Režimski mediji ala rtv in popšit vam prodajajo nebuloze o umiranju inflacije, ko pa dobro vemo, da vlada skriva ta podatek. Bwahahahahaha
galeb |  06 .02. 2024 ob  09: 57
ma jst ne znam tega bržana da ne prime u roke en štručko za kaku se govori u publiki. Ta prvo reč on pove da kej se NE BO nardilo in da zakej se ne more nardit in ponjer kukr da bi ga blo sram pove še uno da kr SE BO nardilo. Ma ni prvi bot d on taku šraja. Taprvo slabo inu ponjer dobro ma tebi pade usa koraja dol že prve momente inu na konci ga nenka ne čuješ već diošanto
frikofrkic |  06 .02. 2024 ob  08: 37
Daj Vseved, danes je kvečjemu jasno, da je Boris zmetal kup denarja za naročilo nekih renderjev o megaureditvi obale, ki sploh ni možna, kaj šele, da bi se našel denar za to. Vse je vedno bilo možno pred volitvami, takrat 2014, če se ne motim.
Danes bi verjetno rekel, da mu je zmanjkalo samo par mesecev, da bi začeli delat.
vseved |  06 .02. 2024 ob  07: 14
-7
Skrajni čas da se vrne Boris. Projekt bo končan do leta 2027, ne pa da se bo žele začel, če se sploh bo.