DAN SAMSKIH: Kitajci za spletne nakupe v 12 urah potrošili devet milijard dolarjev

Svet

Kitajski potrošniki so za spletne nakupe na tako imenovani dan samskih v samo 12 urah porabili okrog devet milijard dolarjev, so sporočili iz kitajskega e-trgovinskega velikana Alibaba. Spletna razprodaja za kitajski dan samskih, ki poteka vsako leto 11. novembra, je s tem največji tovrstni dogodek na svetu.

Dan samskih ni tradicionalni kitajski praznik, vendar pa ga Alibaba promovira že od leta 2009 naprej. Na ta način nagovarja vse večje število spletnih kupcev na Kitajskem. Ta država ima največjo internetno populacijo na svetu, beleži namreč že 668 milijonov internetnih uporabnikov.

Spletne trgovine na dan samskih, ki so ga sprva promovirali kot antipod valentinovemu, potrošnikom ponudijo velike popuste. Z vsakim letom beležijo nove rekorde, letos so v samo nekaj več kot 12 urah dosegli lansko celodnevno vsoto, ki je znašala 9,3 milijarde dolarjev. "Ves svet bo na letošnji 11. november priča moči kitajske potrošnje," je v sporočilu za javnost ob letošnjem dnevu samskih poudaril glavni izvršni direktor vodilnega kitajskega spletnega trgovca Alibaba Daniel Zhang.

Kampanja ima tudi podporo vlade

To je razumljivo še posebej v luči tega, da se kitajska gospodarska rast upočasnjuje in da Peking poskuša vzpostaviti bolj vzdržen model gospodarske rasti, ki bi ga poganjala potrošnja.

Spletna nakupovalna mrzlica za dan samskih na Kitajskem presega podobno ameriško kampanjo spletnih razprodaj za tako imenovani kibernetski ponedeljek (Cyber Monday), ki sledi ameriškemu zahvalnemu dnevu. Lani so v petih dneh okrog zahvalnega dne vključno s kibernetskim ponedeljkom zabeležili za 6,56 milijarde dolarjev spletnih nakupov, kažejo podatki analitske hiše Comscore.

Deli novico:

bravo! |  11 .11. 2015 ob  14: 30
res bravo! to je to!