V okviru IstraCard-a, ki združuje kmetovalce, pridelovalce in ostale ponudnike istrskega zaledja, deluje v Portorožu agencija. V teh dneh, ko se zaradi turističnih bonov, ki jih je državljanom namenila vlada, v Portorožu drenja predvsem domačih turistov, poskušajo pri IstraCardu popestriti dogajanje, kot pravijo.
"KER TZP NE OPRAVLJA SVOJE FUNKCIJE, MORAMO SAMI": Aleš Dobravc iz IstraCarda o samoorganizaciji dogodkov v Portorožu
Piran
"Ker ni prireditev, dajemo alternativo dogajanju, ki je v bistvu zamrlo. Ugotavljamo, da ni iniciative in da Turistično združenje Portorož (TZP) ne opravlja svoj prvinske vloge. Zato smo se kot majhna agencija odločili, da začnemo promovirati slovensko Istro," pojasnjuje Aleš Dobravc, vodja projektov pri IstraCard-u.
Čez poletje – julija, avgusta in del septembra – so se tako odločili postaviti lokalno mini tržnico, Istrsko tržnico. Da so za turiste bolj zanimivi, povabijo še kakšnega glasbenega gosta. Današnji sobotni večer bo, na primer, popestrila razstava Omarja Palakoviča, zmagovalca občinskega natečaja za najbolj izvirno fotografijo.
"Vse je brezplačno. Na ta način pomagamo eden drugemu promovirati kraj, ker se v primerjavi z Izolo in Koprom dogaja premalo," je prepričan Dobravc.
Kot posebnost velja omeniti ustekleničeno vodo pod blagovno znamko 'voda Portorož', 'voda Piran' in 'voda Izola'.
"Razmišljali smo, kaj potrebujejo ljudje, ko gredo na plažo ali na sprehod in porodila se je ideja o vodi. Biti pasiven in se izgovarjati na korono je premalo," še dodaja Dobravc.
VIDA MACURA IN NUŠA ROJS V KOPRU: Kaj sta punci ekstremno (za)kuhali? (VIDEO in FOTO)
Nuša slovensko Obalo zelo dobra pozna in zelo rada jo tudi večkrat obišče. Med drugim meni, da je zdravju prijazna morska atmosfera, še posebej v trenutnih epidemioloških razmerah, ko se soočamo s korona virusom, najbolj primerna lokacija za oddih. Nuša je Štajerka, s petjem se ukvarja že vrsto let.