KAJ PRIPOVEDUJE KOPER? Piramida zgodb za učinkovitejše trženje turistične ponudbe

Koper

Pripovedovanje zgodb predstavlja dodano vrednost pri trženju turističnih destinacij in turističnih produktov, od slej pa bo svojo piramido zgodb imel tudi Koper. Zato bodo naslednji teden za vse, ki se v občini ukvarjajo s turizmom, pripravili posebno izobraževanje.

Pripovedovanje oziroma "storytelling" ali po slovensko "zgodbarjenje" v svetu že dolgo ni več novost. Nobena skrivnost ni, da se svetovno znane turistične destinacije in turistični produkti prodajajo prav prek zgodb. Ker je temelj za učinkovito izkoriščanje tega trženjskega orodja jasno opredeljena piramida zgodb na ravni destinacije, so v Mestni občini Koper celostno pristopili k tej temi, zato bodo v okviru priprave prenovljene znamke Kopra kot turistične destinacije izdelali piramido zgodb, v podporo temu procesu pa izvedli tudi dve praktični delavnici.

Prvo bodo v sodelovanju z Mišo Novak, sicer vodjo projekta Zgodbe v slovenskem turizmu, izvedli že prihodnjo sredo, 17. maja, naslov delavnice pa bo: Razumevanje zgodbarjenja kot trženjskega orodja, primeri dobrih praks – na ravni držav, destinacij in ponudnikov ter proces snovanja zgodb. Po delavnici pa bodo vse zainteresirane povabili tudi k soustvarjanju sistema/piramide zgodb za Koper kot turistične destinacije, tako, da jim bodo posredovali anketni vprašalnik in jih povabili na aktivno sodelovanje v okviru druge delavnice.

Na delavnico, ki bo v sredo, 17. maja, ob 10. uri v Pretorski palači, je Turistična organizacija Koper povabila turistično gospodarstvo občine, ponudnike nastanitvenih obratov v občini, vinarje, oljkarje, gostinske ponudnike, turistična društva in turistične agencije ter člane Zavoda Koper Otok. Sodelovanje na delavnici je brezplačno, za udeležbo je potrebna le predhodna prijava. Prisotnost je treba potrditi najkasneje do ponedeljka, 15. maja, na tic@koper.si oziroma na telefonsko številko 05 6646 403.

Drugo delavnico bodo izvedli v začetku junija, ko bodo evidentirali zgodbe Kopra in jih kasneje oblikovali v piramido zgodb. Na osnovi krovne zgodbe Kopra kot turistične destinacije pa bodo pripravili identiteto znamke Kopra kot turistične destinacije, ki bo osnova za prenovo vizualne identitete naše destinacije.

Deli novico: