Turistično združenje Izola je v petek pripravilo dogodek z naslovom Doživite Izolo, na katerem so se slovenskim turističnim agencijam predstavili vsi izolski hotelirji, nekateri gostinci in tudi vinarji.
Izolo pokazali turističnim agencijam
"V okviru predstavitve so udeležencem iz vrst potovalnih agencij prikazali še nekaj utrinkov gastronomije in sicer gostilnico Gušt, ki ima neko specifično kvalitetno ponudbo, gostilno Istra, ki je primerna za večje skupine in gostilno Korte, ki velja za tipično podeželsko gostilno. Okusili so to gastronomsko ponudbo. Ogledali so si predvsem mesto in njegovo kulturno dediščino, nismo pa odšli na podeželje. Pohvalili so pristno, direktno informacijo. Vsi delamo za poslovne rezultate kar je odvisno od medsebojnega sodelovanja," nam je povedal Danilo Markočič, direktor izolskega turističnega združenja.
"V bistvu definirati našo destinacijo kot destinacijo bodisi za starejše, za družine ali kaj podobnega, je zelo nevarno za ta čas. Dejansko se je potrebno posvetiti posameznemu gostu z višjo kakovostjo, s produkti, tako da bo zadovoljen in se bo vračal v naš kraj," je še dodal.
"Glede na pokazano pri ogledu na terenu se nam odpirajo tudi druge možnosti, ki jih lahko vključimo v ponudbo. Na terenu lahko tako vidimo določene malenkosti, ki jih drugače ne. Izola daje veliko predvsem na pristnosti in domačnosti," nam je zaupal predstavnik agencije Kompas, Primož Vodopivec. Svetlolasa predstavnica agencije Marco Polo, Polona Lokar, pa je predvsem pohvalila izvedbo dogodka: "Vse pohvale organizatorjem, ki so si to zamislili. Do sedaj ni bilo take prakse, predvsem je bila koristna delavnica."
Da bi v občino privabili še večje število gostov, so v dvorani Rotonda pod restavracijo San Simon izvedli dogodek Doživite Izolo. Nanj se je prijavilo dvanajst agencij iz vse Slovenije. Poleg pozdravnih govorov izolskega župana Igorja Kolenca sta prisotne pozdravila tudi direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak in predsednik Združenja turističnih agencij Slovenije Anton Matjašič.
Za tem je sledila delavnica, na kateri so predstavili nekaj dobrih praks in inovativnih pristopov udeleženih agencij. Popoldne so si predstavniki incoming agencij ogledali izolske hotele San Simon, Keltika, Marina in Delfin, dan pa zaključili z degustacijo tipičnih jedi.
Sorodne novice:
Pomagaj si sam in bog ti bo pomagal ali Istra moja, žalost moja