15. julija se je odprl natečaj Slovenska Istra, ki je potekal v okviru projekta PROMO ISTRA. K natečaju niso bili vabljeni zgolj istrski podjetniki, temveč se je lahko tako rekoč prijavil "cel svet". Ključ pa je bil, da se vsebina in aktivnosti izvajajo na območju LAS Istre. Natečaj se je zaključil 31. avgusta. Izmed vseh prijavljenih so izbrali deset finalistov, s katerimi so sodelovali, jim pomagali pri vzpostavitvi ali optimizaciji spletne strani in marketingu ter promociji. Finalisti so prejeli preko 500 individualnih mentorskih ur, šest delavnic in tudi medijsko podporo. V nadaljevanju predstavljamo Trylocal aplikacijo, ki je plod zavoda za oglaševanje, izobraževanje in svetovanje Ad Systems iz Marezig.
IZBRANCI NATEČAJA 'SLOVENSKA ISTRA': Med njimi podjetje Ad Systems iz Marezig
Koper
Trylocal aplikacija omogoča promoviranje vseh lokalnih ponudnikov. Slednje pomeni, da podjetja (hotelirji, sobodajalci) lahko priporočajo razne storitve preko platforme Trylocal. Za vsako uspešno rezervacijo, podjetje, katero je oddalo priporočilo, dobi določeno provizijo. Glaven namen aplikacije je pospešiti sodelovanje hotelirjev in sobodajalcev z lokalnimi ponudniki.
Komentiraj
Regional priporoča
Zadnje z obale
Več kronike
V POSTOJNI IZ TOVORNEGA VOZILA ODNESLI ENO TONO MESA: Podjetje oškodovano za 5.000 evrov
N.J.
-
včeraj ob 13:33
ROP BENCINSKE ČRPALKE V KOPRU: Zagrozil zaposlenima, izpraznil blagajno in sef
N.J.
-
včeraj ob 13:18
V NESREČI V PREMOGOVNIKU VELENJE UMRL RUDAR: Reševalne ekipe še vedno iščejo dva pogrešana
N.J.
-
včeraj ob 07:27
BEG 19-LETNIKA ČEZ MEJO: Ignoriral modre luči in sireno novogoriških policistov
N.J.
-
20.1.2025 ob 17:48
Novo iz Slovenije
PREMOGOVNIK USTAVIL PROIZVODNJO: Golob obljubil, da bo država pomagala družinam ponesrečenih
N.J.
-
včeraj ob 10:33
SLOVENCI KLONILI PRED ISLANDIJO: Naslednji obračun jih čaka že v sredo (FOTO)
N.J.
-
včeraj ob 07:58