Istra: Čezmejno sodelovanje za promocijo malvazije

Istra

Društvo vinogradnikov slovenske Istre se je v sodelovanju s hrvaškimi kolegi iz Istre prijavilo na evropski razpis za študijo, predvsem pa promocijo malvazije.

Nosilec pri projektu je poreški Inštitut za kmetijstvo in turizem, ki je prejel preko 900.000 evrov evropskih sredstev. Po poteh istrske malvazije je projekt, ki bo čezmejno povezal vinarje, inštitute in združenja, da analizirajo aromatike, poiščejo razlike v malvaziji, saj ima Istra tri različne tipe zemlje na katerih raste ta trta, pa tudi, da se primerjajo tehnologije.

A bistvo vsega je, da se projekt zaokroži v promocijo nove vinske destinacije, je povedala predsednica Društva vinogradnikov slovenske Istre, Ingrid Mahnič. "Zato smo v projekt vključili tudi Turistico. Želimo ustvariti vinsko destinacijo, pri tem pa je potrebno sodelovanje. Na globalni ravni je že cela Istra skoraj premajhna, kaj šele, da bi se fragmentirali. Sploh pa mi na tem področju sodelujemo že nekaj let, saj smo leta 2008 podpisali pismo o nameri, da vina prodajamo pod eno blagovno znamko, to je Istra."

Ingrid Mahnič

Obeta se tudi aplikacija

Podobnega mnenja je tudi nosilka projekta, dr. Sanja Radeka iz inštituta za kmetijstvo in turizem iz Poreča. Za Glas Istre je dejala, da želijo integrirati istrsko malvazijo v skupni turistični proizvod. "Cilj je ustvariti blagovno znamko. To je skupna Istra kot vinska destinacija. Vse to bomo dosegli z evalvacijo malvazije," je dejala Radekova.

Projekt bo zajemal tudi specializirano spletno aplikacijo za prodajo kmetijskih izdelkov, predvsem pa vina. Tam bo lokalnim proizvajalcem omogočeno tudi vsakodnevno oglaševanje svojih proizvodov. Projekt je še del finančne perspektive IPA 2007-2013.

Deli novico: