ISKANJE SVEŽIH IDEJ V TURIZMU: V Kopru želijo z natečajem spodbuditi k razvoju dodatne ponudbe v mestnem središču

Koper

Mestna občina Koper ter Zavod za mladino, kulturo in turizem Koper v sodelovanju z Inkubatorjem Sežana tudi letos organizirata izobraževanja za turistične ponudnike Inova Tour Koper/Capodistria, ki spodbuja iskanje svežih idej v turizmu. Ker Koper letos praznuje 1500. obletnico obstoja, dajejo poudarek na turistično ponudbo v mestnem jedru.

V Kopru želijo z natečajem turistične ponudnike spodbuditi k razvoju dodatne ponudbe v mestnem središču. Niz devetih izobraževanj se bo začel 16. septembra, potrebne pa so predhodne prijave, ki jih na spletni strani Inkubatorja Sežana zbirajo do 8. septembra. Mest je za 20 udeležencev.

Kot je dejal direktor inkubatorja Dorijan Maršič, bodo sodelovali z več strokovnjaki, ki bodo udeležence v majhnih skupinah usmerjali k želenemu cilju. Dodaten poudarek bodo letos namenili pripravi poslovnega načrta, pri izboru za vključitev pa bo pomembno vlogo igrala inovativnost. Usmerjeni bodo tudi k iskanju različnih možnosti financiranja in promocijske podpore, ob tem pa tudi k izpopolnjevanju šibkih točk poslovnih modelov, prilagajanju in nadgrajevanju svojih produktov.

Kot je povedala podžupanja Mestne občine Koper Mateja Hrvatin Kozlovič, natečaj s seboj prinaša tudi denarni sklad. Ta je ocenjen na 3000 evrov, nagrado pa si bodo razdelili najboljši trije podjetniki. Kot je še poudarila Hrvatin Kozlovič, to ni edina nagrada, saj bodo najboljši prejeli tudi možnost nadaljnjega brezplačnega poslovnega svetovanja z mentorji, ki bodo najboljše ideje pomagali pripeljati do uresničitve, ter brezplačno oglaševanje po kanalih Visit Koper.

Podžupanja je spomnila še, da Koper letos praznuje 1500. obletnico obstoja, zato so se usmerili na turistično ponudbo v centru mesta, a kljub temu ne izključujejo ostalih ponudnikov. Kot je povedala, je lahko tudi ta natečaj odlična priložnost za povezovanje s podeželjem, s čimer bi zaokrožili celotno ponudbo te turistične destinacije.

Na koprski občini so se za nadaljevanje natečaja odločili, ker menijo, da je lanska prva izvedba pomembno spodbudila dodatno povezovanje ponudnikov v mestu in na podeželju. Lani je prvo mesto zasedel Andrej Curk z vinskim welnessom Divinum, drugo Predrag Jevtić s fotografsko pustolovščino Na tirih umetnosti, tretje mesto pa Teja Prodan Pavlič z Okusi Istro na kulinarični delavnici v vili Carla. V prvi izvedbi natečaja je sicer sodelovalo 19 podjetnikov.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija