Družba CPK se je odzvala na očitke javnosti, ki letijo nanjo zaradi počasnosti gradbenih del, ki jih opravlja na obalnih regionalnih in lokalnih cestah, s čemer so nezadovoljni tako vozniki kot krajani področij, kjer nastajajo prometni zastoji. Dela se bodo nadaljevala še ves naslednji teden, očitke o počasnosti pa odločno zavračajo.
DRUŽBA CPK NA KRITIKE ODGOVARJA: "Razumemo nezadovoljstvo lokalnega prebivalstva"
Koper
Ker so v teh dneh povečuje število cestnih delovišč, s tem pa tudi prometni kaos in nezadovoljstvo, ki se ustvarja spričo zapor cest, smo na družbo CPK d.o.o. naslovili vprašanja, kako bodo glede tega postopali. Kot navajajo, trenutno izvajajo sanacijska in vzdrževalna dela na lokalnih cestah v občinah Piran in Koper, vzdrževalna in manjša gradbena dela v občini Ankaran (košnja, čiščenje in sanacije brežin, odprava posledic neurja ter asfalterska dela ...). Asfaltiranje cest izvajajo tudi na glavnih prometnih cestah v okolici Kopra, na obalni cesti v Portorožu ter na ostalem cestnem omrežju, za katerega so pristojni.
Očitke o kadrovski stiski zavračajo, saj, kot pravijo, imajo ekipe, ki so na gradbiščih najmanj deset ur dnevno. "Imamo usposobljene ekipe, ki so na gradbiščih prisotne najmanj deset ur dnevno, konkretno v izpostavljenem Strunjanskem drevoredu celo dvanajst ur dnevno," zatrjujejo v družbi CPK, kjer se prav tako ne strinjajo s kritiko, da delajo prepočasi. "Laične ugotovitve prebivalcev, da delamo prepočasi ali celo ne dovolj zavzeto, odločno zavračamo," so zapisali v odgovoru na naša vprašanja.
Kljub nezadovoljstvu krajanov pa se bodo dela izvajala še ves naslednji teden. "Razumemo nezadovoljstvo lokalnega prebivalstva glede poteka sanacijskih cestnih del v Strunjanski dolini, naj vas ob tem opozorimo, da se bodo dela izvajala še ves naslednji teden," poudarjajo, kajti zaradi nariva drevesnih korenin in izredne prometne obremenjenosti – ta znaša več kot 20.000 vozil dnevno – je na cesti Belveder–Valeta potrebna temeljita sanacija cestišča.
Pogojev za ureditev obvozne poti, ki bi preprečila nastanek kolon, po zatrjevanju družbe CPK zaradi bližine šole in vrtca ni mogoče zagotoviti; promet pa je urejen s semaforji. "Vodenje prometa je urejeno s semaforji, ki so prometno odvisni in se prilagajajo prometnemu toku, kar je optimalno," so prepričani v CPK.
Kot so zapisali, ne morejo vplivati na odločitev voznikov, da uporabljajo obvozne poti v primeru zapor. "O vseh naših delih predhodno seznanjamo Prometno informacijski center ter resorne občine, da lahko udeležence v prometu ter bližnje prebivalce pravočasno obvestijo o poteku del in morebitnih zaporah cest. Le v primeru nujnosti popolne zapore cest uredimo obvoze, na samovoljno odločitev voznikov, da uporabljajo obvozne poti tudi v primeru delnih zapor, pa žal nimamo vpliva, razen postavitve opozorilnih tabel o prepovedi in globah za njihove prekrške. Žal se vozniki na to pogosto ne ozirajo pogosto," še opozarjajo v družbi CPK.
Komentiraj
Problem je ker se dela prepočasi in v najbolj obremenjenih terminih. Naprimer: izkoplje in naloži se en kamion odpadnega materiala in namesto da bi bil drugi kamion pripravljen, se čaka da gre prvi izprazniti, šele nato se nadaljuje. Vmes pa NIČ.
Ne nadzoruje se semaforja, za kar je seveda pristojna policija. Pri zelenem semaforju čakaš cel interval, ker druga stran ne neha voziti v rdeči semafor... Kultura voznikiv totalno na psu. To pa zato ker čakaš 50 minut v koloni za 10 km odsek. Vse lokalne ceste, katere bi lahko služile kot obvozi so napolnjene z tablami "dovoljeno za lokalni promet", in to zaradi turizma v poletnem času, sedaj pa občinski redarji veselo pišejo kazni ljudem, ki hočejo čimprej v službo.........
Dober primer je Australija kjer en odsek ceste dela več firm skupaj da se to cimprej konča to dajem primer za cirka 20km ceste. In tako si potem razdelijo dobiček. Pri nas pa mora obvezno bit en izvajalec pa se ta je en kurac vreden pa se ta podraži izvedbo in podaljsa rok. Kazni za take? Nič. Res smo banana republika! Drugače pa..a se je pri nas kdaj kaj naredilo v pravem casu? Pozimi se ne dela skoraj nič. Potem se zacne malo pred sezono da so npr en vozni pas kjer lahko vozis. Pa semaforji ki stojijo tudi ko ni nobenega dela na cesti...a folk caka v rdeči tudi po 15 min! In potem se najde nek stronzo ki ti reče da se zgledujemo po ostali evropi. Evropi my ass! Še z preostalim balkanom se ne moremo primerjat ker so vsi boljsi in bolj produktivni kot mi. Hrvati so so od amerike sposodili napravo ki reže asfalt in ga zadaj ze takoj polaga novega. So se zapufali? Ja..ampak so naredili nekaj sto in sto km cest. Mi pa delamo 50 m nekaj mesecev