DRAMA NA HRVAŠKEM MORJU: Trajekt sredi visokih valov ostal brez pogona, 250 potnikov čaka na pomoč

Kronika

S ciprskega trajekta Aurelia, ki redno povezuje italijansko pristanišče Ancona s hrvaškim Splitom, so danes prosili za pomoč, ker sta jim nedaleč od hrvaških Kornatov odpovedala dva motorja, so potrdili v šibeniški luški kapitaniji. Kot so dodali, je na trajektu približno 250 potnikov in 50 članov posadke, med katerimi nihče ni ogrožen.

Trajekt je izplul v sredo zvečer iz Ancone, težave z motorji pa so se pojavile danes okoli 5. ure zjutraj v hrvaškem teritorialnem morju, približno deset milj južno od Kornatov, poročajo hrvaški mediji. Kot dodajajo, ima trajekt sedaj na razpolago samo en motor, ki omogoča zgolj ohranitev smeri plutja ob minimalni hitrosti.

Šef luške kapitanije v Šibeniku Robert Baljkas je za regionalno televiziji N1 povedal, da so v pomoč nekaj pred poldnevom poslali vlačilec iz Zadra, a se niso še odločili ali bodo potnike prepeljali v najbližje pristanišče ali v Split. Vlačilec naj bi prispel do ladje v približno dveh urah, a bo potreboval med osem in 12 ur, da bo prepeljal trajekt do kakšnega izmed pristanišč. Potrdil je, da kljub težavam s trajekta niso zahtevali evakuacije potnikov ter da nihče na plovilu ni ogrožen niti poškodovan. Prav tako ne obstaja možnost, da bi trajekt nasedel.

Medtem je Slobodna Dalmacija na svoji spletni strani objavila izjavo ene izmed potnic s trajekta, ki je dejala, da med potniki ni panike in da so največji problem visoki valovi, zaradi katerih se nekateri potniki slabo počutijo. Hrvaški meteorologi so sicer danes napovedali, da bi močan južni veter na odprtem morju lahko povzroči valove tudi do štiri metre. Splitski časnik navaja tudi hrvaškega predstavnika italijanske družbe SNAV Igorja Kapetanovića, ki pričakuje, da bodo trajekt v popoldanskih urah prepeljali v splitsko pristanišče.

Trajekt Aurelia je bil zgrajen leta 1980 in je dolg skoraj 137 metrov. Je v lasti italijanske družbe SNAV, pluje pa pod ciprsko zastavo, so še navedli.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija