DOVOLJENO LE ZA LOKALNI PROMET: V piranski občini o uvedenih omejitvah obveščajo nove table in študentje

Piran

V Občini Piran bodo dijaki in študentje od danes do konca avgusta vsak konec tedna opozarjali tranzitne voznike na prepoved vožnje po lokalnih cestah. S prošnjo, naj v primeru zastojev na glavnih državnih cestah ne preusmerjajo voznikov na lokalne ceste, se še naprej obračajo tudi na podjetja, ki upravljajo z navigacijskimi sistemi.

V Občini Piran so z namenom čim bolj preprečiti zastoje na lokalnih cestah, ki otežujejo vsakdanje življenje občanov, na lokalnih cestah s koncem julija prepovedali tranzitni promet. Voznike na prepoved opozarja vertikalna signalizacija, ki dovoljuje na cestah, ki se priključujejo na cestno omrežje preko državnih cest Valeta-Sečovlje in Koper-Dragonja, le lokalni promet.

Sedaj obveščanje o novem prometu še krepijo. Prometno informacijski center jim pomaga pri obveščanju podjetji, ki upravljajo z navigacijskimi sistemi in aplikacijami, da je tranzitni promet na lokalnih cestah, s katerimi upravlja Občina Piran, prepovedan. "S tem namenom smo tovrstnim podjetjem poslali še dopis župana, kjer jih prosimo, da iz svojih navigacijskih sistemov, ki v primeru zastojev na glavnih državnih cestah preusmerjajo svoje uporabnike na naše lokalne ceste, tovrstne ceste izločijo," so sporočili s piranske občine.

Voznike bo do konca avgusta od petka do ponedeljka na novo prometno ureditev opozarjala tudi skupina študentov in dijakov. "Študenti in dijaki bodo prisotni na vseh ključnih priključkih iz državnih cest na lokalne," so napovedali.

Hkrati bodo vse nove prometne znake opremili z dopolnilnimi tablami, ki bodo opozarjale udeležence v cestnem prometu na višino globe (200 evrov), ki jim grozi ob neupoštevanju nove prometne ureditve.

Na Občini Piran verjamejo, da bodo z vsemi temi ukrepi v času turistične sezone na občinskih lokalnih cestah zmanjšali tranzitni promet in s tem izboljšali pretočnost in varnost prometa za občane. Doseči želijo tudi, da se bodo razmere na lokalnih cestah na področju Sečovelj, Dragonje, Svetega Petra, Nove Vasi, Padne ter ostalih zaselkov izboljšale in omogočile krajanom znosnejše življenje v smislu prometne pretočnosti, varnosti ter onesnaževanja s hrupom in emisijami.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
td |  10 .08. 2019 ob  16: 07
@kjessi, pa seveda ne, problem je, ker ne moreš ločit. In primer sem dal konkreten, ker mi je znanec, ki se s tem ukvarja, ravno to omenil in je bil ves penast, da bo izgubil en kup biznisa, če mu bodo redarji "nadlegovali" stranke. Če pa naredijo izjeme, si bodo pa kmalu izmenjali informacije med sabo, da si izmislijo, da grejo. Drugače pa ceste so javne, ne moreš diskriminirat kdo in kaj, lahko omejiš na npr. težo vozila in podobno. Mi je pa seveda jasno, če imam hišo na vasi ne bi rad imel pod njo neprestane kolone turistov. Poglej kakšen halo je bil tudi s prepovedjo zjutraj vsega prevoza mimo bolnišnice čez Markovec. Odločitev so lahko samo pozdravili prebivalci tam ob cesti, ki so se zjutraj dušili s smradu kolon vozil, kdo se vozi pa ne ravno.
kjessi |  10 .08. 2019 ob  15: 38
td Je težko razumet, da vse te kolone tujcev, ki rinejo čez obalne vasi na Hrvaško, ne kupujejo lokalnih pridelkov?
Občan |  10 .08. 2019 ob  08: 33
OK, iz vidika omejevanja prometa ter zahteve po izločitvo lokalnih cest iz navigacij, je zadeva jasna in dobrodošla. Dejansko pa iz prkrškovnega vidika izrekanje glob s strani redarjev ne bo izvedljivo, saj dejansko ne moreš vedet ali gre Belgijec po olčno olje, v vaško gostilno na kosilo ali pa dejansko samo bluzi z namenom prečkanja meje...
td |  09 .08. 2019 ob  23: 37
@kjessi, važno, da vse razumeš ti in tvoj župan. In sreča za obalo, da se česa tako pametnega ne spomnijo še ostali.
kjessi |  09 .08. 2019 ob  23: 07
td Ne zastopiš nič, ampaki teraš svojo logoko.
td |  09 .08. 2019 ob  17: 49
-2
Kaj to pomeni, da je npr. konec prodaje lastnih izdelkov raznih kmetov do katerih je možno prit samo po teh lokalnih cestah?