Coca Cola prva tudi na Bernardinu

Piran

Na Bernardinu je potekal dvodnevni seminar medijskih trendov, Sempl 15. Na njem so sodelovali predstavniki medijskih agencij, mediji in oglaševalci, poleg seminarjev pa so tekmovali za nagrade sempler. Letos je glavno nagrado prejela oglaševalska akcija »Ta Coca Cola je zate!« agencije Universal Media.

Predavanj se je udeležilo okoli 780 ljudi, med katerimi je dve tretjini Slovencev, ostali udeleženci pa so prišli iz Srbije in Hrvaške.

Sempl 15 je otvorila okrogla miza Medijski konklave – beli dim nad Balkanom, na kateri so sogovorniki predstavili stanje medijskih trgov v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem ter njihova pričakovanja o prihodnosti medijev in oglaševanja. Medijske družbe v regiji po rekordnem letu 2008 namreč beležijo padec oglaševalskih prihodkov, spreminjajo se tudi navade gledalcev in bralcev, zato so spremembe nujne.

Upad oglaševanja v tisku

Uvodoma je Janja Božič Marolt iz raziskovalnega inštituta Mediana predstavila nekaj podatkov o medijskih trgih v izbranih treh državah. Kot je povedala Maroltova, sta pri medijskem načrtovanju najbolj pomembni učinkovitost in odgovornost. Kljub temu da gre pri omenjenih državah za različne trge, medijske pokrajine in denarne valute, so oglaševalske naložbe podobne v vseh treh. V Sloveniji in na Hrvaškem se je denimo oglaševanje v tiskanih medijih zmanjšalo kar za 50 odstotkov.

Nove tehnologije in trgi

»Če imaš negativno rast BDP-ja, ne moreš pričakovati rasti oglaševanja,« meni Pavel Stanchev, direktor Antenna Group in predstavnik za jugovzhodno Evropo, ki vidi izziv prihodnosti v medijski konvergenci in naraščajoči vlogi spleta. »Stvari gredo v napačno smer,« se strinja Tomaž Drozg, direktor in lastnik Adria Madia, ki meni, da gre za politično in gospodarsko vprašanje, saj vlagatelje privabljajo drugi trgi, kot sta Indija in Kitajska. Tomislav Wruss je k temu dodal še porast novih medijskih produktov, kot sta Facebook in Twitter, zato pravi, da starejši sodelavci stvari ne bodo potiskali naprej, pač pa bo napredek slonel na mlajših generacijah.

Najboljša »Ta Coca Cola je zate!«

Udeleženci seminarja so tekmovali v različnih kategorijah. Kar dve nagradi, Veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta in zlati sempler za strateško uporabo medijskega spleta, je prejela ekipa Universal Media iz Srbije, in sicer za akcijo, v kateri je Coca Cola na svoje steklenice natisnila imena ljudi. Slovenske agencije so tokrat pobrale tri nagrade. Za akcijo »Preglejte svojo streho« (naročnik Bramac Slovenija) agenciji Pristop in Pristop Media, »Itak Ven« agencije Renderspace za Telekom Slovenije in »Novi neomejeni paketi Orto«, naročnika Si.mobil agencije Sonce.net.

Deli novico:

Joco |  30 .11. 2013 ob  22: 32
Je ne pijen več, nima okusa ku anbot!!