Bulčeva v Luki: Rezultati razpisa za evropska sredstva do junija

Koper

Evropska komisarka Violeta Bulc je ob obisku Luke Koper izrazila prepričanje, da bodo do junija uspeli pripraviti uradne rezultate razpisa za sredstva EU, za katera kandidira tudi drugi tir. Predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matić si želi odločitev izvedeti čim prej, da bodo lahko po potrebi prilagodili svoje razvojne načrte.

Kot je v izjavi ob robu današnjega obiska koprskega pristanišča pojasnila komisarka za promet, se je na "prvi klic" prijavilo več kot 700 projektov, potrebe pa so bistveno večje od razpoložljivih sredstev, "kar pa samo pomeni, da je Evropa prepoznala pomen prometa in prometnih povezav za svoj razvoj".

Bulčeva je ponovno poudarila, da je Luka Koper del dveh pomembnih evropskih koridorjev in da je Evropa s tem prepoznala pomen železniških povezav Kopra z Madžarsko in Avstrijo, se je pa vzdržala ocene o možnostih uspeha projekta drugega tira med Divačo in Koprom.

"Verjamem pa, da bomo uspeli do junija pripraviti uradne rezultate, ker vemo, kako zahtevni projekti so to in kako vse države čakajo, da bodo potem znale preusmeriti tudi svoja sredstva in svoje resorje v projekte, ki bodo potrjeni," je dodala.

Glede možnosti vstopa strateškega partnerja v Luko Koper je komisarka poudarila, da so konkretne rešitve domena posameznih držav oz. lastnikov, pri čemer verjame, "da bo tudi Slovenija našla zase najbolj ustrezno rešitev". Kot je navedla, pa pri tem ni enotnega recepta, ampak je odvisno od ambicij, zmogljivosti in strank, na katere je neko območje vezano, "in potem na osnovi tega sprejeti lokalne odločitve".

Matić: Treba je zagotoviti tudi ustrezno zaledno infrastrukturo

V Luki Koper imajo ambiciozne načrte v zvezi s povečanjem zmogljivosti in širjenje infrastrukture, "vsekakor pa je na drugi strani treba zagotoviti tudi ustrezno zaledno infrastrukturo," je opozoril prvi mož Luke Matić.

"Naši projekti so usmerjeni v to, da drugi tir bo. V kolikor bo drugačna odločitev, bi želeli izvedeti to odločitev jasno in čim prej, tako da lahko prilagodimo tudi svoje razvojne načrte in da vsa okolica sprejme jasna sporočila, kaj lahko od Luke Koper v bodoče pričakuje," je dodal predsednik uprave.

Z obiskom Kopra je Bulčeva sicer zadovoljna. Razvojne načrte Luke do leta 2030 je ocenila za smele in zanimive. Popoldne se bo komisarka srečala tudi s predstavniki severnojadranskih pristanišč. Gre za prvo uradno srečanje, pri čemer je Bulčeva izpostavila vse večji pomen teh pristanišč in njihovega medsebojnega sodelovanja z vidika strateških usmeritev EU.

Deli novico:

@"Ko nije sa nama, on je protiv nas" |  17 .03. 2015 ob  21: 30
So mone in mone, kaj si ti ve samo mona.

P.S.: To ti izjavil tvoj vodja Milo šević
"Ko nije sa nama, on je protiv nas". |  17 .03. 2015 ob  18: 41
Pa ti to meni Tita i njegovog pionira Kučana.
@Rade - samo, da ne krade |  17 .03. 2015 ob  17: 52
Lepo se vidi kako so nekateri v Luki aktivni med službo. Vsi, ki so drugačnega mnenja so proti njim. To me spominja na enga "fejst moža", ki je rekel: "Ko nije sa nama, on je protiv nas".

Ej luški sidikalisti oz. člani sindikata: "Kako kaj članarina, 50% višja, e ko bi Luka za ta % dvignila cene največjim IPS gazad - poštenjakom".
Rade |  17 .03. 2015 ob  15: 05
Pa ti si Ljubo ozbiljno zapeo na zajebanciju. ma nemoj se sekirat sutra nečeš raditi na sipkima bičeš po rasporedu na kompenzaciji.
Ljubo |  17 .03. 2015 ob  14: 09
Ma kje najdeš ti gušte!?!
Poglej, če ti predstavlja tako zadovoljstvo to, da me žališ, potem izvoli, lahko me žališ kolikor hočeš.

Ljubo hod v školo |  17 .03. 2015 ob  10: 59
-1
se boš kaj naučil. Ali pa uporabljaš še vedno osla da ti nosi na tržnico va Trieste.
Ljubo |  17 .03. 2015 ob  09: 43
Se zahvaljujem za vsa poimenovanja, ki presegajo kulturno obnašanje. Vsak si zagotovi sam svoje ogledalo, tako da si si napisal svoj profil kar sam.

Če bi bili samo kontejnerji tisti v katerih bi se transportiralo blago, potem določene tovarne sploh ne bi mogle obratovat. Prav tako bi se zaustavil promet s tekočimi tovori, živino, sipkimi in razsutimi tovori in še bi lahko našteval.

Zelo mi je žal, da se o tem sploh debatira, saj je vsakemu jasno in logično kaj vse in kako se prevažajo določeni tovori.
Hod Ljubo | danes ob 08:55 0-  |  17 .03. 2015 ob  09: 31
-1
Ta spodaj je pa res gostilniški frajer in vozi verjetno kiper na sipkih. Prihodnost luke so kontejnerji in vozila ne pa sipki tovori.hodi spit še eno pivo mogoče boš pametnejši in si boš poplaknil prašino iz grla. Luški takemu rečemo "konju jedan"
Ljubo |  17 .03. 2015 ob  08: 55
Spoštovani logist tukaj spodaj, najverjetneje so tvoje želje in prepričanje plod kakšne gostilniške razprave in najverjetneje imaš določen procent tudi prav kar pišeš, vendar pa gre pri tvojih trditvah zgolj za kontejnerske prevoze.

V kolikor bi bil podučen o transportnih poteh, bi napisal še kaj o ostalih tovorih, na primer razsutih tovorih ali les....

To je tipičen dokaz kako Slovenci vtikamo nos tja kamor ni treba oziroma tja kamor nimamo pojma. In zato tudi je tako kot je, saj politiki (ki nujno niso strokovnjaki) verjamejo vsakemu, ki jim vzame 10 minut....
re///kadar je kdo pameten | včeraj ob 18:17 |  17 .03. 2015 ob  08: 28
kaj se mi sanja a to da delate račun brez krčmarja?
kadar je kdo pameten |  16 .03. 2015 ob  18: 17
tebi spodaj se pa očitno sanja.
@Logist |  16 .03. 2015 ob  18: 05
Morda tvoji razpravi imata neko logiko, ki ji lahko rečem, da velja le do meje na Škofijah, naprej je vse nesmisel. Italijani, da bi komaj čakali na povezavo KP - TS, je navadno zavajanje in demagogija. Ne pozabimo, da se je Luka Kp avtonomno razvijala s povezavami po Sloveniji in naprej. Razmišljanje, da nas Italijani čakajo odprtih rok je smešno in nima osnove na nivoju gostilniške debate, kaj šele v strokovni in dokazljivi podlagi.
1