BO TREBA ZA PARKIRANJE NA MARKOVCU PLAČATI? Garažno hišo na Krožni naj bi letos začeli obnavljati

Koper

Garaža na Krožni cesti na Markovcu kliče po obnovi. Podjetje Makro 5, ki je po propadu SGP Koper, postalo lastnik objekta, naj bi z gradbenimi deli pričelo še letos, poročajo Primorske novice. Urejena garaža pa naj bi prinesla tudi novost – plačevanje parkirnine.

Vhod na zgornjo ploščad

Jeseni bo v garaži Inštitut za raziskave materialov in aplikacije iz Ljubljane opravil pregled statike, potem pa bodo pripravili načrt sanacije, je za časnik pojasnil Rajko Žigante iz podjetja Makro 5.

Obenem bodo pripravili sestanek za vse uporabnike garaže na Krožni, da bi skupaj prišli do dogovora o njeni nadaljnji uporabi. “Vse možnosti so odprte,” je dejal Žigante.

Garaže s tremi etažami ne vzdržuje nihče. Ne stanovalci, ki so v nekih drugih časih ob nakupu stanovanja kupili tudi po eno parkirno mesto, ne lastnik. Zob časa je naredil svoje in tako je sedaj videti rjaveče železne armature, kar pomeni precej slabšo nosilnost povoznih betonskih plošč.

Doslej uporabniki niso prispevali

Stanovalci bližnjih blokov, ki večinoma parkirajo v spodnjih dveh etažah, sredstev iz rezervnih skladov doslej niso namenjali za garažo. Edina investicija v garažni hiši je bila menjava luči, ki jo je financirala Krajevna skupnost (KS) Žusterna, pa še takrat je bilo po besedah predsednika KS Igorja Čurina slišati negodovanje, da so dali denar za tujo lastnino. A po njegovem bi uporabniki vendarle morali nekaj prispevati.

Si lahko uporabniki obetajo tako urejeno garažo?

Med stanovalci bližnjih stolpičev, ki so tudi uporabniki garaže, je slišati različna mnenja. Eni bi brez težav dali po 10, 15 evrov na mesec, samo da se garaža uredi in se zagotovi varnost. Drugi pa so nekoliko bolj ostri. Neimenovani občan je za časnik dejal, da naj najprej Makro 5 uredi varovanje, osvetlitev, pobarva oznake na tleh, šele potem pa naj uporabnike povpraša, ali se strinjajo s plačevanjem parkirnine.

Deli novico:

ibro |  22 .07. 2016 ob  06: 30
Same da kasiraju od naroda vcasih pa je bilo vse od vseh to vedo vsi ki so se ziveli v jugi
SI MONAà |  21 .07. 2016 ob  07: 06
Lastnistvo teh garaz je bilo predvideno za krozno 2 4 in 6. Predviden je bil box in pol po stanovanju . Problem je nadtal ker ko si hotel zemljisko knjizit zraven stanovanja nisi mogel ker stavba ni bila se vpisana in na katastru so bile tam se trte . Potem ne vem kaj se je tam dogajalo z lastnistvom , ocitno bo treba zbrat skupaj prebivalce in narediti revizijo dogodkov ba se vidi kaj se je vse dogajalo . Mislim da je vmes bil lastnik celo MOK ce se ne motim .
Obala je postala ponoči mesta duhov in to zlih |  20 .07. 2016 ob  18: 21
Kraji kjer so kritični, nevarni: Narkovec, pomol Koper, Livade Izola in še kje, tudi Ankaran. Zunaj ni žive duše, ker so nasilneži in izprijenci, ki samo iiščejo žrtve. In to večinoma mladoletniki na skuterjih. Žalostno.
občan |  20 .07. 2016 ob  16: 55
Najprej je treba uredit lastništvo tako da se ve kdo je lastnik-i, potem pa se odloča kaj in kako se bo obnavljalo in pol je tudi jasno kdo bo kaj plačal! Sedaj je pravica za parkirat od vseh tudi tisti ki ne stanujejo tam, ko je treba kaj plačat pa nobeden nič ne sliši! Torej najprej uredit lasništvo!!!
Občan |  20 .07. 2016 ob  16: 21
Gradbeno in uporabno dovoljenje (če je bilo izdano) je predvidevalo tudi parkirno mesto po stanovanju, se pravi, da je s prodajo stanovanja bilo kupljeno tudi parkirno mesto.Država je skladno z zakoni ZGO dolžna stvari urediti.Organizirati se (civilna iniciativa) in zahtevati svoje in odpravo nepravilnosti (nezakonitosti).
Prisojčan |  20 .07. 2016 ob  11: 46
Enaka težava se pojavlja tudi pri ostalih podobnih garažah po Kopru (Bernetičeva/Krožna in Prisoje), vse po vrsti je čas povozil, ker so lastništva ena velika MUČKA (gradbinci ostali dejansko lastniki garažnih hiš, namesto etažni lastniki).

Ko se je gradilo in kasneje prodajalo stanovanja po soseskah, nihče ni dobil pogodb v roke,da je kupil tudi parkirni prostor v garaži (to je bilo navedeno samo v najemnih pogodbah, da jim pripada toliko in toliko točk za parkirni prostor v garažni hiši), ko pa so enkrat začeli z odkupi in urejanji zemljiške knjige, ni nihče kupil oz. uredil ZK za parkirni prostor, tako da nihče ni lastnik niti enega m2 garaže.

Garažna hiša v Prisojah je npr. postala javno dobro (lastnik Mestna občina Koper) za razliko od omenjene garažne hiše, v vsakem primeru pa lastnik je nekdo drug in ne stanovalci (uporabniki) garažne hiše.

Menim, da je potrebno etažnim lastnikov stanovanj v soseskah omogočiti odkup garažnih hiš in šele nato iti v sanacije, kajti sedaj je stvar takšna, da če ostanejo sedanji lastniki podjetja ali občina, uporabniki pa plačajo investirajo dejansko v tuje namene, lastniki pa postavljajo pravila - to je jasno, kdo ve kaj bo.

DEJANSKO - TE garažne hiše so EDINA MOŽNA REŠITEV za parkiranje stanovalcev FIZIČNO v NARAVI, nepokritih parkirnih mest je zelo malo, da bi vsi parkirali tam - ZATO JE POTREBNO TUDI TO PREVERITI, kako je s pravico, ker v ZK stanovanja imajo zapisana, da stanovanju pripada parkirni prostor v okolici.

Osebno bi raje odkupil garažni boks in je samo moj, podjetja ali občina pa naj investira v obnovo garažne hiše, se pravi pripravljen sem odšteti nek znesek za odkup, vendar se uredi v ZK, da je to moj parkirni boks 6m2, seveda plačam še pred sanacijo, tisti ljudje ki nimajo denarja pa se jim omogoči dolgoročno odplačilo (odkup), v najslabšem primeru pa plačujejo t.i. vzdrževalnino, ki ne bi smela biti več kot 10 € na mesec, ker 10x12=120€ to pa je že lep vikend paket 1x na leto za eno osebo v družini.

Ne mi zdej s takimi, ja pripada nam parkirno mesto, to je bilo zgrajeno za namen parkiranja vozil lastnikov etažnih stanovanj v soseski, kjer je garažna hiša - NI TAKO SEM RAZLOŽIL, pravno je zadeva jasna.

Vsekakor je stvar resna in je potrebno imeti tudi takšen pristop, predlagam pa da se nastopi v pogovorih, kot skupnost in ne posamezni bloki ali še slabše posamezniki.
Jurij |  20 .07. 2016 ob  11: 27
Kdo je lastnik? Samo Makro 5 ali tudi stanovalci?