Bi tržaško pristanišče lahko prehitelo Koper in Benetke?

Trst

Na javni razpravi v Trstu so diskutirali o prihodnosti tržaškega pristanišča. Medtem ko je komisar D'Agostino predstavil svoje ideje za razvoj, so delavci opozorili na večletne težave, o katerih sicer se govori, a jih nihče ne odpravi.

Komisar tržaške Pristaniške oblasti Zeno D'Agostino meni, da je prednost tržaškega pristanišča pred Koprom in Benetkami ta, da lahko uporabijo prednosti, ki so zdaj zapuščene. Ciljajo predvsem na razvoj logističnih povezav in izkoriščanja infrastrukture in povezav za zaledjem. Komisar je tudi zamrznil privatizacijo treh podjetij, ki delujejo znotraj pristanišča.

Špediterji pa so izrazili mnenje, da so v zadnjih letih v pristanišču preveč zapostavili tradicionalne tovore, kot so les, papir in razsute tovore, preveč pa stavili na kontejnerski promet.

Deli novico:

xxx90 |  11 .03. 2015 ob  17: 23
Kakor vem, bojo benetke prehitele in koper in trst in se nekater luke v jadranu, saj nameravajo postaviti luko na morju
Itak |  09 .03. 2015 ob  15: 58
Če Ljubljana ne zrihta hitro drugega tira, lahko cel Koper samo še preselimo na Malto.
Jadranski Logist: Reka, Pula, Koper |  09 .03. 2015 ob  12: 43
-1
Z združenimi močmi Luke Reka, Luke Pula in Luke Koper bi pridobili strateške prednosti in bili najmočnejši.
Mario |  09 .03. 2015 ob  08: 54
-1
Bom se navezal na to kar je napisal Mare, ko je napisal, da smrdimo po naftalinu in da nam vladajo ljudje s komunajzersko mentaliteto. Mogoče bi bilo dobro to razložit, čeprav sem prepričan, da je tak način predvsem strahovladanje. In kaj to pomeni?

Vsaj za čas od osamosvojitve dalje, se je javnosti in zaposlenim v Luki, vedno govori o lastništvu in največ poudarka se daje na delnice! Kot plevel se je razraščalo prepričanje o tem kako nihče nima nekih pravic kot samo delničarji. Samo delničarji odločajo, oni so bogovi.
Spomnim se, da so nekateri zaposleni zmajevali z glavami, nekateri pa so celo bili proti vlaganju tistih famoznih certifikatov v Luko. Nastal je celo nov sindikat. Ampak prvi 'ta glavni' Korelič je lepo vse pospravil pod preproge in dajal vtis svetovno znanega meneđerja za pristanišča. To mu ni šlo težko od rok, saj je njegova klika ali stranka bila precej let na oblasti. Ker žabarji nimajo pojma o pomorstvu je lahko delal kar je hotel in z lahkoto prepričal recimo, da je šla Luka Koper delniška družba svirat kontejnerski terminal v Trst! pozor: še danes ne vemo koliko denarja se je tam porabilo oziroma izgubilo!!! Ampak to ni bilo pomembno, ker je gospod imel zastražen hrbet in vse se je pometlo.

Ampak ostal je vtis, da lastniki krojijo usodo Luki, nadzorniki so se menjavali po menjavanju vlad. V celi zgodovini od osamosvojitve, sem skoraj prepričan, da v nadzornem ni bilo niti enega strokovnjaka. In danes grem stavit, da je to vseskozi načrtno dejanje, saj kako bi pa lahko še naprej delovali s strahovladanjem? Tudi danes je enako, tisti, ki ne verjame, naj izvede kakšen preiskus nadzornikov pa bo videl.

Zaradi te napačne predstave o delovanju nekega pristanišča, smo prišli do točke, ko ne vemo kaj in kako v bodoče! Trenutni predsednik še izjav skoraj ne daje več glede drugega tira. Stavit grem, da so ga malo utišali, predvsem pa mu rekli, da on ni lastnik in nima kaj govorit. To je strahovlada!
In zaradi vpeljane strahovlade, se niti en predsednik uprave Luke Koper do sedaj ni upal reči bobu bob in udarit po mizi. Jaz vem kako se obnašajo taki, v resnici se mi smilijo, ker niso vsi slabi ljudje, ampak jih je strah in so na sestankih čisto drugačni ljudje....
normalno |  08 .03. 2015 ob  21: 01
da bodo žabarji zjebal primorce
Mare |  08 .03. 2015 ob  20: 41
Že najmanj trideset let in več , vsaj moja generacija , poslušamo enake pizdarije okoli drugega tira. Če bi vsako leto , naredili dva kilometra te preklete proge , bi jo danes že imeli , saj bi v tridesetih letih naredili 60 kilometrov jebenih tirov. Mi pa vsako leto drkamo kurac na isti način. In vse vlade do sedaj , so nas jebale in usmerjale kapital v pizdo svoje mame.Samo na račun svoje politične karijere in globokih žepov. Leta in leta masturbiramo s tem da gradimo projekte z nekimi megalomanskimi cenami in bankami , ki vse to financirajo. Še danes tovariši , smrdimo po naftalinu , ker nam vladajo ljudje s komunajzersko mentaliteto. Power , ja moč politikov in neznanja. Biti v službi nekoga in salutirati in tako priti do pozicije ko postaneš šef in vladaš in za nič ne odgovarjaš in potem najdejo enega krivca , ki je ukradel marmelado in vsi gledamo kje je marmelada , medtem pa se ostali valjajo v blatu denarja , mi pa še vedno za marmelado.
In če mislite , da je danes kaj drugače , isti kurac je. Veste zakaj TRST ne bo uspel, zaradi svojih sindikatov. Ko smo privezali barko ob sedmi pomol . so začeli štrajkat. Vsi žerjavisti so se mazali s kremo in se sončili na svojih dvigalih. Ko smo hoteli sami raztovorit s svojimi dvigali , so čisto popizdili in nam grozili z batinami. Enako je bilo drugi dan in še neštetokrat drugič na drugi način , potem njihova policija ki patruljira , pa putane , ki hodijo , pa turki , ki si kurijo kar v portu . Odprta prodaja svačega ,
Sedaj gradijo nekaj s Hrvati in skušajo spraviti našo pozornost na drugi tir , ampak prava nevarnost je ravno tam Na Hrvaški, Avstrijski in kdove še kakšni povezavi , ker mi smo enostavno zaspali , ostali pa veselo rabotajo.
Bravo |  08 .03. 2015 ob  20: 37
TS je v EU mi pa še vedno nekje na balkanu! Še dobro da piha burja? Čestitke ob dnevu žena "slovenskega pomorstva".
Tu je vse jasno... |  08 .03. 2015 ob  20: 14
http://www.finance.si/8818479/Mi-gradimo-ceste-pruge
Koper Trst |  08 .03. 2015 ob  16: 19
-1
to je edina uresničljiva povezava v osrčje EU.
Il lavoro fa male |  08 .03. 2015 ob  14: 51
lo dicono tanti, meglio fare l'amore. Laura Pausini
Kopernik |  08 .03. 2015 ob  12: 13
Koper bo zaostal, če bodo veleumni odgovorni še dolgo cincali o prepotrebni železniški povezavi z zaledjem, to je s Centralno Evropo.