AGRESIVEN ŠOFER ARRIVINEGA AVTOBUSA? "Italiani di merda, sp*** dol, kaj me boli k***, tako sem se odločil"

Koper

Na uredništvo smo prejeli kopijo pritožbe, ki je romala na sedež avtobusnega prevoznika Arriva. Navedbe potnikov, ki so se včeraj peljali na relaciji od Trsta do Kopra, so naravnost grozljive. Potnica, ki je pritožbo naslovila na Arrivo in jo hkrati posredovala medijem, navaja, da gre za 'sramoto brez primere', saj naj bi bilo obnašanje voznika 'skrajno sprevrženo in sramotno'.

Zgodilo naj bi se v soboto oziroma včeraj na avtobusni relaciji Trst – Koper – Piran. "Voznik je očitno imel veliko drugih opravkov in se je zato samovoljno odločil, da bo njegova služba krajša in tako zadnja postaja kar Koper, namesto Piran in Lucija," je v pritožbi na Arrivo zapisala zgrožena potnica. Šofer naj bi po navedbah vozil zelo hitro, tako da je avtobus prispel v Koper ob 13. uri, sicer je njegov prihod predviden ob 13.15.

Ko je pripeljal na glavno avtobusno postajo v Kopru, naj bi sunkovito ustavil ter parkiral počez čez štiri perone. Na avtobusu naj bi bilo približno 20 potnikov, na katere naj bi zavpil: "Vsi dol, počakajte drugi avtobus!"

Kot navaja potnica nadalje v dopisu, gre za avtobusno linijo, na kateri se vsakodnevno vozijo predvsem starejši, med katerimi naj bi jih bi bilo nekaj takih, ki težje hodijo in slabše slišijo. Šofer naj bi živčno hodilo po avtobusu gor in dol, se tresel in vpil:

"Sp*** dol, Italijani di merda! Marš dol, sem rekel! Tam imate drugi avtobus, ajde, ajde! Kaj me boli k***, kaj vi mislite! Tako sem se odločil, tak je pač sistem, marš!"

Vse skupaj naj bi bilo podkrepljeno s 'sočnimi' kletvicami, ki naj bi bile uperjene predvsem proti Italijanom.

Dogajanje naj bi pritegnilo pozornost preostalih ljudi, ki so bili na avtobusni postaji, med drugim taksistov. "Nekaj ljudi ga je vprašalo, kaj se sploh dogaja. Voznik pa je mahal z rokami, se grozeče približeval posameznikom in na trenutke smo mislili, da bo komu tudi kakšno primazal. Kar se na srečo ni zgodilo," piše v pritožbi.

Vse skupaj naj bi trajalo nekaj minut, tako da so se avtobuse približali še drugi ljudje, ki so stali na peronih. Začudeni naj bi bili tudi vozniki avtobusov v neposredni bližini, a naj ga nihče ne bi poskušal pomiriti. Ko so z avtobusa odšli vsi potniki, naj bi šofer z veliko hitrostjo odpeljal s postaje, vendar naj bi v prostoru pod avtobusom ostale vse njihove torbe, nahrbtniki in kovčki.

"Potniki so ga z mahanjem poskušali opozoriti, naj ustavi, da vzamejo svoje stvari, a jim je v odgovor namenil sredinca. Na pomoč je priskočil voznik drugega avtobusa, ki je šoferja poklical po telefonu in ga opozoril, tako da so potniki torbe kasneje dobili nazaj," je zapisala potnica, ki meni, da je tovrstno obnašanje do ljudi nedopustno in obsojanja vredno. Kot je še zapisala:

"Kaj takega se v civilizirani družbi ne sme nikoli več zgoditi. Od voznika in podjetja pa zahtevamo vsi skupaj opravičilo."

Za komentar smo se obrnili na podjetje Arriva. Njihov odgovor še čakamo.

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
choco |  21 .10. 2019 ob  13: 58
@vseved

se pa za tako plačo in pogoje dela, večinoma dobi take voznike.
vseved |  21 .10. 2019 ob  08: 44
13
@ ISTRIANO, PLAČA NI IZGOVOR ZA PRIMITIVNO OBNAŠANJE VOZNIKA.
Miha |  21 .10. 2019 ob  03: 24
-3
Potniki bodo dobili nazaj denar za karto in z tem se bo koncalo ...
kjessi |  20 .10. 2019 ob  22: 44
17
Kaj so potniki krivi, če ima šofer slabo plačo?
Istriano |  20 .10. 2019 ob  22: 27
-17
Pa kaj so šli sosedi sploh gradit avtocesto, da so dali potem omejitev 50 km/h? nikakor ne podpiram nesramnosti tega šoferja, ampak ali ste pomislili za koliko € na mesec vozijo ti ljudje avtobuse na petek in svetek?
Thomy |  20 .10. 2019 ob  21: 37
V Italiji, po tisti ozki avtocesti na stebrih kjer je omejitev 50 km/h, divja Arriva čez 90...
Samorog |  20 .10. 2019 ob  17: 43
36
Arriva žal zaposluje kar nekaj “čudnih” šoferjev, ki potnikom pred nosom zaprejo vrata, svojim znancem pa ustavljajo kar sredi ceste. Nekateri med vožnjo kadijo, da o uporabi mobilca sploh ne govorimo. Do potnikov so neprijazni, vozijo prehitro, šolskim otrokom ne ustavljajo na njihovi postaji, ampak jih pustijo kar nekje...Takšni primerki mečejo slabo luč na celotno podjetje s tistimi vozniki vred, ki so vedno prijazni in radi pomagajo potnikom. Me pa prav zanima, kako bo na ta dogodek reagirala Arriva