V Srbiji se z nostalgijo spominjajo Mehanotehnike

Izola

V poplavi današnjih poceni igrač, ki so pretežno kitajskega izvora, ne moremo se ne spominjati tistih kvalitetnih, ki jih je nekoč proizvajala izolska Mehanotehnika, so zapisali na strani nostalgicno.com.

Igrače so bile izdelane kakovostno, skrbno so bili izbrani najboljši materiali. Cilj je bil, da bi se vsak otrok razvijal in odraščal z nasmehom na licu. Igrače pa niso služile zgolj igri, ampak tudi pripravi na življenje nasploh. Podjetje je sodelovalo z ljubljansko univerzo, ki je raziskovala otroško psihologijo in na podlagi raziskav so nastale številne igrače. 

Zgodba se je začela pisati leta 1952, z osamosvojitvijo Slovenije pa je šlo vse navzdol. Ime se je zamenjalo v Mehno, podjetje, ki je v 70-ih cvetelo in želo svetovno slavo, pa je počasi hiralo, dokler ni popolnoma propadlo. Še ena zgodba tajkunstva oziroma uničenja vsega dobrega, kar je nekoč bilo, so še zapisali na omenjeni spletni strani.

Deli novico:

IZOLA |  11 .01. 2015 ob  19: 02
Škoda ,ker ta firma tovarna je bila zakon
lisa |  07 .01. 2015 ob  14: 26
...bi pričakovala komentarje v zvezi z igračami, vlakci, Mehanotehniko.....
Solinar |  03 .01. 2015 ob  04: 01
http://youtu.be/BsZUxK4Oqik
Solinar |  03 .01. 2015 ob  02: 54
Jajčnik ima s pomočjo neprijatelja iz vana še vedno vse poglavitne fukcije med svojimi črnimi prsti. Nisi še prišel do bistva problema.

@Solinar |  02 .01. 2015 ob  19: 55
no, smo prišli do bistva problema: cerkev. Če ne bi ta odigrala svoje umazane vloge, ne bi nikoli bilo razdeljenega slovenskega naroda. Če ne bi Janša odigral svoje umazane vloge, ne bi nikoli bilo spet razdeljenega slovenskega naroda. Ni čudno, da sta ta dva tako povezana in da ga cerkev na celi črti brani, namesto "svoje" res krščanske stranke. Kar zadeva na pol otroke, je eno, pri 26 letnem je povsem brezpredmetno kdo ga je našuntal ali ne. Če je ubijal nedolžne, npr. otroke, nima nobenega opravičila. Enako seveda velja tudi za drugo stran. Za Hitlerja pa se ve (izgleda tega domobranci niso vedeli), da je za rekom "ljubim izdajo, sovražim izdajalce". :-) Kar pa zadeva spravo, je treba najprej razčistit, kdo je bil izdajalec in kdor ne. Niti pod razno ni možno pristati na logiko enačenja krivde, pa čeprav so bili zločini storjeni na obeh straneh. Temelj vsega takrat in danes je bila izdajalsko sodelovanje z nacisti. Krvida je na strani cerkve in domobrancev. Neodvisno od tega pa sem za preiskavo na strani protinacistične fronte tam, kjer obstaja možnost, da je nekdo zlorabil moč in pobil nedolžne.
Solinar |  01 .01. 2015 ob  22: 04
Z vsem kar si napisal se strinjam, pa vendar 16 let star mulc, katerega je cerkev našuntala, da strelja po lastnem narodu ne more bit samostojno kriv, tudi starejši taki od 26 let, ravno tako pojma niso imeli kaj se dogaja okoli njih. Večinoma so to bili preprosti kmečki in predvsem neizobraženi ljudje, ki so zaupali cerkvenim naukom. Cerkev jim je priskrbela celo orožje, ki ga je seveda dobila od nacistov. Še sam Hitler ni nikoli maral izdajalcev, kajti bili so izdajalci lastnega naroda, imel je pač priliko in izkoristil jih je za svoje cilje. Veliko je tega za povedat, toda od vsega tega ne bo danes kruha, edino kar ima nek smisel je sprava. Največja ovira za spravo pa je Jajo. Živi od zmede, ki jo povzroča. "Bog" najbolj kaznuje tiste, ki povzročajo zmedo in nezaupanje v lastnem narodu.
@Solinar |  31 .12. 2014 ob  16: 13
... kakor se večinoma strinjam s tabo, se tukaj nikakor ne. Vsakdo opravilno sposoben in polnoleten ODGOVARJA za svoja dejanja. Če ni tako, sprejmemo logiko, da pač tudi Hitler ne more biti kriv, da je samo "produkt sistema in časa". In sprejmemo, da je vojak, ki je streljal zavestno npr. otroka, pač žrtev sistema. Ne, ni opravičila. Raje umrem, kot, da ubijem kateregakoli otroka, tudi najhujšega nacista.

Domobranci so pač bili FORMALNO in URADNO na strani okupatorja, izdajalci naroda. Partizani, komunisti, ... in ostali pa PROTI okupatorju. Bolj enostavno kot tako, ne gre. Bi razumel, da nekdo ni videl v pravi luči partizanov ali komunistov, ampak se je v tem primeru pač imel borit proti OBOJIM. Proti nacizmu in istočasno proti ostalim. Vsi ti silni zagovorniki domobrancev (ki bi radi zdaj vse relativizirali in naredili ostale vsaj enako krive, če že ne sebe za heroje) bi se tega morali zavedat.

T.i. "udba" je bila sicer preprosto povedano SLUŽBA DRŽAVNE VARNOSTI. Zelo pomembna služba vsake države. In kot v vsaki državi služba z veliko moči. Žal. In človek je hitro pokvarljivo blago. Kdor je kršil takrat veljavne zakone, pač zasluži pregon. Po zakonu. Pa, vsaj da vem seveda, ni bil nihče v sorodstvu, jaz pa sigurno ne. Jo pa vidim kot to, kar je bila. Poznal pa sem jih par, kratek čas tudi sosed, ki se je priselil. Bila je to sicer spoštovana služba. Velja pa tukaj kar zadeva odgovornost, za vse strani. Čeprav menim, da je večina dobila povsem zasluženo kazen ... me moti ravno tisti drugi del, manjšina, ki ni imela možnosti se branit. In zato ne podpiram pobojev brez poštenih procesov. Kljub temu, da si lahko samo mislimo kaj bi šele bilo, če bi zmagal nacizem in torej domobranstvo.
Solinar |  31 .12. 2014 ob  15: 49
Če kdaj napišem "vrati se udba" je to bilo mišljeno nekako v prispodobi in seveda nikakor ne zares. Moji starši so bili delavci in nikoli niso delali ma niti v podobnih službah, ravno tako tudi jast ne.

Sem proti vsakemu nasilju, medvojnem in povojnem. Posameznik ne more biti kriv, kriv je kvečjemu nauk, oziroma sistem, ki je privedel posameznika, da kdaj počne stvari, ki jih drugače ne bi počel, če bi živel v vsakega človeka vrednem sistemu na svetu. Izboljšati je treba nauk, oziroma sistem zato, da se bo vsak posameznik na svetu počutil vrednega v njemu.

tudi jaz bi zagovarjal |  31 .12. 2014 ob  08: 39
bližnje,ki so delovali v Udbi,do smrti bi jih zagovarjal,sej če ne , bi priznal,da živim od krvavega denarja in od sistema,ki je šel preko vsega živega in mrtvega
Solinar |  31 .12. 2014 ob  02: 58
http://youtu.be/EZX4v9UW5l0
Solinar |  31 .12. 2014 ob  02: 23
http://youtu.be/aO5Beq-D74A
Solinar |  31 .12. 2014 ob  02: 17
http://youtu.be/W7QEFe2OPtE
1