Twitter vse bližje vstopu na borzo

Tehnologija

Družbeno omrežje Twitter je pred kratkim kupilo podjetje Mopub. Z nakupom mladega ameriškega podjetja, ki razvija platformo za trženje mobilnega oglasnega prostora, se družbeno omrežje odločno podaja v mobilno oglaševanje, vrednost posla pa naj bi presegla 300 milijonov dolarjev.

Platforma podjetja Mopub omogoča upravljanje z oglasnim inventarjem mobilnih aplikacij in optimizacijo različnih virov oglaševanja, so pojasnili pri Twitterju.

"Dva glavna trenda v svetu oglaševanja sta hiter premik uporabnikov k mobilnim napravam, znotraj oglaševanja pa se dogaja premik k avtomatskemu načinu kupovanja oglasnega prostora. Twitter se je znašel v presečišču obeh, zato želimo s tehnologijo in ekipo podjetja Mopub za dobro naših uporabnikov, oglaševalcev in agencij izkoristiti ta trend," je zapisal Twitterjev podpredsednik Kevin Weil.

Twitter bo tehnologijo podjetja vgradil v lastno oglaševalsko platformo, oglaševalci pa bodo s tem dobili možnost zakupa različnih količin oglasnega prostora v realnem času, je še pojasnil Weil.

Kot poroča francoska tiskovna agencija AFP, je družbeno omrežje letos pričelo oglase prilagajati glede na besede v tvitih določenega uporabnika.

Po ocenah analitske hiše Emarketer naj bi hitro rastoče družbeno omrežje iz oglasov letos zaslužilo več okoli 580 milijonov dolarjev, naslednje leto pa že skoraj milijardo.

Omrežje z več kot 200 milijoni uporabnikov je zaenkrat še v zasebnih rokah, že dalj časa pa se pojavljajo ugibanja, da se podjetje počasi, a vztrajno pripravlja na prodajo delnic.