Nemce zanima tudi kontejnerski terminal v Trstu!

Trst

Nemci stegujejo lovke v severni Jadran. Veliko je bilo prelitega črnila o njihovih apetitih po Luki Koper, neuradne govorice so pričale o tem, da naj bi naši politiki v zameno za zadolževanje že obljubili naše edino pristanišče Nemcem. Teh pa ne zanima le Koper, ampak tudi Trst.

Bolj kot sama pristanišča jih zanimajo kontejnerski terminali, ki predstavljajo najbolj dobičkonosno panogo v pretovarjanju in veljajo za prihodnost logistike. Zato je slovenska politika že razmišljala o tem, da koprskega pristanišča ne bi več upravljala Luka Koper, ampak pristaniška uprava. To bi pomenilo, da bi dejavnosti v pristanišču "parcelizirali" po posameznih terminalih, ki bi jih lahko upravljale različne družbe. 

Nemci se še najbolj zanimajo kontejnerske terminale. Severni Jadran je ena od najbolj strateških točk logistike, saj ladje, ki prihajajo iz Daljnega vzhoda, v primeru raztovarjanja na tem območju prihranijo čas in denar. Velika pristanišča, kot so Hamburg in Rotterdam, so oddaljena nekaj plovnih dni.

Koper in Trst kot "superpristanišče" za kontejnerski pretovor

Kot kaže, pa se Nemci ne zanimajo zgolj za Luko Koper, ampak tudi za tržaško pristanišče. To je že urejeno po principu pristaniške uprave in prav njihov sedmi pomol (molo sette), je postal del velikih nemških apetitov. Po poročanju časnika Il Piccolo, želi nemški velikan Eurokai (ki se zanima tudi za koprsko pristanišče) vzpostaviti "superpristanišče" severnega Jadrana s prevzemom Luke Koper in tržaškega sedmega pomola. 

Eurokai s sedežem v Hamburgu je največji evropski "kontejneraš". V Italiji že delujejo v pristaniščih La Spezia, Gioia Tauro, Cagliari, Ravenna, Salerno preko svoje hčerinske družbe Contship. Veliko izpostavo imajo tudi v Tangieru (Marocco). 

Sedaj se resno zanimajo za vzpostavitev superpristanišča za kontejnerje s prevzemom Kopra in Trsta. V Trstu se že pripravljajo na obisk vodstva Contshipa, ki naj bi zelo konkretno predstavil svojo ponudbo. 

Deli novico:

re: @sindikat  |  07 .05. 2014 ob  13: 58
-2
,,,Korelič pa ni kradel, ne on pa ne!!
@sindikat |  07 .05. 2014 ob  13: 46
res je , nekateri so "dostojno" kradli in spravili Luko na kolena.Časar,popovič,Franca,Babič,Mišič,...Ne pozabi pa glavnega puntarja jovičiča.
kone |  07 .05. 2014 ob  13: 18
nič ne bo iz pristaniške uprave, vse sile v luki koper so usmerjene v ohranjanje monopolov in služb.
Lukec |  07 .05. 2014 ob  12: 58
Sindaco, se popolnoma strinjam, ker poznam zelo dobro razmere v Luki , podjetje ne bo sposobno več dolgo prenesti političnih nastavljanj direktorjev in seveda ti direktorji so nekomu pač dolžni za položaj in tu se začne sklepanje pogodb z različnimi podjetji in ladjarji za Luko škodljivo poslovno politiko, da ne govorim koliko ti direktorji povlečejo v podjetje svojih prijateljev, ki jih imenujejo kao strokovni kader, direktorji odhajajo a ti njihovi prijatelji ostajajo skriti po kao strokovnih službah. in tega sr... je še in še... Zato ker sami ne znamo voditi uspešnih podjetij je nemški prevzem Luke oziroma K.T. dobrodošel.
@sindaco |  07 .05. 2014 ob  12: 33
Komm, mach dir keine Sorgen
sindaco |  07 .05. 2014 ob  12: 17
Nemci pač na ta način znižujejo ceno našega pristanišča, hkrati pa učijo naše delavske direktorje kozjih molitvic. Sindikati so za nemce dobrodošli, ker se jih da pridobiti ali kupiti, važno, da se da. Zanima me kakšna burka se dogaja v Luki na relaciji Uprava - SŽPD. Čas je, da se zapitek plača, na koncu je vedno cena najpomembnejša. Srečno razni uničevalci Luke. Pozdravljam prihod resnega in odgovornega lastnika, tudi nemce. Sedaj pa me raztrgajte, samo še malo pa se bom podpisoval s pravim imenom in priimkom, le počakajte in zdržite.
Sindikat |  07 .05. 2014 ob  11: 53
..in tako luški sindikalisti (KS90 SŽPD) mečejo polena eni drugim, namesto, da bi stopili skupaj v boj za zdaj še edino firmo, ki ta hip omogoča človeku dostojno življenje... žalostno