Na Semplu letos o preporodu

Piran

Rdeča nit letošnje regijske konference medijskih trendov Sempl, ki se je danes začela v Portorožu, je tema Prerojeni. Po mnenju organizatorjev se je medijsko-komunikacijska panoga v zadnjem desetletju namreč popolnoma prerodila, ritem sprememb v njej pa narekujejo stalne tehnološke novosti.

Dvodnevne konference, ki jo organizira Media Pool v sodelovanju z revijo Marketing magazin, naj bi se udeležilo 850 obiskovalcev, ki bodo lahko prisluhnili 20 mednarodnih strokovnjakov s področij marketinga, medijev, odnosov z javnostmi in tržnega raziskovanja.

Hiter razvoj avkcijskega zakupa medijev

Direktorica Media Poola in predsednica Sempla Valerija Prevolšek je med trendi, ki sooblikujejo podobo komunikacijske panoge, v prvi vrsti izpostavila marketing v realnem času. Ta po njenih besedah spreobrača vsa pravila komunikacije, dolgo načrtovanih akcij in samozadostnosti blagovnih znamk, hkrati pa prinaša svežino, inovativnost in dinamičnost, so sporočili organizatorji konference.

"Drugi trend je avkcijski zakup medijev na spletu RTB, ki se razvija s svetlobno hitrostjo in kjer algoritemska orodja postavljajo nove mejnike stroke," je dodala Prevolškova, ki je izpostavila še eksplozijo vsega, kar je mobilno, ter brisanje meje med televizijo in ostalimi oblikami video vsebin. "Google, Twitter in Facebook se z vsako spremembo kažejo kot resni tekmeci za velike televizijske proračune," je dodala.

Direktorica tržnoraziskovalne hiše Ipsos Slovenija Nataša Mohorč Kejžar je v današnjem uvodnem predavanju izpostavila navade generacije Y oz. milenijcev v digitalni dobi. Soustanovitelj Studia Moderna Group Branimir Brkljač je v svojem predavanju izpostavil pojav t. i. profesionalnega potrošnika, ki aktivno sodeluje v nakupnem procesu, zahteva vse informacije, da lahko med seboj primerja različne izdelke, v nakup pa ga prepriča vsebina.

Združevanje realnega in virtualnega sveta

Ameriški strokovnjak za trende in globalni urednik spletnega portala WikiTrend.org Daniel Levine pa je kot pet najpomembnejših trendov izpostavil digitalno povezovanje različnih okolij, večjo stopnjo družabnih stikov med ljudmi, ki jo omogoča tehnologija, vedno večjo transparentnost, ki blagovnih znamkam onemogoča laži in neiskrenost, nosljivo tehnologijo (kot so pametne ure, rokavice in čelade) ter združevanje realnega in virtualnega sveta.

Organizatorji med ostalimi predavatelji izpostavljajo še ustanovitelja in kreativnega direktorja v agenciji za radijsko oglaševanje Eardrum iz Avstralije Ralpha van Dijka, ameriškega strokovnjaka za odnosni marketing in odnose z javnostmi Patricka Galvina, avtorja modnega bloga TheGentlemanBlogger iz Velike Britanije Matthewa Zorpasa in vodjo ključnih strank pri Twitterju za regijo EMEA Nialla Horgana.


Deli novico: