Lastniki plovil v kanalu Fazan, kjer priveze upravlja Marina Portorož, so se uprli visokim cenam komunalnih privezov. V protest so zbrali 170 podpisov, s katerimi zahtevajo nižje pristojbine za priveze, in jih poslali piranskemu županu Petru Bossmanu.
Lucijčani so se uprli podražitvi privezov
Piran
Razlog za njihovo nejevoljo tiči v tem, da je Marina v zadnjih letih močno dvignila cene komunalnih privezov. Pristojbine so namreč po njihovih izračunih skoraj dvakrat višje, kot so za komunalne priveze v piranskem pristanišču, s katerimi upravlja Javno podjetje Okolje Piran.
Nič boljši, a dražji
Pravijo, da so to komunalni privezi, zato pričakujejo podobne cene kot v Piranu, kjer za plovila do šest metrov dolžine plačajo skoraj enkrat manj. Poleg tega so lastniki plovil v kanalu Fazan izpostavili, da lucijski privezi nič boljši od piranskih, saj niso varovani in nimajo priključkov za vodo ali elektriko.
"Zavedamo se problema pomanjkanja komunalnih privezov v občini, zato načrtujemo ureditev novih v Piranu v okviru državnega prostorskega načrta," so za Delo povedali v občinski službi za odnose z javnostmi ter dodali, da v okviru državnega prostorskega načrta načrtujejo ureditev novih komunalnih privezov v Piranu.
V Marini Portorož pa so očitke o dvigovanju cen zavrnili. V lanskem letu pristojbin niso povišali, letošnji dvig pa naj bi bila posledica višjega DDV, plačila vodnega dovoljenja in rasti življenjskih stroškov ter vzdrževanja kanala. "Povpraševanje po priveznih mestih v kanalu Fazan je zelo veliko, saj nanje čaka več kot 140 prosilcev, nekateri tudi že pet let. Žal nam je, da je to za nekatere velik strošek, vendar po drugi strani pričakujemo razumevanje najemnikov, da je vzdrževanje privezov v kanalu povezano z naraščajočimi stroški," je za Delo izjavil Damjan Ostanek iz Marine.
Barke pa nimaš kje pustiti, ker razen v piranu in v luciji ni nikjer prostora. Potem ti praviš, to je luksuz, prodaj, kaj se preseravaš... Ne vem.. po tej logiki je luksuz tudi to, da ima en kmet traktor za 30k€ in motorno žago za 500, itd...potem pa hoče neke odškodnine od države, ko je toča in se jezi na davke za poljščine... saj ima traktor, naj ga proda, pa bo imel za davek!... sej njivo lahko tudi ročno ora!... nesmiselno a? Ne moreš tko gledat na to....
Poleg tega je tam 3/4 bark od nekih celincev, ki so polni dnarja, ker živijo v nekih rovtah, kjer je cena vsega 50% od tega, kar je na obali, kjer mi ravno zaradi njih vse preplačujemo... Pol si za hobi izberejo, da bodo kupili barko in jo tu privežejo. Rabijo jo za 1 teden na leto in en lokalc, ki bi jo načeloma uporabljal skoraj vsak dan (vključno z zimo, ko se gre na ribolov) nima kje imeti te barke. Valda je čakalna doba potem. In na račun te čakalne dobe in samo te čakalne dobe si ti veljaki v marini izmišljujejo in višajo cene... in to je podlo.. še posebej, ker gre za komunalni privez, namenjen lokalnemu prebivalstvu in ne za luksuz turistično ponudbo... in zato je to višanje nesprejemljivo
on bo dvignil koncesijo marini in marina bo to prensla na vas...vam bo zadolzil obcino ...no mogoce pa bo malo pokvaril plane sipcem ki ji zdaj vladajo ...konec koncev ni vse tako slabo kot zgleda... :P