V Aerodromu Portorož, ki je v večinski lasti družbe MK Group srbskega poslovneža Miodraga Kostića, si že več let želijo razširitve pristajalne steze, večjega števila hangarjev in novo ploščad, saj jim trenutna ne omogoča prihodov večjih letal. Temu odločno nasprotujejo lokalni okoljevarstveniki, saj Aerodrom Portorož na treh straneh meji na Krajinski park Sečoveljske soline.
KOSTIĆ BI ŠIRIL AERODROM PORTOROŽ BREZ GRADBENEGA DOVOLJENJA: Bratuškova mu je prekrižala načrte
Piran
Miodrag Kostić in Alenka Bratušek
V Aerodromu, kjer poudarjajo, da bi vsa dela izvedli na območju letališča in brez posegov v krajinski park, že nekaj časa lobirajo pri vladi, da bi jim s spremembo Zakona o letalstvu omogočila razširitev brez predhodne pridobitve gradbenega dovoljenja, v sklopu izvajanja investicijskih in vzdrževalnih del v javno korist. Svoje argumente so infrastrukturni ministrici Alenki Bratušek skušali predstaviti tudi v pismu, poslanem prejšnji mesec, a jim je Bratuškova pri tem vprašanju prižgala rdečo luč, poroča portal siol.net.
Infrastrukturno ministrstvo naj bi v naslednjih tednih sicer objavilo osnutek novega Zakona o letalstvu, v katerem pa naj ne bi bilo ne duha ne sluha o željah Aerodroma Portorož. Na ministrstvu namreč nasprotujejo gradnji letališke infrastrukture brez gradbenega dovoljenja zaradi pomislekov v povezavi z varnostjo. Kot so pojasnili na ministrstvu, so pri tem upoštevali strokovno presojo Javne agencije za civilno letalstvo, kjer menijo, da tovrstni posegi brez gradbenega dovoljenja ne morejo zagotoviti najvišje ravni letalske varnosti, piše siol.net.
Na vladi so poudarili še, da izvedba vzdrževalnih del v javno korist na Aerodromu Portorož ni možna tudi zato, ker letališče deluje v tržnih pogojih, še navaja portal. Letališče ima sicer status letališča državnega pomena, kar mu omogoča dobivanje državne denarne pomoči. V lanskem letu je ta znašala pol milijona evrov, z njo pa so pokrili stroške poslovanja in amortizacijo.