Po tem, ko je po dolgih letih bojev z birokracijo in monopolom državnih železnic Trenitalia letos po Italiji potnike vendarle začel prevažati prvi zasebni ponudnik Italo, so državne železnice napovedale prihod novega, hitrega vlaka, ki bo po Italiji vozil s hitrostmi do 360 kilometrov na uro.
Konkurenca pripeljala hitrejše vlake
Potovanja
Novi vlaki, ki bodo tradicionalno rdeče obarvani, bodo začeli v Italiji voziti leta 2014, s čimer bo Italija po novem država z najhitrejšimi vlaki v Evropi, poročajo italijanski mediji.
Razdaljo med Milanom in Rimom bo novi vlak, ki ima maksimalno hitrost 400 kilometrov na uro, ki pa je železniška infrastruktura za zdaj ne dopušča, skrajšal za dobre pol ure na vsega dve uri in 20 minut.
Vlak je plod sodelovanja kanadskega Bombardierja in italijanske družbe AnsaldoBreda, Trenitalia pa jih je za svoje potrebe naročila 50, kar jo bo skupaj stalo približno 1,5 milijarde evrov.
Zaradi velike prilagodljivosti obratovanja bodo vlaki, tako vodstvo Trenitalie, lahko vozili po vseh hitrih železniških progah po Evropi, zaradi česar računajo tudi na povečanje tržnega deleža.
Razen visoke hitrosti vlak odlikuje še dejstvo, da je mogoče 95 odstotkov vsega vgrajenega materiala reciklirati in da sodi med najbolj tihe vlake v Evropi, še poročajo italijanski mediji.