V Grand hotelu Bernardin v Portorožu se bo danes začela 26. Slovenska marketinška konferenca, ki jo organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Na konferenci bodo sodelujoči postavljali temelje za novo marketinško razmišljanje oz. se spraševali, ali je že čas za novo marketinško renesanso.
JE ČAS ZA NOVO MARKETINŠKO RENESANSO? V Portorožu se začenja 26. Slovenska marketinška konferenca
Piran
"Renesansa. Preporod. Razcvet. Beseda, s katero navadno opisujemo novo upanje, zagon, pa tudi nov način razmišljanja. In zdaj vsi dobro vemo, da bomo potrebovali vse to. Tako upanje kot zagon in predvsem nov način razmišljanja. Poslovni svet z velikimi koraki stopa v novo smer," je zapisano na spletni strani Slovenske marketinške konference.
Na konferenci bo sodelovalo 34 marketinških in poslovnih strokovnjakov, v okviru dvodnevne konference pa se bo zvrstilo okoli 30 predavanj. Drevi bodo podelili tudi nagrade za marketinško odličnost 2021.
Pogoj za vstop na konferenco je izpolnjevanje kriterija PCT, pred konferenco bodo imeli na voljo za vse, ki bi to želeli, tudi možnost brezplačnega testiranja, je še zapisano na spletni strani konference.