JAVNA RAZPRAVA PRELOŽENA: O prometni strategiji piranske občine 11. oktobra

Piran

Da bi omogočili kar najbolj široko sodelovanje javnosti pri oblikovanju celostne prometne strategije, so v Občini Piran sprejeli predlog organizatorjev dogodkov v okviru Dnevov evropske kulturne dediščine in Tedna kulturne dediščine ter javno razpravo o celostni prometni strategiji preložili za teden dni.

Javna razprava o Celostni prometni strategiji Občine Piran bo tako v torek, 11. oktobra, ob 18. uri v Apollonijevi palači v Piranu.

Vsi, ki se boste odločili za sodelovanje v javni razpravi, boste sodelovali v žrebu za sodobno električno kolo.

Termin javne razprave v Luciji ostaja nespremenjen, in sicer bodo razpravo izpeljali v sredo, 12. oktobra, ob 18. uri na sedežu Krajeven skupnosti Lucija.

V okviru javne razprave občankam in občanom ponujajo priložnost, da s svojimi predlogi ureditve področja prometa neposredno sooblikujete Celostno prometno strategijo Občine Piran.

V primeru, da se javne razprave ne boste uspeli udeležiti, lahko svoje pisne predloge vse do 13. oktobra pošljete na naslov predlagam@piran.si oziroma Občina Piran, Tartinijev trg 2, Piran.

Deli novico:

Občan |  06 .10. 2016 ob  14: 49
Ta problematika obstaja že 25 let .Čudno je, da kljub veliko volilnih obljub in izdelanih strategij še danes ne vemo(jo) kaj ljudje glede prometa želijo. Vemo le, da se na ta račun ves ta čas plačujejo parkirnine ,ki se sredstva ne uporabi nenamensko- beri za privilegije lokalnih politikov.
@IgorE |  04 .10. 2016 ob  19: 08
Pa saj to je bistvo vsega ... občina Piran občane prosi za navodila kako "začrtati potrebne smernice kaj početi, kam želite popeljati barko ... Ključna razlika med tem dokumentom in ostalimi, ki so jih sprejemali v preteklosti, pa je v tem, da bo tega dejansko mogoče realizirat s pomočjo evropskih sredstev.

In kar je še bolj pomembno, ta strategija bo obvezujoča tudi za prihodnjega župana in verjetno še tistega za njim. Ker če bodo želeli strateške cilje spreminjati, bodo izgubili dostop do evropskih sredstev. Zato je res pomembno, da zdaj dobro razmislite, kaj želite. Ker to boste na koncu tudi dobili.

Če sem dobro razumel, naj bi bila ta strategija sprejeta enkrat drugo leto, kar pomeni, da sedanji župan, ki se poslavlja 2018, niti ne bo imel veliko od nje. To je strategija za prihodnost in bi bilo res škoda za vas Pirančane in za vse nas, ki imamo Piran radi, da zaradi nepriljubljenosti Bossmana zapravite to priložnost, da si zrihtate promet, ko Evropa časti.

Kar se pa turistične strategije tiče, se pa v celoti strinjam s tabo.
@G-Man |  04 .10. 2016 ob  12: 12
-1
Strategija se ponavadi ne izdela zaradi EU sredstev, ampak zaradi tega, da začrtaš potrebne smernica kaj početi, kam želiš popeljati barko. (Ker če ne:"... če ne veš, v katero luko pluješ, je vsak veter enako dober in enako slab.") In nato podredno potrebna dejanja, akcije, projekti, etc...

Ko pa smo že pri strategijah:glede na to, da smo (kakor) najbolj turistična občina v SLO, kako kaže strategiji za turizem? To bi znal biti celo nek obvezen strateški dokument...minister Gregor in cela občina pa nič!

Kako smo naveličani občani tega metanja peska v naše okice.
pravica za parecag  |  04 .10. 2016 ob  11: 21
obljuba-e velika-e na koncu jezika sredi srca pa nič ne velja
Nezmotljivi1982 |  04 .10. 2016 ob  09: 47
Se strinjam z G-Manom. Enkrat se mormo zmenit, kaj hočemo, karkoli že to je. Vsi Pirančani se strinjamo, da to zdaj ni več vzdržno, ni pa dveh Pirančanov, ki bi imela isto mnenje, kako to rešit. Očitno se bomo morali zdaj odločit: Kje naj bo tretja gražna hiša, avti ali brez avtov v mestu, buski ali tramvaj, renta-a-maestro ... al karkoli že. Sej če sem prav razumel, nas občina točno to sprašuje, kaj hočmo imet. In tle je že en folk proti. Proti čemu? Lastnemu mnenju?
G-Man |  04 .10. 2016 ob  09: 40
Tole zadevo očitno bolj natančno spremljam kot Pirančani, ker drugače si ne znam pojasniti, kako lahko en tip po tolkem času še zmeraj sprašuje, zakaj je občina pripravljena investirati v strateške dokumente ... in zakaj je nova strategija sploh potrebna"

Občina ne investira v to strategijo, Evropski kohezijski sklad je dal denar za to strategijo. In to strategijo rabiš za to, da boš potem lahko kandidiral za evropska sredstva. Če je Pirančani ne boste sprejeli, ne bo denarja iz Bruslja. Vse, kar rabite nardit je, da se odločite, kaj hočete met in potem zahtevat od Evrope, da plača. Upam, da ste to sposobni, ker rad pridem v Piran (in parkiram v garažni hiši), ampak me moti, da se moram povsod umikat avtomobilom in predvsem kombijem.
IgorE |  04 .10. 2016 ob  00: 52
http://www.primorske.si/Primorska/Istra/Garazna-hisa-Fornace-je-naprodaj.aspx
IgorE |  04 .10. 2016 ob  00: 43
Pa kaj ni že bila izdelana študija prometa leta 2009 (podjetje LINEAL Maribor) in nakazane rešitve? Pred izdelavo "nove" strategije naj najprej občinska oblast poroča o svojem delu pri (ne)realizaciji prejšnje Navede naj, kaj konkretnega je storila za ureditev prometa v mestu Piran, posebej še za zadovoljitev potreb STALNEGA PREBIVALSTVA (kolikor ga je še ostalo). Navede naj, zakaj ni bila sposobna kupiti garažne hiše in z njo preko javnega podjetja upravljati, zakaj ceno urejanja prometa vseskozi nosijo zgolj meščani, zakaj je pripravljena investirati v razvojne in strateške dokumente, ne pa tudi v konkretne prometne rešitve... in zakaj je nova strategija sploh potrebna?!
Koral |  03 .10. 2016 ob  15: 21
Najbolj nesposoben župan v zgodovini občine, njegov največji uspeh so javne razprave, predstavitve, nove sličice načrtov,...Nič od nič. SPOKAJ ŽE DOST TE MAMO!!!
Pirankohoho |  03 .10. 2016 ob  15: 07
11
V kakšnem Piranu si želimo živeti? V Piranu brez SD, brez Bossmana,...