Izolski občinski svet je na sinočnji 18. redni seji razveljavil sklep, v katerem je bilo opredeljeno, da s poslovnimi prostori in stanovanji v lasti Občine Izola upravlja Javno podjetje Komunala Izola. Poslovno-stanovanjski fond bo prenesen v upravljanje občine s 1. marcem prihodnje leto.
IZOLSKI OBČINSKI SVET RAZVELJAVIL SKLEP: S stanovanji in poslovnimi prostori bo od 1. marca upravljala občina
Izola
Uvodoma je Občinski svet Občine Izola razrešil z mesta članstva v občinskem svetu preminulega Maksa Filipčiča. Za preostanek mandatne dobe so svetniki potrdili nadomestno članico s kandidatne liste stranke SDS, Barbaro Gojtanić. Sledila je druga obravnava ter nato sprejem Predloga Odloka o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode na območju občine Izola. Novemu odloku so botrovale številne spremembe zakonodaje na področju delovanja obvezne občinske gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja voda.
V nadaljevanju so svetniki obravnavali Predlog Odloka o podelitvi koncesije za opravljanje javne zdravstvene službe na področju sanitetnih prevozov na oziroma z dialize na območju Občine Piran, Občine Izola, Mestne občine Koper in Občine Ankaran. Istrski zdravstveni domovi ne morejo opravljati prevozov bolnikov na dializo, zato bodo štiri občine objavile skupni razpis za koncesijo na tem področju, ki jo bodo podelile za 15-letno obdobje. Predlog odloka je bil soglasno sprejet po skrajšanem postopku.
Nato je občinski svet sprejel Sklep o razveljavitvi Sklepa o prenosu poslovnih prostorov in stanovanj v upravljanje Javnemu podjetju Komunala Izola, d. o. o. – Azienda Pubblica Komunala Isola s.r.l. Z novim sklepom je obenem pooblastil župana, da s komunalnim podjetjem sklene pogodbo, s katero se uredijo medsebojna razmerja v povezavi s prenehanjem upravljanja poslovnih prostorov in stanovanj. S 1. marcem 2025 bo to delovno področje prevzela občinska uprava, kar je v skladu z veljavno zakonodajo in priporočili revizije.
Sledila je s tem povezana obravnava spremembe Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Izola, ki so ga svetniki soglasno sprejeli po skrajšanem postopku. S spremembo odloka se dopolni pristojnost občinskega Urada za nepremičnine na področju upravljanja poslovnih prostorov in stanovanj v lasti Občine Izola. Po uveljavitvi spremembe odloka bo spremenjen tudi Pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v Občinski upravi Občine Izola, saj bo treba sistemizirati delovna mesta, v okviru katerih se bodo lahko izvajale prenesene naloge.
Obravnavali so tudi Predlog Pravilnika o pomoči za ohranjanje in razvoj ribištva in marikulture v občini Izola in ga po skrajšanem postopku sprejeli. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je predhodno že podalo soglasje k predlogu pravilnika, na osnovi katerega bo občina lahko začela postopek javnega razpisa za dodelitev pomoči upravičencem, ki na letni ravni znaša 40.000 evrov.
Tako kot koprski, so tudi izolski občinski svetniki potrdili dokument identifikacije investicijskega projekta (DIIP) Vodooskrba slovenske Istre ter Krasa, ki so ga svetniki soglasno sprejeli. Vrednost investicije je ocenjena na nekaj manj kot 117 milijonov evrov in se bo izvajala v obdobju 2025–29. Financirana bo iz sredstev evropske kohezijske politike ter iz proračunov vseh 12 občin, ki so vključene v projekt.
Seja se je nadaljevala z imenovanjem nadomestnega člana kot predstavnika ustanovitelja v svet Javnega zavoda za spodbujanje podjetništva in razvojne projekte Občine Izola. Na mesto Vasilija Žbogarja, ki je podal odstopno izjavo ob imenovanju za poklicnega podžupana Občine Izola, je župan imenoval Matjaža Gergeto.
Nazadnje je občinski svet potrdil predloge Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.