Mimovrste je priljubljena slovenska spletna trgovina, kjer številni iščejo izdelke, ki so ugodnejši, kot če bi jih kupili v navadni trgovini. Za to se je odločil tudi Izolan Jan Zulian, ki pa je na koncu ostal neprijetno presenečen.
Izigrani Izolan: "Mimovrste in njihova garancija – to je le zavajanje!"
Izola
Podjetje Mimovrste, ki ponuja tudi tehnične izdelke, za te ponuja dodatno garancijo. Jan Zulian je pri njih naročil prenosni računalnik, tamkajšnja zaposlena pa ga je po telefonu pregovarjala, naj doplača tudi garancijo mimoskrbi.
S to naj bi bil praktično popolnoma brez skrbi, ne glede na to, kaj se z računalnikom zgodi. Sam je vseeno preveril pogoje pri garanciji in se odločil za doplačilo.
"Zgodilo se mi je to, da sem ležal in imel prenosni računalnik na sebi. Bilo je podnevi, gledal sem film. Medtem pa sem zaspal in računalnik je padel na tla, razbil se je ekran," pravi Zulian. Glede na nastalo situacijo je želel uveljaviti garancijo za popravilo, a takrat je sledili presenečenje. Kljub temu da so mu po telefonu zagotavljali, naj doplača garancijo, ki naj bi ga vnaprej rešila skrbi, je ugotovil, da to velja očitno le na papirju.
"Ko sem vložil zahtevek za uveljavitev garancije, sem ostal presenečen, saj so mi hladno dejali, da sem ravnal malomarno in da tega ne bodo plačali," nam je pojasnil. In to kljub temu da na njihovi spletni strani piše, da zaščita mimoskrbi zagotavlja dodatno zaščito za predvidene poškodbe ali uničene strojne opreme za poškodbe iz nenamerne nerodnosti, kot je padec ali razbitje in vdor tekočin.
“Meni se je zgodilo prav to,” je dejal Zulian, "a mi kljub temu ne želijo popraviti zaslona. Da ne govorim o tem, da je zadeva na popravilu že več kot dva tedna."
Iz podjetja Mimovrste pa so mu odgovorili, da “glede na dejstvo, da je stranka aparat uporabljala pred spanjem na postelji in med uporabo zaspala, s čimer je bil prenosnik po nepotrebnem izpostavljen poškodbam, ne moremo izhajati iz skrbnega ravnanja oz. pravilne daljnovidne uporabe in hrambe izdelka. Lastnik izdelka je s svojim izdelkom dolžen odgovorno ravnati v skladu s pravili uporabe: ta skrbnost v danem primeru ni bila prisotna, torej za ta primer odškodnine ne moremo kriti."
Pri tem pa Zulian opozarja, da to ni bilo pred spanjem, ampak sredi dneva, zato se ne strinja z oceno, da ni bilo skrbnega ravnanja. Pravi tudi, da sam nikdar ne bivzel garancije, če bi vedel, kakšni so njeni realni pogoji oziroma, kako jih tolmačijo.
Za mnenje, ali gre pri tem za zavajanje potrošnikov, smo se obrnili tudi na odvetnika, ki bo v prihodnjih dneh podal pravno mnenje, nekaj vprašanj o tem, zakaj so zavrnili dotični primer uveljavitve garancije, pa smo poslali tudi na podjetje Mimovrste.
Ne kvasi pijanih neumnosti !
Jaz sem pri big bangu vzel 6 letno podaljšano garancijo, lani po petih letih mi je prenosnik crknil, dobil sem novega in nanj vzel še novo 5 letno garancijo tako, da imam efektivno 11 let na en laptop. Se zdi kot iz pravljice, ampak to se je dejansko zgodilo.
Gre se samo za to, kako se bo argumentiralo to nenamerno nerodnost. Na Mimovrste v tem primeru, niso ravnali napačno. Če ti postaviš izdelek na tak položaj, da obstaja velika verjetnost poškodbe, potem že ni nenamerna nerodnost. Za vsako stvar moremo presodit v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja, po domače: kako bi dober gospodar ravnal s stvarjo. Že, če postaviš računalnik na nestabilno površino (drseči stol, razmajano mizo,..), lahko pričakuješ, da bo padla, kaj šele, da jo postaviš nase in zaspiš. Kot, da bi majhnemu otroku zaupali neko vredno stvar in se nato sklicevali, da nismo pričakovali, da jo bo otrok uničil, a vemo, da se otroci radi igrajo, mečejo stvari, ipd... Dejstvo pa, da je bilo to ponoči ali sredi dneva nima nikakršnega pomena.
saj SI želim, da ne bi Še kdo izkusil takšne grenke POTEGAVščINE s strani trgovca
iSTORE (BTC Ljubljana, City park).
Pozdravljeni,
V trgovini iStore, ( BTC Ljubljana, City park ) sem kupil iPod touch 32 GB. Prodajalec mi je ob nakupu aparata ponudil še garancijo PLUS. Vzel sem jo za dobo treh let saj mi je zagotovil da če mi pade med vožnjo s kolesom na tla ga prinesem na Pro Servis d.o.o. in mi ga popravijo oziroma zamenjajo za novega z mojim doplačilom 33% vrednosti novega aparata oz. minimalen lasten vložek 90€. S pogoji sem SE strinjal, zadevo plačal in bil zadovoljen z nakupom vse DO trenutka ko se mi je zgodila nesreča.
Med kolesarjenjem se mi je odpel žep in nesrečna zadeva je padla na cestišče pri tem pa mi ga je povozil kamion.
iPod-a odnesem na Pro Servis d.o.o., FMC Group, Letališka 32. 1000 Ljubljana, Slovenija čakam 3 tedne vmes pošljem kratek opis dogodka s sliko kraja nezgode za
ODGOVOR pa dobim sledeče:
Spoštovani,
žal moramo ta primer zavrniti.
Te škode ne moremo poravnati, saj je njen vzrok neprimerna zaščita izdelka,
torej bi stranka to skodo morala vzeti „v zakup“.
Stranka je dolžna z izdelkom skrbno ravnati in ga pri prevozu primerno zaščititi v skladu z njegovo konstrukcijo,
kot do dolocajo pravila popolne zaščite „Se zgodi“. Iz posredovane dokumentacije in slikovnega materiala lahko sklepamo, da izdelek ni bil primerno zavarovan in da ravnanje stranke ni bilo v skladu s pravili proizvajalca o uporabi.
Glede na dejstvo, da je stranka aparat med vožnjo s kolesom hranila v žepu, ne moremo izhajati iz skrbnega ravnanja, oz. pravilne daljnovidne uporabe/hrambe izdelka. Lastnik izdelka je s svojim izdelkom dolzen odgovorno ravnati v skladu s pravili uporabe: ta skrbnost v danem primeru ni bila prisotna, torej za ta primer odskodnine ne moremo kriti.
Žal ugodnejsega odgovora ne moremo podati.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
Na voljo imate dve možnosti:
- Prevzamete nazaj vaš okvarjen iPod ali
- Sami plačate zamenjavo – strošek je 328,90 EUR DDV, to je 401,26 EUR z DDV
Cena novega iPod-a touch-a 32 GB je 349€ v trgovini iSTORE ? !!!!
Je res Garancija PLUS samo pobiranje denarja NAIVNIM KUPCEM ?
PROSIM DELI NAPREJ. HVALA.
B.P.
MOJO ZGODBO
!
saj SI želim, da ne bi Še kdo izkusil takšne grenke POTEGAVščINE s strani trgovca
!
iSTORE (BTC Ljubljana, City park).
!
Pozdravljeni,
!
V trgovini iStore, ( BTC Ljubljana, City park ) sem kupil iPod touch 32 GB. Prodajalec mi je ob
nakupu aparata ponudil še garancijo PLUS. Vzel sem jo za dobo treh let saj mi je zagotovil da če mi pade
med vožnjo s kolesom na tla ga prinesem na Pro Servis d.o.o. in mi ga popravijo oziroma zamenjajo za
novega z mojim doplačilom 33% vrednosti novega aparata oz. minimalen lasten vložek 90€. S pogoji sem
SE strinjal, zadevo plačal in bil zadovoljen z nakupom vse DO trenutka ko se mi je zgodila nesreča.
Med kolesarjenjem se mi je odpel žep in nesrečna zadeva je padla na cestišče pri tem pa mi ga je povozil
kamion.
!
iPod-a odnesem na Pro Servis d.o.o., FMC Group, Letališka 32. 1000 Ljubljana,
Slovenija čakam 3 tedne vmes pošljem kratek opis dogodka s sliko kraja nezgode za
!
ODGOVOR pa dobim sledeče:
!
Spoštovani,
!ž
al moramo ta primer zavrniti.
! Te škode ne moremo poravnati, saj je njen vzrok neprimerna zaščita izdelka,
torej bi stranka to skodo morala vzeti „v zakup“.
!
Stranka je dolžna z izdelkom skrbno ravnati in ga pri prevozu primerno zaščititi v skladu z njegovo
konstrukcijo,
kot do dolocajo pravila popolne zaščite „Se zgodi“. Iz posredovane dokumentacije in slikovnega materiala
lahko sklepamo, da izdelek ni bil primerno zavarovan in da ravnanje stranke ni bilo v skladu s pravili
proizvajalca o uporabi.
!
Glede na dejstvo, da je stranka aparat med vožnjo s kolesom hranila v žepu, ne moremo izhajati iz skrbnega
ravnanja, oz. pravilne daljnovidne uporabe/hrambe izdelka. Lastnik izdelka je s svojim izdelkom dolzen
odgovorno ravnati v skladu s pravili uporabe: ta skrbnost v danem primeru ni bila prisotna, torej za ta primer
odskodnine ne moremo kriti.
! Žal ugodnejsega odgovora ne moremo podati.
!
Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
!
Na voljo imate dve možnosti:
- Prevzamete nazaj vaš okvarjen iPod ali
- Sami plačate zamenjavo – strošek je 328,90 EUR DDV, to je 401,26 EUR z DDV
Cena novega iPod-a touch-a 32 GB je 349€ v trgovini iSTORE ? !!!!
!
Je res Garancija PLUS samo pobiranje denarja NAIVNIM KUPCEM ?
!!
PROSIM DELI NAPREJ. HVALA.
!
B.P.
MOJO ZGODBO
!
saj SI želim, da ne bi Še kdo izkusil takšne grenke POTEGAVščINE s strani trgovca
!
iSTORE (BTC Ljubljana, City park).
!
Pozdravljeni,
!
V trgovini iStore, ( BTC Ljubljana, City park ) sem kupil iPod touch 32 GB. Prodajalec mi je ob
nakupu aparata ponudil še garancijo PLUS. Vzel sem jo za dobo treh let saj mi je zagotovil da če mi pade
med vožnjo s kolesom na tla ga prinesem na Pro Servis d.o.o. in mi ga popravijo oziroma zamenjajo za
novega z mojim doplačilom 33% vrednosti novega aparata oz. minimalen lasten vložek 90€. S pogoji sem
SE strinjal, zadevo plačal in bil zadovoljen z nakupom vse DO trenutka ko se mi je zgodila nesreča.
Med kolesarjenjem se mi je odpel žep in nesrečna zadeva je padla na cestišče pri tem pa mi ga je povozil
kamion.
!
iPod-a odnesem na Pro Servis d.o.o., FMC Group, Letališka 32. 1000 Ljubljana,
Slovenija čakam 3 tedne vmes pošljem kratek opis dogodka s sliko kraja nezgode za
!
ODGOVOR pa dobim sledeče:
!
Spoštovani,
!ž
al moramo ta primer zavrniti.
! Te škode ne moremo poravnati, saj je njen vzrok neprimerna zaščita izdelka,
torej bi stranka to skodo morala vzeti „v zakup“.
!
Stranka je dolžna z izdelkom skrbno ravnati in ga pri prevozu primerno zaščititi v skladu z njegovo
konstrukcijo,
kot do dolocajo pravila popolne zaščite „Se zgodi“. Iz posredovane dokumentacije in slikovnega materiala
lahko sklepamo, da izdelek ni bil primerno zavarovan in da ravnanje stranke ni bilo v skladu s pravili
proizvajalca o uporabi.
!
Glede na dejstvo, da je stranka aparat med vožnjo s kolesom hranila v žepu, ne moremo izhajati iz skrbnega
ravnanja, oz. pravilne daljnovidne uporabe/hrambe izdelka. Lastnik izdelka je s svojim izdelkom dolzen
odgovorno ravnati v skladu s pravili uporabe: ta skrbnost v danem primeru ni bila prisotna, torej za ta primer
odskodnine ne moremo kriti.
! Žal ugodnejsega odgovora ne moremo podati.
!
Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
!
Na voljo imate dve možnosti:
- Prevzamete nazaj vaš okvarjen iPod ali
- Sami plačate zamenjavo – strošek je 328,90 EUR DDV, to je 401,26 EUR z DDV
Cena novega iPod-a touch-a 32 GB je 349€ v trgovini iSTORE ? !!!!
!
Je res Garancija PLUS samo pobiranje denarja NAIVNIM KUPCEM ?
!!
PROSIM DELI NAPREJ. HVALA.
!
B.P.
Potemtakem, bi vsak, tik preden poteče garancija, zabrisal računalnik v tla, ter enostavno dobil novega. Halooooooooo