Izigrani Izolan: "Mimovrste in njihova garancija – to je le zavajanje!"

Izola

Mimovrste je priljubljena slovenska spletna trgovina, kjer številni iščejo izdelke, ki so ugodnejši, kot če bi jih kupili v navadni trgovini. Za to se je odločil tudi Izolan Jan Zulian, ki pa je na koncu ostal neprijetno presenečen. 

Podjetje Mimovrste, ki ponuja tudi tehnične izdelke, za te ponuja dodatno garancijo. Jan Zulian je pri njih naročil prenosni računalnik, tamkajšnja zaposlena pa ga je po telefonu pregovarjala, naj doplača tudi garancijo mimoskrbi.

S to naj bi bil praktično popolnoma brez skrbi, ne glede na to, kaj se z računalnikom zgodi. Sam je vseeno preveril pogoje pri garanciji in se odločil za doplačilo.

"Zgodilo se mi je to, da sem ležal in imel prenosni računalnik na sebi. Bilo je podnevi, gledal sem film. Medtem pa sem zaspal in računalnik je padel na tla, razbil se je ekran," pravi Zulian. Glede na nastalo situacijo je želel uveljaviti garancijo za popravilo, a takrat je sledili presenečenje. Kljub temu da so mu po telefonu zagotavljali, naj doplača garancijo, ki naj bi ga vnaprej rešila skrbi, je ugotovil, da to velja očitno le na papirju.

"Ko sem vložil zahtevek za uveljavitev garancije, sem ostal presenečen, saj so mi hladno dejali, da sem ravnal malomarno in da tega ne bodo plačali," nam je pojasnil. In to kljub temu da na njihovi spletni strani piše, da zaščita mimoskrbi zagotavlja dodatno zaščito za predvidene poškodbe ali uničene strojne opreme za poškodbe iz nenamerne nerodnosti, kot je padec ali razbitje in vdor tekočin.

“Meni se je zgodilo prav to,” je dejal Zulian, "a mi kljub temu ne želijo popraviti zaslona. Da ne govorim o tem, da je zadeva na popravilu že več kot dva tedna."

Iz podjetja Mimovrste pa so mu odgovorili, da glede na dejstvo, da je stranka aparat uporabljala pred spanjem na postelji in med uporabo zaspala, s čimer je bil prenosnik po nepotrebnem izpostavljen poškodbam, ne moremo izhajati iz skrbnega ravnanja oz. pravilne daljnovidne uporabe in hrambe izdelka. Lastnik izdelka je s svojim izdelkom dolžen odgovorno ravnati v skladu s pravili uporabe: ta skrbnost v danem primeru ni bila prisotna, torej za ta primer odškodnine ne moremo kriti."

Pri tem pa Zulian opozarja, da to ni bilo pred spanjem, ampak sredi dneva, zato se ne strinja z oceno, da ni bilo skrbnega ravnanja. Pravi tudi, da sam nikdar ne bivzel garancije, če bi vedel, kakšni so njeni realni pogoji oziroma, kako jih tolmačijo.

Za mnenje, ali gre pri tem za zavajanje potrošnikov, smo se obrnili tudi na odvetnika, ki bo v prihodnjih dneh podal pravno mnenje, nekaj vprašanj o tem, zakaj so zavrnili dotični primer uveljavitve garancije, pa smo poslali tudi na podjetje Mimovrste.

Deli novico:

pa šeto |  26 .01. 2018 ob  20: 52
A se vam ne zdi normalno, da, če je prisotna malomarnost, ni garancije !?
Potemtakem, bi vsak, tik preden poteče garancija, zabrisal računalnik v tla, ter enostavno dobil novega. Halooooooooo
Bepi |  26 .01. 2018 ob  20: 36
notyoume kako so te nategnili, če pa si dobil novega!?
Ne kvasi pijanih neumnosti !
notyoume |  30 .08. 2014 ob  14: 36
> Sam sem se enako nategnil pri Big Bangu. Te dodatne garancije so samo larifari, na katerm služijo trgovci ali pa zavarovalničarji. Trgovci so pa prav naslini pri ponujeni dodatni garanciji.

Jaz sem pri big bangu vzel 6 letno podaljšano garancijo, lani po petih letih mi je prenosnik crknil, dobil sem novega in nanj vzel še novo 5 letno garancijo tako, da imam efektivno 11 let na en laptop. Se zdi kot iz pravljice, ampak to se je dejansko zgodilo.
Mimoskrbi |  07 .02. 2014 ob  00: 21
dej tim80 ne pametuj! sej zato človek vzame tako dodatno garancijo, ker ljudje smo po defaultu smottani in nikoli ne veš kdaj se kaj takega lahko zgodi. Ko pa doplačaš za kaj takega pa vedno najdejo argument, da to ni v skladu z določbami! A ko ti prodajajo pa vedno začenjo ravno s tem, da nikoli ne veš kje te nesreča čaka! ma mamicujim jebem njim in takim kot si ti, ki jih zagovarjaš! srmam te je lahko!
tim80 |  05 .02. 2014 ob  23: 55
Za zavajanje ne gre, saj so vsi splošni pogoji objavljeni, kjer si jih kupci lahko preberemo. Če podpišeš pogodbo, pomeni, da se avtomatsko strinjaš, s splošnimi pogoji. Velikokrat se stvari podpišejo, ne da bi jih sploh prebrali.

Gre se samo za to, kako se bo argumentiralo to nenamerno nerodnost. Na Mimovrste v tem primeru, niso ravnali napačno. Če ti postaviš izdelek na tak položaj, da obstaja velika verjetnost poškodbe, potem že ni nenamerna nerodnost. Za vsako stvar moremo presodit v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja, po domače: kako bi dober gospodar ravnal s stvarjo. Že, če postaviš računalnik na nestabilno površino (drseči stol, razmajano mizo,..), lahko pričakuješ, da bo padla, kaj šele, da jo postaviš nase in zaspiš. Kot, da bi majhnemu otroku zaupali neko vredno stvar in se nato sklicevali, da nismo pričakovali, da jo bo otrok uničil, a vemo, da se otroci radi igrajo, mečejo stvari, ipd... Dejstvo pa, da je bilo to ponoči ali sredi dneva nima nikakršnega pomena.


bpaterno |  05 .02. 2014 ob  13: 04
Ljudje smo naivneži ZAVAROVALNICE pa BOGATIJO in si ustvarjajo milijonske DOBIČKE.
bpaterno |  05 .02. 2014 ob  13: 02
-1
Preden se odločiš za NAKUP garancije PLUS si PROSIM PREBERI MOJO ZGODBO

saj SI želim, da ne bi Še kdo izkusil takšne grenke POTEGAVščINE s strani trgovca

iSTORE (BTC Ljubljana, City park).

Pozdravljeni,

V trgovini iStore, ( BTC Ljubljana, City park ) sem kupil iPod touch 32 GB. Prodajalec mi je ob nakupu aparata ponudil še garancijo PLUS. Vzel sem jo za dobo treh let saj mi je zagotovil da če mi pade med vožnjo s kolesom na tla ga prinesem na Pro Servis d.o.o. in mi ga popravijo oziroma zamenjajo za novega z mojim doplačilom 33% vrednosti novega aparata oz. minimalen lasten vložek 90€. S pogoji sem SE strinjal, zadevo plačal in bil zadovoljen z nakupom vse DO trenutka ko se mi je zgodila nesreča.
Med kolesarjenjem se mi je odpel žep in nesrečna zadeva je padla na cestišče pri tem pa mi ga je povozil kamion.

iPod-a odnesem na Pro Servis d.o.o., FMC Group, Letališka 32. 1000 Ljubljana, Slovenija čakam 3 tedne vmes pošljem kratek opis dogodka s sliko kraja nezgode za

ODGOVOR pa dobim sledeče:

Spoštovani,

žal moramo ta primer zavrniti.

Te škode ne moremo poravnati, saj je njen vzrok neprimerna zaščita izdelka,
torej bi stranka to skodo morala vzeti „v zakup“.

Stranka je dolžna z izdelkom skrbno ravnati in ga pri prevozu primerno zaščititi v skladu z njegovo konstrukcijo,
kot do dolocajo pravila popolne zaščite „Se zgodi“. Iz posredovane dokumentacije in slikovnega materiala lahko sklepamo, da izdelek ni bil primerno zavarovan in da ravnanje stranke ni bilo v skladu s pravili proizvajalca o uporabi.

Glede na dejstvo, da je stranka aparat med vožnjo s kolesom hranila v žepu, ne moremo izhajati iz skrbnega ravnanja, oz. pravilne daljnovidne uporabe/hrambe izdelka. Lastnik izdelka je s svojim izdelkom dolzen odgovorno ravnati v skladu s pravili uporabe: ta skrbnost v danem primeru ni bila prisotna, torej za ta primer odskodnine ne moremo kriti.

Žal ugodnejsega odgovora ne moremo podati.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav,

Na voljo imate dve možnosti:
-          Prevzamete nazaj vaš okvarjen iPod ali
-          Sami plačate zamenjavo – strošek je 328,90 EUR DDV, to je  401,26 EUR z DDV

Cena novega iPod-a touch-a 32 GB je 349€ v trgovini iSTORE ? !!!!

Je res Garancija PLUS samo pobiranje denarja NAIVNIM KUPCEM ?


PROSIM DELI NAPREJ. HVALA.

B.P.
bpaterno |  05 .02. 2014 ob  13: 01
-1
Preden se odločiš za NAKUP garancije PLUS si PROSIM PREBERI
MOJO ZGODBO
!
saj SI želim, da ne bi Še kdo izkusil takšne grenke POTEGAVščINE s strani trgovca
!
iSTORE (BTC Ljubljana, City park).
!
Pozdravljeni,
!
V trgovini iStore, ( BTC Ljubljana, City park ) sem kupil iPod touch 32 GB. Prodajalec mi je ob
nakupu aparata ponudil še garancijo PLUS. Vzel sem jo za dobo treh let saj mi je zagotovil da če mi pade
med vožnjo s kolesom na tla ga prinesem na Pro Servis d.o.o. in mi ga popravijo oziroma zamenjajo za
novega z mojim doplačilom 33% vrednosti novega aparata oz. minimalen lasten vložek 90€. S pogoji sem
SE strinjal, zadevo plačal in bil zadovoljen z nakupom vse DO trenutka ko se mi je zgodila nesreča.
Med kolesarjenjem se mi je odpel žep in nesrečna zadeva je padla na cestišče pri tem pa mi ga je povozil
kamion.
!
iPod-a odnesem na Pro Servis d.o.o., FMC Group, Letališka 32. 1000 Ljubljana,
Slovenija čakam 3 tedne vmes pošljem kratek opis dogodka s sliko kraja nezgode za
!
ODGOVOR pa dobim sledeče:
!
Spoštovani,

al moramo ta primer zavrniti.
! Te škode ne moremo poravnati, saj je njen vzrok neprimerna zaščita izdelka,
torej bi stranka to skodo morala vzeti „v zakup“.
!
Stranka je dolžna z izdelkom skrbno ravnati in ga pri prevozu primerno zaščititi v skladu z njegovo
konstrukcijo,
kot do dolocajo pravila popolne zaščite „Se zgodi“. Iz posredovane dokumentacije in slikovnega materiala
lahko sklepamo, da izdelek ni bil primerno zavarovan in da ravnanje stranke ni bilo v skladu s pravili
proizvajalca o uporabi.
!
Glede na dejstvo, da je stranka aparat med vožnjo s kolesom hranila v žepu, ne moremo izhajati iz skrbnega
ravnanja, oz. pravilne daljnovidne uporabe/hrambe izdelka. Lastnik izdelka je s svojim izdelkom dolzen
odgovorno ravnati v skladu s pravili uporabe: ta skrbnost v danem primeru ni bila prisotna, torej za ta primer
odskodnine ne moremo kriti.
! Žal ugodnejsega odgovora ne moremo podati.
!
Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
!
Na voljo imate dve možnosti:
- Prevzamete nazaj vaš okvarjen iPod ali
- Sami plačate zamenjavo – strošek je 328,90 EUR DDV, to je 401,26 EUR z DDV
Cena novega iPod-a touch-a 32 GB je 349€ v trgovini iSTORE ? !!!!
!
Je res Garancija PLUS samo pobiranje denarja NAIVNIM KUPCEM ?
!!
PROSIM DELI NAPREJ. HVALA.
!
B.P.
bpaterno |  05 .02. 2014 ob  13: 00
-2
Preden se odločiš za NAKUP garancije PLUS si PROSIM PREBERI
MOJO ZGODBO
!
saj SI želim, da ne bi Še kdo izkusil takšne grenke POTEGAVščINE s strani trgovca
!
iSTORE (BTC Ljubljana, City park).
!
Pozdravljeni,
!
V trgovini iStore, ( BTC Ljubljana, City park ) sem kupil iPod touch 32 GB. Prodajalec mi je ob
nakupu aparata ponudil še garancijo PLUS. Vzel sem jo za dobo treh let saj mi je zagotovil da če mi pade
med vožnjo s kolesom na tla ga prinesem na Pro Servis d.o.o. in mi ga popravijo oziroma zamenjajo za
novega z mojim doplačilom 33% vrednosti novega aparata oz. minimalen lasten vložek 90€. S pogoji sem
SE strinjal, zadevo plačal in bil zadovoljen z nakupom vse DO trenutka ko se mi je zgodila nesreča.
Med kolesarjenjem se mi je odpel žep in nesrečna zadeva je padla na cestišče pri tem pa mi ga je povozil
kamion.
!
iPod-a odnesem na Pro Servis d.o.o., FMC Group, Letališka 32. 1000 Ljubljana,
Slovenija čakam 3 tedne vmes pošljem kratek opis dogodka s sliko kraja nezgode za
!
ODGOVOR pa dobim sledeče:
!
Spoštovani,

al moramo ta primer zavrniti.
! Te škode ne moremo poravnati, saj je njen vzrok neprimerna zaščita izdelka,
torej bi stranka to skodo morala vzeti „v zakup“.
!
Stranka je dolžna z izdelkom skrbno ravnati in ga pri prevozu primerno zaščititi v skladu z njegovo
konstrukcijo,
kot do dolocajo pravila popolne zaščite „Se zgodi“. Iz posredovane dokumentacije in slikovnega materiala
lahko sklepamo, da izdelek ni bil primerno zavarovan in da ravnanje stranke ni bilo v skladu s pravili
proizvajalca o uporabi.
!
Glede na dejstvo, da je stranka aparat med vožnjo s kolesom hranila v žepu, ne moremo izhajati iz skrbnega
ravnanja, oz. pravilne daljnovidne uporabe/hrambe izdelka. Lastnik izdelka je s svojim izdelkom dolzen
odgovorno ravnati v skladu s pravili uporabe: ta skrbnost v danem primeru ni bila prisotna, torej za ta primer
odskodnine ne moremo kriti.
! Žal ugodnejsega odgovora ne moremo podati.
!
Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
!
Na voljo imate dve možnosti:
- Prevzamete nazaj vaš okvarjen iPod ali
- Sami plačate zamenjavo – strošek je 328,90 EUR DDV, to je 401,26 EUR z DDV
Cena novega iPod-a touch-a 32 GB je 349€ v trgovini iSTORE ? !!!!
!
Je res Garancija PLUS samo pobiranje denarja NAIVNIM KUPCEM ?
!!
PROSIM DELI NAPREJ. HVALA.
!
B.P.
bpaterno |  05 .02. 2014 ob  12: 57
NISI SAM. Tudi MENE so NA.....z garancijo PLUS v iSTORE, BTC Ljubljana City park. Dobil dotično isti odgovor kot TI.

@koprcan |  05 .02. 2014 ob  11: 18
Vse preko interneta, ti pa maš dnarja za uvozne dajatve in davke, ti si gonilo Slovenije, s tem podpiraš da tvoj sosed iz "big banga, Harvey normana, Dipota, tusa, merkatorja, itd... " ne bo imel službe, kaj naj ti rečem zelo inteligentna mentaliteta,
koprcan |  05 .02. 2014 ob  02: 35
-2
Kopujem vecina preko interneta, se posebej iz kitajske, ki je skoraj vse polovico ceneje. Ne podpiram lokalnih trgovin, ker jih imamo ze tako prevec, naj zaprejo vse od big banga, Harvey normana, Dipota, tusa, merkatorja, itd... Naj vse porusijo in zgradijo raje stanovanja za ljudi!!!!!!!! Mi smo mladi in inteligentni in ne rabimo trgovcev, da nam pomagajo, saj dobimo vse informacije na internetu in vemo vec, kot vecina trgovcev, tako, da njim lahko samo damo odpoved, ker jih res ne potrebujemo vec!!!
1