Ameriško spletno družbeno omrežje Instagram nadaljuje s skrivanjem "všečkov" pred uporabniki. Danes so izraze občudovanja skrili na svoji platformi v Avstraliji, Braziliji, Italiji in na še več velikih trgih. S skrivanjem "všečkov" želi omrežje zmanjšati pritisk na uporabnike, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
INSTAGRAM NADALJUJE S SKRIVANJEM VŠEČKOV: Zmanjšati želi pritisk na uporabnike
Trendi
Družbeno omrežje, ki je v lasti podjetja Facebook, pozitivne odzive drugih uporabnikov skriva zaradi kritik, ki letijo nanj. Lovljenje "všečkov" naj bi namreč negativno vplivalo na duševno zdravje njegovih uporabnikov, še posebej mladih. Tako zdaj uporabniki v šestih državah ne bodo več neposredno videli, koliko pozitivnih odzivov so zbrale njihove objave. Dostop do tega podatka bodo lastniki računa še vedno lahko pridobili, a z dodatnim klikom. Drugi uporabniki števila prejetih odzivov ne bodo videli. Spremembe so zaenkrat poskusne, čeprav Instagram ni navedel, kdaj naj bi se poskusno obdobje zaključilo.
"Želimo, da je Instagram prostor, kjer se lahko ljudje izražajo brez pritiska," je povedala Facebookova direktorica politik za Avstralijo in Novo Zelandijo Mia Garlick. "Upamo, da bo ta test odstranil pritisk v smislu števila všečkov, ki jih prejme objava, tako da se boste lahko osredotočili na deljenje tistega, kar imate radi," je sporočila uporabnikom. V poskus so vključene Avstralija, Italija, Irska, Japonska, Brazilija in Nova Zelandija. Prvi trg, kjer je Instagram skril všečke, je bila sicer maja Kanada. Spletno družbeno omrežje Instagram je primarno namenjeno deljenju fotografij in videov in ima po vsem svetu več kot milijardo uporabnikov.
Družbena omrežja so v zadnjem času vse bolj pod pritiskom zaradi očitkov, da negativno vplivajo na počutje svojih uporabnikov. Leta 2017 je študija britanske organizacije Royal Society for Public Health Instagram razglasila za najslabšega od vseh spletnih družbenih omrežij za mlade v Veliki Britaniji v smislu vpliva na mentalno zdravje. Leta 2018 je raziskava med najstniki v ZDA, ki jo je opravil Pew Research Center, ugotovila, da skoraj 40 odstotkov mladih čuti pritisk, naj delijo le digitalno vsebino, ki bo naletela na pozitiven odziv oz. bo dobila veliko "všečkov" in komentarjev. Testne spremembe sicer ne bodo vplivale na orodja, ki jih v luči svoje promocije na Instagramu lahko uporabljajo podjetja.