Nekdaj izjemno priljubljen tržaški nakupovalni center Torri d'Europa, v katerem si na parkirišču in po trgovinah imel občutek, da si v Sloveniji in ne v Italiji, preživlja hude čase. Vedno več trgovin je zaprtih, število kupcev pa upada. Direktor napoveduje spremembe.
HUDI ČASI ZA PRILJUBLJENI NAKUPOVALNI CENTER: Trgovine se zapirajo, kupcev vedno manj
Trst
Da nakupovalni center Torri d'Europa ne cveti kot nekoč, pričajo prazni hodniki in zaprte trgovine. Približno tretjina trgovin v trinadstropnem centru ima spuščene rolete. Vodilnim tako ne preostane drugega, kot da nekaj ukrenejo. Kot piše Il Piccolo, imajo dve možnosti: da sprožijo načrt rekvalifikacije ali v center sprejmejo investitorja. S slednjo možnostjo naj bi se v centru že ukvarjali, in sicer naj bi pred nekaj meseci dobili prvo ponudbo nakupa, ki pa lastnike nakupovalnega centra ni navdušila.
Medtem pa trgovine zapirajo svoja vrata oziroma zapuščajo Torri d'Europa. Približno 30 prostorov, ki se večinoma nahajajo v drugem nadstropju, je trenutno praznih. Med zadnjimi je tržaški center zapustila trgovina z obutvijo Geox. Izpraznjene prostore, nekateri samevajo že leta, pa novi ponudniki ne zapolnijo. Povpraševanja ni niti po prostorih, ki obkrožajo močne točke oziroma trgovine, ki privabljajo veliko kupcev. V okolici trgovine Pittarello je tako več trgovin zaprtih kot odprtih.
Lastnikom centra tako ne preostane drugega, kot da se domislijo nove strategije. Slovencem še bližji Montedoro Shopping Center je med aduti uporabil brezplačno parkirišče in velike trgovce, kot je na primer Dechatlon. V tej smeri razmišljajo tudi v Torri d'Europa, je potrdil direktor Stefano Minniti: "Trenutno preučujemo določene možnosti za rekvalifikacijo nakupovalnega centra, ki bi ga razvile in vanj prinesle pomembne novosti." Kot je dodal, glede na veliko število najemnikov določitev skupne poti ni preprosta in potrebujejo nekaj časa.
Potreba po večji varnosti in različnih dogodkih
Zaposleni v nakupovalnem centru, odprtem leta 2003, imajo v rokavu nekaj zamisli, kako ga ponovno obuditi. "Najprej bi morali povečati število dogodkov v centru. Poleg tega bi morali izboljšati varnost, da bi zajezili število kraj in vandalizem na parkirišču," menijo nekatere prodajalke.
Takšnih prizorov v nakupovalnem centru Torri d'Eruopa več ni.
"Ravno nedavno smo povečali investicije v varnost in zamenjali odgovorno varnostno službo. Poleg tega smo v tesni navezi z gasilci in lokalno policijo," je povedal Minniti. Neprijetnih dogodkov so v preteklosti zabeležili kar precej, prizna, a naj bi njihovo število upadalo.
Na zamisel o povečanem številu dogodkov v centru pa je direktor dejal: "Ni tako preprosto zadovoljiti tako veliko število najemnikov, ki so si med seboj zelo različni in razporejeni po različnih nadstropjih. Vseeno pa ustvarjamo posebno ponudbo za kupce, med katerimi je na primer t. i. GiftCard, kartica, s katero lahko kupci veliko privarčujejo."
Montedoro je napredoval od samega začetka in jih prehitel v ponudbi.
Rit svojo širi država, wallstreet oz. federalna banka v Ameriki (zdaj se sigurno sprašuješ kaj ima to veze z našo ekonomijo in gospodarstvom drzavljani) in še vedno bo kupec kupoval dokler ima denarja.
Da napišeš na trgovino, da gre njihov denar bogatašem bojo še vedno kupovali!!!!