Kanadski proizvajalec mobilnih telefonov Blackberry je napovedal, da bo raziskal "strateške alternative", med drugim tudi možnost prodaje podjetja, ki se že več let bojuje za obstanek na trgu. V ta namen so vzpostavil tudi komisijo, ki bo preučila morebitna strateška partnerstva ali ustanovitev skupnega podjetja.
Blackberry razmišlja o "strateških alternativah"
Tehnologija
Kanadsko podjetje, nekdanji Research in Motion, je junija letos znova razočaralo vlagatelje. Potem ko je v predhodnem četrtletju presenetilo z dobičkom, je v minulem trimesečju spet zdrsnilo v rdeče številke in ustvarilo kar 84 milijonov dolarjev (64 milijonov evrov) čiste izgube.
V današnjem sporočilu za javnost so zapisali, da bo nova komisija poiskala načine za "izboljšanje vrednosti in povečanje obsega" prodaje naprav na novi platformi Blackberry 10, ki jo je podjetje predstavilo konec januarja.
Blackberry ob prevladi Applovih pametnih mobilnikov in naprav z operacijskim sistemom Android že nekaj časa ne more doseči pomembnejšega tržnega položaja in se bori za čim večji delež preostanka trga.
Podatki analitske hiše IDC kažejo, da je globalni tržni delež operacijskega sistema Blackberry zdrsnil na 3,7 odstotka v drugem četrtletju letos, kar je najnižja točka doslej. Googlov operacijski sistem Android se med tem ponaša s kar 80-odsotnim deležem, poroča francoska tiskovna agencija AFP.