Občinski svet občine Ankaran je v torek sprejel odlok, s katerim so ustanovili tamkajšnjo občinsko upravo. Letošnje leto bo sicer namenjeno predvsem ugotavljanju potrebne velikosti uprave ter nalog, ki bi si jih lahko delili s Koprom. Okvirno v roku dveh tednov pa bi Ankarančanom že lahko začeli izdajati uradne dokumente.
Ankaran dobil občinsko upravo
Ankaran
Letošnje leto bo v Ankaranu namenjeno predvsem ugotavljanju tega, kakšno in kako veliko občinsko upravo sploh potrebujejo, je za STA pojasnila predstavnica občine Nina Jurinčič.
Trenutno na občinski upravi dela pet ljudi za določen čas, v prihodnje pa bodo ugotavljali, ali bodo potrebovali novo osebje ter ali si bodo določene naloge lahko delili z Mestno občino Koper. O tem, katera bi bila tista področja, na katerih bi bilo možno oz. koristno medobčinsko sodelovanje, je sicer še preuranjeno govoriti, dodaja Jurinčičeva.
Izdaja uradnih dokumentov v roku dveh tednov
Kot opozarja, pa se občani že zdaj lahko obračajo nanje, saj sprejemajo njihove vloge, pobude in obrazce ter v bistvu že tudi pripravljajo odgovore nanje. Dokumente bodo sicer lahko uradno izdali po tem, ko bo župan Gregor Strmčnik imenoval vršilca dolžnosti direktorja občinske uprave in bodo tako imeli delujoč organ, ki bo lahko izdajal uradne dokumente, kot to določa zakon o upravnem postopku.
Za to pa bo treba počakati še na objavo odloka v uradnem listu. V Ankaranu tako računajo, da bi v roku 14 dni oz. še v marcu že lahko začeli izdajati uradne dokumente.
Potrebno je ukiniti 75 % občin v tej naši deželici, ne pa da odpiramo v vsaki vaso štacuno t.i. občinsko upravo in seveda bo tle prišla še upravna enota, da se ankarančani ne bodo pretegnili do Kopra, ko bi kaj hoteli urediti, to je njihova pravica blahh blahhh, rekli bodo, zakaj moramo v Koper po to in ono.
Ovce!
Kaku sen kontent! Ma ki lepu!
A, ja sen skori pozabu: problemi s u Ankarane ne u Kopre! Taku, taaku nej uni gledajo na nas inu
u Kopre nej gre use u ramengo tacajt!
Ha, ha, ha!