Bralec nas je opozoril na "novost" v najmlajši obalni občini ‒ gre za območje omejene hitrosti na 30 kilometrov na uro, znano tudi kot cona 30, ki je po njegovem mnenju označeno z zavajajočo prometno signalizacijo.
ALI OBČINA ANKARAN ZAVAJA VOZNIKE, DA BI POLNILA PRORAČUN? "Znak za cono 30 je nesmiselno postavljen" (FOTO)
Ankaran
Kot je bralec zapisal tudi na Facebook strani Promet za Obalo, cona 30 velja takoj, "ko zapelješ iz krožišča proti centru Ankarana in velja po celotnem Ankaranu." Po njegovem mnenju je znak postavljen zavajajoče: "Namesto da bi bil postavljen pravokotno na vozišče, je obrnjen proč." Izpostavil je še drugi nesmisel, in sicer, da je znak za konec cone 30 postavljen na istem drogu, le iz nasprotne smeri. "Znak bi moral biti postavljen na drugi strani ceste, ob desnem robu vozišča," je opozoril.
Bralčeva kritika postavitve prometne signalizacije v Ankaranu
Je namen polnjenje občinskega proračuna?
Po bralčevem mnenju bi bilo bolj smiselno postaviti znak za začetek območja omejene hitrosti 200 metrov pred krožiščem iz koprske smeri, znak za konec omejitve pa 500 metrov po krožišču v smeri Valdoltre. S tem bi, kot dodaja, občina zagotovila varnost otrok, ki prečkajo Jadransko cesto v smeri Adrie, in obratno. "S tem pa bi se tudi Občina Ankaran oprala suma namenskega zavajanja voznikov, mislim, da 99 % voznikov tega znaka ni opazilo. Ali pa je občina Ankaran to načrtno storila za polnjenje proračuna, jutri lahko postavi radar in kasira, 99 % voznikov bo po Ankaranu vozilo 50 km/h in več," je še zapisal.
Ala šu, je vikend. Pojdite raje ven na sonce, npr. v Kroštolo.
Lep vikend vsem.
1. Da nista zrela za funkcijo župana
2. Da je prvi program prepisal, drugi pa pravi, da je nepotreben.
Poveri noi, če pridejo taki na oblast.