VAS ŠEF SPRAVLJA V VELIK STRES? To so znaki, da ima "strupeno" osebnost

Trendi

Obstajajo šefi, ki si brez sramu pripisujejo zasluge za vaše delo, vas javno blatijo, kritizirajo vse, kar počnete in drugim ljudem naštevajo vaše slabosti, je pojasnila Lorna Dunning, izobraževalna trenerka na področju osebnega in profesionalnega razvoja. To so znaki, da imate "toksičnega" šefa.

1. Omalovažuje vas in zasmehuje

Med sestankom vas na primer javno zmerja kot otroka, zavrača vaša mnenja ali ideje, čeprav so dobre, vam postavlja vprašanja, za katera ve, da ne poznate odgovorov, nato pa vas kritizira, da niste odgovorili.

2. Vede se agresivno, zato se bojite njegovih reakcij

3. Prevzema zasluge za vaše delo

Ste na primer vodja projekta, ki vključuje dvodnevno delavnico s pomembnimi poslovneži. V zadnjem trenutku vas šef umakne s projekta in reče, da bo vodil sestanek namesto vas. Na ta način vam vzame priložnost, da pokažete svoje talente ključnim ljudem v poslu.

4. Krivi vas za svoje napake

To je tip šefa, ki se rad izogne ​​prevzemu odgovornosti za probleme.

5. Izključeni ste iz sestankov, ki se jih morate udeležiti, da lahko uspešno opravljate svoje delo

Za vašo kariero je pomembno, da se znajdete v situacijah, ko lahko izkušenejši sodelavci in nadrejeni na višjih položajih vidijo in prepoznajo vaše sposobnosti in talente. Toksičen šef se lahko po svojih najboljših močeh potrudi, da do tega ne pride, kar odkrito sabotira vaš napredek v službi.

6. Bolj ste osredotočeni na potrebe svojega šefa kot na dejanske poslovne prioritete

Svoje delo na primer pustite na strani, da zadovoljite potrebe strupenega šefa, ki nimajo nobene zveze z vašim delovnim mestom.

7. Dvomite v svoje sposobnosti in vaša samozavest je močno padla

Vikende na primer preživite v razmišljanju o službi, delate več, da se prepričate, da je vse popolno in strah vas je sprejemati odločitve.

8. Bojite se posledic šefovega nezadovoljstva

9. Pretirano ste živčni in zaskrbljeni zaradi dela

Če nadrejeni samo kritizira, spodkopava samozavest tudi najboljših zaposlenih, samozavest pa je v poslu zelo pomembna. Na ta način se več časa osredotočate na svoje slabosti, razmišljate, kaj bi lahko šlo narobe, reagirate iz strahu … vse to pa se negativno odraža na vašem delu in rezultatih ter navsezadnje tudi na karieri, piše na portalu Daily Mail.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
JKDWingChun |  31 .01. 2022 ob  06: 54
To kar piše tu je skoraj v 98% naših firm!!! Nasi sefi so tako naduvani in jih prav boli kurac za zaposlene. Razen par izjem ala Pipistrel in Akrapovič!