STRUNJANČANI 'ŠOKIRANI': Pešci ne sodijo ob avtomobile, če že, naj bodo ob cesti kolesarji (ANKETA)

Piran

Včeraj smo na Regionalu objavili članek, v katerem smo predstavili rešitev piranske občine za gnečo, ki nastaja na obnovljeni poti ob strunjanski Stjuži. Idejna zasnova predvideva dodaten pas za pešce, in sicer bi ta potekal ob cesti, medtem ko bi kolesarjem namenili že obstoječo pot. Ideja je naletela na neodobravanje strunjanske skupnosti, pojavile pa so se tudi rešitve, naj se na cesti zariše kolesarska pot, kot so to denimo naredili v Izoli. Za mnenje v anketi sprašujemo tudi vas.

Izvedbeni načrt predvideva izvedbo pločnika med cesto in zelenico, kar je v javnosti sprožilo val negodovanja.

"Spoštovani krajani, ljubitelji, obiskovalci Strunjana, kaj menite o taki ureditvi pasa za pešce," so se po naši objavi članka na ljudi obrnili v spletni skupnosti Strunjan. Pod objavo so se vsuli komentarji uporabnikov, ki se čudijo ideji, da bi pločnik, namenjen pešcem, umestili med cesto in drevored, kolesarjem pa namenili pot ob Stjuži.

"Resno želite umestiti pločnik in pešce ob vozišče in jih/nas tako izpostaviti nevarnostim z obeh strani – tako ceste kot kolesarske steze, kolesarje pa na obstoječo pešpot?" se glasi le eden od komentarjev na družbenem omrežju Facebook, uporabnik pa se v nadaljevanju sprašuje, ali si predstavljamo starše z otroki, ko bezljajo malo po poti, malo po travniku in travnati nabrežini. "Ne bi raje zarisali kolesarske črte na vozišče, kot so to storili v Izoli, pešcem pa pustili pešpot in varen dostop do flore in favne, kot je sedaj, denar pa raje namenili sanaciji vozišča?" še nadaljuje avtor zapisa. 

Na spletu so uporabniki izpostavili rešitev iz Izole, kjer so na obstoječi cesti zarisali pas, namenjen kolesarjem. 

Prevladuje namreč mnenje, da bi bila veliko bolj elegantna in varna rešitev ravno obratno. Torej, da bi bila pešcem namenjena že urejena in sanirana pot ob Stjuži, medtem ko bi se za kolesarje zarisala pot ob cesti. Kot primer dobre prakse so uporabniki navedli ureditev v Izoli, kjer sta kolesarjem namenjena celo dva pasova, vsak na svoji strani ceste. Ob tem komentatorji dodajajo, da bi se omejitev hitrosti za avtomobile znižala. Eden od njih je posredoval tudi graf z na tem odseku izmerjenimi hitrostmi.

Kot je razvidno z grafa, večina po cesti mimo Stjuže vozi med 41 in 50 kilometri na uro, takih je 39 odstotkov, kar 26 odstotkov pa jih vozi od 51 do 60 na uro, 19 odstotkov pa celo več kot 100 na uro.

Kaj pa o omenjeni rešitvi menite vi? Vabljeni k izpolnjevanju spodnje ankete.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
vseved |  02 .06. 2022 ob  14: 08
Spet mešate govna , samo da se nič ne spremeni.