Potem ko je obalni poslanec iz odhajajoče vlade Branko Simonovič "spisal program" za vodenje izolskega Hotela Delfin, pred hotelom pa so jasno izrazili nasprotovanje njegovi vrnitvi protestniki, se je odločil, da za ponovno poslansko mesto ne bo več kandidiral v Izoli, ampak v Kočevju. A se 'izlet na Dolenjsko' očitno ni izplačal, saj je prejel borih 57 glasov.
SIMONOVIČEV TURISTIČNI IZLET V KOČEVJE SE NI IZPLAČAL: Prejel je pičlih 57 glasov
Izola
S poslanskim stolčkom v novi sestavi državnega zbora za Branka Simonoviča torej ne bo nič, so odločili volivci. Namesto v Izoli se je odločil kandidirati v volilnem okraju Kočevje na listi Aleksandre Pivec Naša dežela, vendar vidnejšega rezultata ni dosegel.
Kaj bo Simonovič počel sedaj?
Ko smo ga pred dobrim mesecem dni vprašali, ali se je prijavil na javni razpis za direktorsko mesto v izolskem Hotelu Delfin, ni dal jasnega odgovora, razen da je "spisal program". V javnosti se je začelo pojavljati vprašanje, ali si ga v tem obalnem hotelu, ki ga je v preteklosti že vodil in to kar 20 let, sploh želijo ponovno videti. Pred hotelom so se namreč zbrali protestniki, ki so njegovi vrnitvi nasprotovali.
V začetku tega meseca so iz pomurske Pokrajinske zveze društev upokojencev sporočili, da prvi razpis za novega direktorja ni bil uspešen, ker nobeden od šestih prijavljenih kandidatov ni bil ustrezen. Razpis so zato ponovili. Tudi v drugo smo poskušali stopiti v stik s Simonovičem in ga vprašati, kako je z njegovo prijavo, vendar se na naše klice in sporočila ne odziva.
"Državo vodijo ljudje, ki niso v red spravili niti svojih osebnih financ, ki niso nič ustvarili, saj so profesionalni politiki že od majhnega. V gospodarstvu že leta govorimo, kaj bi bilo treba narediti, vsi nas poslušajo, sliši pa nas nihče ne." Ivo Boscarol, podjetnik
Torek, 3. junij 2014
nov.vecer.com/Bob.aspx?d=1
BOB DNEVA
"To, da ljudje ne zaupajo politikom, za slovenske politike ni problem. Problem pa nastane takoj, ko se v njihovem vidnem polju pojavi kdo, ki ni v politiki, pa bi mu ljudje lahko zaupali." Dragica Korade, novinarka Večera
Torek, 01.julij.2014
nov.vecer.com/bob.aspx?d=1
BOB DNEVA
"Bolj kot blagovne znamke, ki temeljijo na uresničljivih obljubah in dolgoročnosti, so politiki v času predvolilnih kampanj kot poštne znamke - malo slinjenja za enkratno uporabo."
Aljoša Bagola, agencija Pristop
Sreda, 2.julij 2014
nov.vecer.com/bob.aspx?d=1
BOB DNEVA
"Vsekakor vreme ne more biti tako slabo, da bi kmetijstvu naredilo toliko škode, kot jo naredijo politiki. Tudi toča, suša in moča skupaj ne."
Torek, 29. julij 2014
Andrej Podpečan, kmet iz Galicije v Savinjski dolini
nov.vecer.com/bob.aspx?d=1