PANDEMIJA MOČNO UDARILA PO LUKSUZU: Kakšna bo prihodnost visoke mode in blagovnih znamk?

Svet

Čeprav natančnih učinkov še ni mogoče opredeliti, pa je pandemija covida-19 po navedbah Deloitta močno udarila po proizvajalcih luksuznih izdelkov. Zaradi omejitev gibanja je resno prizadet turizem, močno je upadla tudi tradicionalna prodaja luksuznih izdelkov na drobno. Predvsem brezcarinske trgovine, ki največji del prodaje ustvarijo na letališčih, je pandemija močno prizadela. Edina svetla točka je bilo še naprej krepko povpraševanje kitajskih potrošnikov po luksuznem blagu.

Odpovedani ali prestavljeni na splet so bili skoraj vsi največji dogodki in modne revije. Ob izpadu trgovinske dejavnosti v fizični obliki pa je skokovito rast zabeležila spletna prodaja. V Deloittu ugotavljajo, da so številne blagovne znamke začele krepiti digitalizacijo, ponudniki pa bodo zaradi pandemije pospešeno iskali tudi druge nove načine za ustvarjanje dodane vrednosti.

V svetovalni družbi ocenjujejo, da si ponudniki luksuznih izdelkov bolj kot kdaj koli prizadevajo okrepiti odnose s kupce in se zato preobražajo na načine, ki si jih včasih ne bi mogli predstavljati. Eno glavnih področij, na katerega se bodo luksuzne znamke opirale pri preobrazbi svojega poslovanja in okrevanju po pandemiji, bo po napovedih trajnost.

Izdelovalci luksuznih izdelkov po vsem svetu tako vlagajo znatne vsote v zelene tehnologije in druge ukrepe za zmanjševanje izpustov iz svojih obratov. Proti podnebnim spremembam se borijo tudi s sodelovanjem v programih za zmanjševanje emisij toplogrednih plinov.

"Finančne posledice pandemije bo še treba oceniti, prav tako pa še ne vemo, ali se bo koncentracija industrije luksuznih izdelkov še naprej povečevala. To podaljšano obdobje motenj močno spreminja vedenje potrošnikov in vpliva na to, kako se podjetja odzivajo na te spremembe. Zato se pojavlja vprašanje, kakšna bo prihodnost mode in industrije luksuznih izdelkov," je komentirala odgovorna partnerica družbe Deloitte za Slovenijo Barbara Žibret Kralj.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija