V straniščne školjke hotela Metropol se je naselila neljuba gostja, rdečkasto-rjava glista. Vodstvo hotela, Hrvaška Liburnija, po poročanju TV Koper pojava sploh ni nameravala odpraviti, ampak ga je, kot že prejšnje vodstvo, poskušala zgolj skriti. Glista pa še zdaleč ni edini problem, s katerim se srečujejo v Metropolu. Kot se zdi, so novi lastniki bolj skrbni do gliste kot do svojih zaposlenih.
NEVZDRŽNO STANJE V METROPOLU: Gliste v školjkah in hudi pritiski na zaposlene!
Piran
Razmere v hotelu Metropol za zaposlene postajajo več kot nevzdržne, poroča TV Koper. Zaposleni niso več upravičeni do ustekleničene vode, namesto dodatka za malico pa dobivajo ostanke hrane gostov, ki je pogreta na več tednov starem olju.
Volaš štopal sobarice, kako hitro pospravijo sobo
Nad razmerami pa se delavci pretirano ne smejo pritoževati, saj jih je uprava že pozvala, naj prostovoljno zapustijo delavno mesto, v zameno za odpoved pa jim je ponudila še enkrat nižje odpravnine kot predvideva zakon. Zaposleni so se znašli pod pritiskom tudi glede doseganja norm, po dveh opominih jim namreč že grozi izguba službe. Nadzora sobaric se je v poletnem času lotil kar direktor hotela, Aleksander Volaš, sam. Vsako sobarico posebej je štopal, koliko časa potrebuje, da počisti sobo. Delavce je k hitenju veš čas spodbujala tudi nadzornica.
Norma, koliko sob, mora sobarica očistiti v enem dnevu, se je iz 12 dvignila na 18, kar je za tretjino večja delovna obremenitev, obenem pa nova norma ni več v skladu z navodili Gospodarske zbornice, ki za 5-zvezdnični hotel predvideva mnogo nižje število.
Slika TV Koper
Ob 10-urnem delovniku v mesecu le en prost dan
A probremenjene niso zgolj sobarice, temveč tudi zaposleni v restavracijah. Kuharji in natakarji, ki delajo tudi po deset ur na dan, so bili v turistični sezoni deležni zgolj enega prostega dne, zaradi pomanjkanja kadrov pa so 230 gostov v enem večeru stregli zgolj trije natakarji.
V družbi Liburnija se očitno sanacije slabega stanja hotela lotevajo na povsem napačen način. Namesto iskanja novih poslovnih priložnosti rezerve iščejo med zaposlenimi.
Kadrovske in delovne razmere v Hotelih Metropol, ki so od februarja v rokah hrvaškega lastnika, Hotelov Liburnia Riviera, še vedno niso urejene. Na dan prihajajo nove informacije o načinu dela in odnosu vodilnih do zaposlenih. Ti pred kamero ne želijo, ker se bojijo za svojo zaposlitev. S kakšno lahkoto v Hotelih Metropol ponujajo odpovedi delovnih razmerij, so okusile najprej sobarice, s katerimi je vodstvo v minulih dneh opravilo t.i. informativne pogovore. Za vrati hotelov pa - kot boste videli - se skriva še marsikaj.
Posted by TV Koper Capodistria on 22. september 2015
Kjočola dajmo se držati teme in ne filozofirajmo kaj bi bilo in kaj ne bi.Portorož je destinacija z k........Se strinjam jaz bi v Portorož prfišel trikrat: prvič,drugič,in nikoli več.Da o Bernardinu ne govorimo....Kot sem omenil ljudje smo razuličnim in mene osebno take turistične destinacije ne zanimajo!
Gledam zadevo iz svojega zornega kota.Za vse zadeve obstajajo tudi določeni standardi,tudi za pospravljenje sob.So vse že drugi pogruntali !!!Torej koliko sob more pospraviti sobarica v npr.hotelu 5 zvezdic v Avstriji ali Švici(te državi bi si v teh zadevah vzel za primer.)
Torej zakaj ne moremo mi narediti isto??Nehajmo odkrivati vodo povsod,smo rekli 90lda bomo z tem nehali.! Če pa hočemo pri nas prag dvigniti potem se to mora poznati v denarju.!!!
Zniževanje stroškov je tako in tako stalna konstanta v EU(mislim na EU petnajstorice,pred prihodom nas in ostalih iz bivšega delavskega "raja").Stroške moramo zniževati povsod!I Pri dobrem gospodarju velja to za vse.Dobri meneđerji so nagrajeni z bonusom(ta je lahko neomejen!!!)ne pa z os.dohodkom !
Iz moje prakse vem da so sobarice tudi pomemben element ne glede na velikost hotela.Osebno ne bi nikoli najel npr.čistilnega servisa za delo v hotelih ali pa npr.bolnicah..V hotelih pa sploh kjer si več ali manj v kontaktu z tujci.Čistilni servisi so primerni za pisarne,razne hale ,javne prostore itd.
lp
Kdo si upa: Laura Rednak
Ime nam je posel, pišemo se pa dobiček. V podjetju smo, da ustvarjamo dodano vrednost, da ustvarjamo dobiček, da ustvarjamo številke.
Vir: Dnevnik
Izvršna direktorica Plastike Skaza Laura Rednak ve, da njeno podjetje ni namenjeno brizganju plastike, morda bi o pravem poslanstvu podjetij lahko poučila tudi kakega profesorja ekonomije, ki verjame, da je namen letalskega prevoznika prevažati ljudi.
OSEBNOSTNI SINDROM
Ne glede na vse super poslovanje in upravljanje s človeškimi viri ter družbeno odgovornostjo so gornji stavki, ki jih je izrekla izvršna direktorica Laura Radnak pokazatelj, da so zaposleni zgolj in samo še profitna bitja ter številke. Obenem bi to pomenilo, da so neosebni in da nimajo več tistih osebnostnih lastnosti, ki bogatijo vsako podjetje, saj le v bogatstvu raznolikosti, lahko uspešno ustvarjajo. Vsako, še tako dobro premišljeno in zamišljeno enoumje, pa lahko prinese vse prej kot dobro in uspešno sodelovanje zaposlenih pri upravljanju podjetja.
BOB DNEVA
"Danes je veliko novodobnih bolezni, recimo sindrom izgorelosti, srčni infarkti, tudi pri ljudeh, ki ne sodijo v rizično skupino. In potem se vprašaš, ali je to smisel življenja ..."
Jože Ričnik, svobodnjak
Ponedeljek, 14. september 2015
www.vecer.com/bob.aspx?d=1
www.cenim.se/welln es...i-burnout/
BOB DNEVA
"Če kdo misli, da sodobna mladež uporablja komunikacijska sredstva za samoizolacijo, češ da jo zanimajo samo neumnosti pop kulture, se grdo moti. Tehnologija ni problem. Ljudje, ki izkoriščajo druge ljudi, so problem." Priloga Večernica
Dr. Rajko Muršič, socialni antropolog
Torek, 22. september 2015
www.vecer.com/bob.aspx?d=1
INDIJANEC IZ PLEMENA CREE
"Ko bo posekano zadnje drevo,
ko bo zasturpljena še zadnja reka,
ko bomo ujeli še poslednjo ribo,
samo takrat boste ugotovili,
da denarja ni mogoče jesti."
vsekakor je škoda ,da se vse to dogaja , dejstvo pa je ,da kako pa toliko zaposlenih sobaric za nedoločen čas v teh hotelih ,okoli 40 se govori , kaj Bernardin ko je prodal hotele je dal zraven samo sobarice ,če je vseh zaposlenih bilo 69 ali 70 , tudi to je zanimivo vprašanje na katerega vodilni v Bernardinu vedo odgovor , mogoče g.Staničič ali kadrovska sužba ,sindikati , vseeno upam ,da bo nekoč portoroški turizem ponovno zaživel ,kdo so lastniki pa ni važno
Ob takšni zasedenosti hotela, in ob takšnih cenah aranžmajev, upoštevajoč stroške poslovanja, amortizacije in financiranja... je še uspeh, da sploh še migajo....
Če želite, lahko stiskate delodajalca... ampak slej ko prej bo videl, da tu nima perspektive... hotel bo zaprl, delavci pa na cesti.
Kot sem že večkrat napisal: v Portorožu je potrebno še ogromno narediti, da se ga vrne vsaj v pravo smer, pot do cilja pa je dolga.
Nenazadnje, če komu ni všeč, lahko vedno da odpoved, in si poišče boljšega delodajalca.
Če je res tako kvaliteten, kot misli, bo novo zaoslitev hitro dobil.