V Zavarovalnici Triglav ocenjujejo, da je ponedeljkovo neurje povzročilo za približno tri milijone evrov škode. Do zdaj so zabeležili okoli 800 prijav škode, večji del prijav pa pričakujejo v prihodnjih dneh. Zavarovalnica zagotavlja, da bo škodne dogodke obravnavala ažurno, izplačila škod pa bodo sledila že dan po uspešno zaključeni cenitvi.
Neurje povzročilo za najmanj tri milijone evrov škode
Neurje, ki je v začetku tedna pustošilo po vsej državi, je najbolj prizadelo osrednjo Slovenijo, večina škode pa je nastala na objektih in osebnih vozilih. V Zavarovalnici Triglav pričakujejo, da bo skupno število prijavljenih škod znašalo 3500.
Po prvih ocenah zavarovalnice je tako nastalo za približno tri milijone evrov škode. Natančnejše ocene bodo znane po celovitem ogledu terena v prihodnjih dneh, na katerem se že od torka nahajajo okrepljene ekipe cenilcev Zavarovalnice Triglav. Na vseh oglednih mestih zavarovalnice potekajo tudi ogledi poškodovanih vozil.
Zavarovalnica Maribor bo pričakuje za pol milijona škode
V Zavarovalnici Maribor pa so po prvih ocenah zabeležili okoli 450.000 evrov škode, predvidevajo pa, da bodo zavarovanci prijavili vsega skupaj med 250 in 300 škodnih dogodkov. Prijave škode še zmeraj prejemajo, zaradi dopustov pa jih pričakujejo tudi v prihodnjem mesecu, so danes sporočili z zavarovalnice.
Škodo na stanovanjskih objektih in opremi lahko zavarovanci prijavijo prek spleta na naslovu. Prijava škode je možna tudi na poslovnih enotah Zavarovalnice Maribor po Sloveniji in na brezplačni telefonski številki 080 19 21, ki je na voljo 24 ur na dan. Oškodovanci lahko za pomoč pri prijavi škode pokličejo tudi svojega zastopnika, ki je sklenil zavarovanje.
Čeprav je treba škodni primer prijaviti čim prej, najpozneje v treh dneh po škodnem dogodku, v Triglavu v primeru množičnih škod svetujejo, da se s prijavo ne hiti. Upoštevali bodo namreč tudi prijave, ki bodo prispele v prihodnjih dneh. Škodo lahko zavarovanci prijavijo prek spletne strani www.triglav.si in dežurne brezplačne telefonske številke 080 555 555.
Za pomoč in pojasnila v primeru škodnih dogodkov in prijave škode na vozilih pa je na voljo tudi brezplačna mobilna aplikacija, ki jo lahko brezplačno namestijo preko Applove App Store in Google Play.
Oškodovanci se lahko za pomoč pri prijavi škode obrnejo tudi na svojega zavarovalnega zastopnika, na najbližje predstavništvo oz. zastopniško pisarno ali na sedež območne enote Zavarovalnice Triglav. Pri prijavi škode naj zavarovanci poškodovane stvari navedejo čim natančneje ter obvezno pripišejo tudi telefonsko številko in številko transakcijskega računa za nakazilo škode.
Zavarovanci naj poslikajo nastalo škodo
V Zavarovalnici Triglav še svetujejo, naj, če je le mogoče, pred prijavo škode zavarovanci naredijo nekaj fotografij nastale škode, preverijo zavarovano kritje na zavarovalnih policah in, če so razmere varne, začnejo s popravilom. Istočasno pa naj tudi poskrbijo, da se do prihoda cenilca zavarovalnice ohranijo dokazila o nastali škodi.
Manjše škode na nepremičninah in premičninah bodo v Triglavu izplačali že naslednji dan po cenitvi, če se stranka z oceno strinja. V primeru večjih škod se bodo ob cenitvah z zavarovanci dogovorili za način sanacije in ponudili izplačilo akontacije, pri škodah na vozilih pa se bodo z zavarovanci ob cenitvi dogovorili o načinu sanacije škode.
Po vsakem neurju sicer v Zavarovalnici Triglav opažajo rahlo rast zavarovanj, a je v Sloveniji po njihovih ocenah še vedno nezavarovanih okoli 40 odstotkov vseh stanovanjskih objektov.