MOŠKI, VESTE, KAKO OKREPITI PARTNERSKO ZVEZO? S temi malenkostmi boste izboljšali vajin odnos

Trendi

Ne čakajte, da vas vaša polovica prosi, da nekaj storite. Prevzemite odgovornost. Vsak partner ima svoje prednosti in področja, kjer se lahko še izboljša. Tukaj si lahko preberete, kaj zakonska terapevtka priporoča za okrepitev vajinega partnerskega odnosa.

Ni čarobnega napitka, ki bi iz katerega koli moškega naredil popolnega partnerja. "Kot zakonska terapevtka, ki redno sodelujem s pari, da bi izboljšala njihove odnose, vsekakor lahko rečem, da obstajajo določena orodja in veščine, ki bi jih morali imeti vsi moški v zvezi, da bi bili dobri partnerji," je rekla Kiaundra Jackson, zakonska terapevtka.

1. Šestsekundni poljub

Tak poljub ni isto kot samo dotikanje ustnic. Šestsekundni poljub je dovolj dolg, da se vaša partnerka počuti zaželeno. Ni dovolj dolg, da pride do spolnega vzburjenja, vendar jasno kaže na privlačnost, ki si jo delita med seboj. In takšen poljub bi lahko bil dober uvod v seks v dotičnem dnevu.

2. Pogovorita se o tem, kako ste se spoznala

Kdaj ste se zadnjič pogovarjali s partnerko o tem, kako sta se spoznala? Pogovorita se o tem, kje in kdaj sta se spoznala, kakšen je bil vajin prvi zmenek. Včasih je pomembno spomniti sebe in svojega partnerja oziroma partnerko, zakaj sta se sploh odločila za zvezo.

3. Govorite njen ljubezenski jezik

Poznavanje in uporaba ljubezenskega jezika vaše partnerke vam lahko prihrani veliko časa. Glede na ugotovitve dr. Garyja Chapmana, poročnega svetovalca, obstaja pet glavnih ljubezenskih jezikov, ki vključujejo besede o potrditvi, dejanja služenja, prejemanje daril, kakovostni čas in fizični dotik. Bodite prepričani, da svoji partnerki izkažete ljubezen tako, kot si želi, da bi bila ljubljena in ne tako, kot želite biti ljubljeni vi. Mogoče radi obožujete darila, a vse, kar si ona želi, je objem.

4. Prevzemite odgovornost za to, kar naredite narobe

Za vse ni kriva ena stran! Včasih ste vi tisti, ki ustvarjate težave ali vsaj oba prispevata k dani težavi. Izjemno pomembno je, da prevzamete odgovornost za svoje vedenje. Če nikoli ne prevzamete odgovornosti, je, kot da bi rekli, da ste popolni in se nikoli ne zmotite. Vsi vemo, da to ni res. Navadite se sprejeti svoje napake in izreči te tri močne besede: "Žal mi je".

5. Ne predpostavljajte

Včasih morda mislite, da tako dobro poznate svojo partnerko, da veste, kako se bo počutila v vsaki situaciji. Ko domnevate, o čem razmišlja, to odpira vrata konfliktom in stresu, ker ji morda ne boste dali prostora, da bi vam povedala, kaj se v resnici dogaja v njeni glavi. Da se izognete predpostavkam, morate biti radovedni. Vprašajte, pridobite dodatne informacije in poskrbite, da bo komunikacija med vama jasna.

6. Oprostite čim prej in pogosto

Za uspešno zvezo sta potrebni dve osebi, ki si lahko odpustita. Če partnerki ne morete odpustiti malenkosti, ki jih je naredila narobe, bosta imela vedno več težav in nesoglasij.

7. Poskusite razumeti in se ne strinjati

S partnerko ne bosta vedno imela enakega pogleda na stvari, na primer pri delitvi vsakdanjih hišnih opravil, osebnih ciljev, financ, starševstva … Vaš cilj bi moral biti razumeti njeno perspektivo in zakaj verjame v to, v kar verjame, namesto da bi jo poskušali pridobiti na svojo stran. Ko med partnerjema obstaja razumevanje, je lažje doseči kompromis in skupaj iskati rešitve, ki bodo ustrezale obema.

8. Pustite svoji partnerki čas zase

Nima smisla biti non-stop skupaj. Zdravo je, da pari preživijo nekaj časa ločeno. Dovolite svoji partnerki, da kdaj "pobegne" od vas (in otrok, če jih imata), kar ji bo dalo čas, da se sprosti, uživa v miru in tišini ter na koncu osvežena pride domov.

9. Pomagajte z nasmehom

Vsi od časa do časa potrebujemo pomoč. Ne glede na to ali vaša partnerka to verbalizira ali ne, vaša odgovornost je, da ji namenite dovolj pozornosti, da veste, kdaj vskočiti na pomoč. To je lahko pranje perila, pomoč otrokom pri šolskih nalogah, kuhanje obrokov, pomivanje posode ali čiščenje.

10. Soočite se s svojimi težavami

Če imate težave z organizacijo, poslušanjem, empatijo, samopodobo, denarjem, čistočo … morate na teh področjih delati in se izboljšati.

11. Odpočijte si od tehnologije

Preživite nekaj časa s svojo partnerko brez mobilnih telefonov, prenosnikov in tabličnih računalnikov, ki vas lahko odvrnejo od nje. Naj bo vaša naloga, da preživite s partnerko vsaj 15 minut na dan brez tehnologije.

12. Prevzemite vodstvo

Ne čakajte, da vas partnerka prosi, da nekaj storite, ampak prevzemite odgovornost. Vsak partner ima svoje prednosti in področja, kjer se lahko še izboljša. Če se dobro znajdete v financah, si ustvarite domači proračun in poskrbite za stroške ter si postavite finančne cilje, na primer ciljno varčevanje za 12 mesecev. Če radi berete, pomagajte otrokom z bralnimi gradivi. Verjemite, to bo ublažilo ogromno stresa in olajšalo stvari v vajini zvezi.

13. Skrbite za svoje zdravje

In ne samo za vaše telesno zdravje, ampak tudi za duševno, čustveno in duhovno zdravje. Namreč vaši osebni problemi na katerem koli področju vašega življenja se lahko prelijejo v vajino zvezo in povzročijo dodatne težave. Na primer, če se eden od partnerjev bori z depresijo, vendar ni pripravljen poiskati strokovne pomoči, lahko situacija nedvomno negativno vpliva na drugega partnerja.

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
Piero Panin |  21 .02. 2021 ob  13: 53
In tle je bil pol Carl Rogers ki je predstavu idejo aktivnega poslusanja samega sebe in drugih,ker je bil problem kaj naredit z tem odzivom.Najsibo ga ignoriras,nekam potlacis,skrijes al pa se fokusiras v staticno elektriko pri pralnem stroju.
Dobro je prit na jasno ker drugace te povlece na druga podrocja oz. ideje...al si najdes nek hobi ki ni druzbeno sprejemljiv
Eho |  20 .02. 2021 ob  22: 20
Ko srečaš nekoga, ki ti ni všeč, ali pa ti nekdo reče nekaj neprijetnega, je tvoj lasten odziv tisti, ki moti tvoj notranji mir. Velja tudi za odnos med partnerjema...
Piero Panin |  20 .02. 2021 ob  18: 59
Carl Joung:
Kar te moti na partnerju je odlicna priloznost za globje razumevanje samega sebe