MORJE IN VETER V LASEH V IZOLI: Ljudem je dovolj slabih novic in korone, želijo doživetja!

Izola

Po dolgih mesecih zaprtja in neobratovanja mnogih gostinskih in turističnih objektov, se Slovenija ponovno prebuja in diha. Prebivalci so končno spet navdani z optimizmom, predvsem pa si želijo nadoknaditi vse, česar v dolgih mesecih epidemije niso imeli. Želijo si doživetij. Na prostoru slovenske Istre, natančeneje v Izoli, prav to ponujajo specialisti za jadralna doživetja, poleg gurmanskih doživetij pa je na voljo tudi nekaj za tiste, ki si želijo na zabaven način raziskati staro mestno jedro.

Jadralna doživetja ponuja Clean Sport, ki na slovenski obali deluje že več kot petnajst let. Njihova doživetja so primerna tako za posameznike, družine in manjše družbe, pa tudi za večje skupine, kot so podjetja.

Poleg dnevnega najema športnih jadrnic ponujajo tudi team buildinge, kjer lahko zajadra tim z jadrnico Vor 60, ki sprejme do 20 oseb. Na voljo pa je tudi dvoboj na morju, kjer tekmujeta dve ekipi, organizirano pa je kot prava regata.

Telesno bolj pripravljene pa vabijo na offshore jadranje, avanturo, ki traja tri dni.

Njim posebno ljub projekt, ki ga izvajajo, pa je Green Academy – Zelena akademija. Kot nam pove direktor Jure Orel, je izredno zadovoljen, da z učilnico na prostem tudi osnovnošolcem ponujajo "občutek svobode na morju". Celoten projekt je zasnovan kot "ozaveščanje o temu, kako pomembno je skrbeti za okolje".

"Najlepši del odprtja je zame osebno videti otroke z nasmeški," še pove.

Jure Orel

Kakšen je odziv ob zagonu turistične sezone?

"Odziv je posledica nekega splošnega stanja oziroma situacije v zadnjih dolgih mesecih. Jasno je, da ko gre taka zadeva mimo, je želja po prostosti in po dnevni sprostitvi še toliko večja," pripoveduje Orel.

"Sicer pa se tudi sami trudimo speljati to poletno obdobje in pokrpati kakšno luknjo za nazaj. To, da se vse odpira in da stranke prihajajo, je za nas svež kisik. Upam samo, da bo to trajalo in da bomo lahko delali tudi jeseni, četudi s kakšno omejitvijo," še zaključi.

Kot primer dobre prakse, kjer so prav tako zaznali potrebo po doživetjih in se dobro pripravili na turistično sezono, pa je potrebno izpostaviti Turistično združenje (TZ) Izola. Kot kaže, obiskovalcem Izole letos res ne bo dolgčas. Ponujajo namreč kar dve novi doživetji in še mnogo drugih novosti, predvsem iz področja digitalizacije kulturne dediščine.

Pozabljena izolska skrivnost je zasnovana kot igra pobega oziroma "escape house", le da se odvija na prostem. Igra je digitalizirana, zato je skupina raziskovalcev vodena prek aplikacije. Na ta način obiskovalci odkrivajo kulturno dediščino, znamenitosti, zanimivosti in tudi zgodbe mestnega jedra.

Rimski okusi pod zvezdami pa bodo zadovoljili v prvi vrsti gurmane, saj se bodo obiskovalci vrnili 2000 let nazaj v čas. Celoten večer je tudi dramaturško zasnovan tako, da se prepletata kulinarika in spoznavanje zgodb iz časa Rimljanov. Celotno doživetje se odvija na lokaciji izolskega arheološkega parka, ki nosi naziv kulturnega spomenika državnega pomena. Prav tam obiskovalce pričaka prava rimska obedovalnica – triklinij na prostem – kjer jih gostoljubno sprejme oskrbnik rimske rezidence in jih s pripovedmi pelje skozi večer.

"V naši branži je potrebno razmišljati dolgoročno, zato tudi ideje in cilje snujemo veliko časa pred samo realizacijo," pripoveduje direktor TZ Izola Dean Kocjančič. Čas zaprtja so namenili ravno snovanju takšnih in drugačnih zgodb in novih produktov. Z namenom dviga kakovosti turistične ponudbe na destinaciji so skozi zanimiva izobraževanja, posebno skrb namenili ravno  dvigu kompetenc lokalnih ponudnikov.

Dean Kocjančič (v ospredju)

"Ideja o rimski zgodbi v Izoli se je porajala že kar nekaj časa nazaj. Ko pa je fakulteta za humanistične študije (FHŠ) v lanskem letu zasnovala projekt Triklinij in nas vanj tudi vključila, se je pokazal idealni čas za uresničitev le-te. To se mi je zdel dober trenutek, da v iskanju konstruktivnih in trajnih rešitev v kreativno sodelovanje združimo turistično gospodarstvo in stroko," pripoveduje Kocjančič.

Čeprav je o odzivih po njegovih besedah še preuranjeno govoriti, pa poudarja, da so bili "res prijetno presenečeni, ko so prvo rezervacijo zabeležili že po parih dneh, ko so doživetja spustili v svet"

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
anton |  19 .06. 2021 ob  12: 46
... ne vem ali direktor TZ Izola svojo strategijo piše in ustvarja med štirimi stenami, v hladni pisarni, "s cigaro in konjakom v roki" in nima kontakta s turističnimi ponudniki ter uspehe piše sam sebi in v slednje celo verjame ... pred deveto uro zjutraj polna vsa parkirna mesta na vseh parkiriščih, nekaj malega je bilo prostega še pri parkirišču zraven "dimnika"- bivši Argo, ki pa je bilo verjetno ob 10 že polno ...
... to je ponudba izolskega turizma ...
 |  19 .06. 2021 ob  08: 04
TO DA SI LJUDJE VSAJ VEČINA ne želi slabih novic sem jaz pisaril že februarja da naj si dnevniki vendarle prično svoje novice in vesti iz sveta s pozitivnimi dogodki..
in kaj je bilo potem,,seveda nič
394 dni vsak dan večkrat na dan prva novice ko se zbudiš in zadnja ko greš spat koliko mrtvih kok okuženih koj bo še pomrlo
ma fak UREDNIKI zbudite se vendarle
ustanovute POYITIF TEVE in šopanje sam lepe novice
ajde majmuni jedni