Pred mesecem dni se je na ministrico za infrastrukturo Alenko Bratušek, predsednika vlade Roberta Goloba in koprskega župana Aleša Bržana obrnilo šest koprskih civilnih iniciativ. Poslali so jim javni dopis za celostno reševanje prometne problematike v slovenski Istri. Kot je sporočila Bratuškova je bila delovna skupina za pripravo ukrepov ustanovljena in je tudi že pričela z delom. Ne vidijo pa nobene potrebe, da bi v njej morali sodelovati predstavniki civilne iniciative.
GOSPA MINISTRICA, MAR RES? Vinjeta ostane, to predlaga Bratuškova koprski občini
Koper
Kot je v dopisu civilnim iniciativam zapisala Bratuškova bosta infrastrukturno ministrstvo in Dars proučila mogoče optimizacije glede na predloge, ki so jih poslale civilne iniciative. "Vendar pa je ob upoštevanju zatečenega stanja treba poudariti, da bi korenito spreminjanje načrtovalskih izhodišč posledično pomenilo številne dodatne zamude in dodatne stroške," je zapisala Bratuškova.
Poudarila je, da je ukrep, ki je bil sprejet za obdobje od 20. marca do 30. junija letos, zgolj začasen. Na odseku hitre ceste med mejnim prehodom Škofije in priključkom Sermin se je namreč zaradi različnih gradbenih del na tem območju vzpostavila uporaba tega dela hitre ceste brez vinjete.
"Nikakor pa to ne predstavlja osnove za uporabo celotnega odseka hitre ceste od mejnega prehoda Škofije do predora Markovec brez veljavne elektronske vinjete," je zapisala. Prepričana je, da bi vzpostavitev kakršnekoli drugačne zakonodaje na področju vinjetnega cestninjenja povzročila neuravnoteženo situacijo, kjer bi bili uporabniki cestninskega omrežja na določenem območju privilegirani.
Namesto ukinitve vinjete na tem odseku obalne ceste je ministrstvo koprski občini predlagalo, da se ob pričakovanih prometnih konicah redarstvo poveže s policijo in se na ta način vzpostavi dodatna kontrola prometna na občinskih cestah.
Komentiraj
A ta cestni odsek dolžine 8 kilometrov, katerega pri normalni hitrosti prevozimo v sedmih minutah je nek PRIVILEGIJ ?
Vse slovenske vlade nas imajo za norca že od uvedbe vinjet.
Alora bomo še naprej plačevali drago vinjeto zato, ker tovariši planšarji hočejo kasirat od prehodnih turistov.
Kolikokrat bomo sploh zavili proti Ljubljani pa je vprašanje.