Skupina Luka Koper je v prvih devetih mesecih letos ustvarila 40 milijonov evrov čistega dobička, kar je 20 odstotkov več kot v primerljivem obdobju lani. Dobiček iz poslovanja (EBIT) se je v primerjalnem obdobju zvišal za 15 odstotkov na 44 milijonov evrov, so prek spletnih strani Ljubljanske borze sporočili iz Luke.
DELA V LUKI NE MANJKA: Upadel le pretovor avtomobilov
Koper
Čisti prihodki od prodaje skupine so v obdobju od januarja do septembra znašali 159 milijonov evrov in so bili od doseženih v primerljivem obdobju preteklega leta višji za sedem odstotkov.
Ladijski pretovor skupine je v devetih mesecih znašal 18 milijonov ton blaga in je pretovor primerljivega obdobja preteklega leta presegel za devet odstotkov. V maju je bil dosežen rekorden mesečni ladijski pretovor v zgodovini družbe v višini 2,3 milijona ton. Pretovor kontejnerjev je v obdobju januar - september znašal 687.000 kontejnerskih enot in je za devet odstotkov presegel količine primerljivega obdobja leta 2016. V juliju je bil tudi tukaj dosežen mesečni rekord v višini 81.000 pretovorjenih kontejnerskih enot. V Luki Koper so v devetmesečju pretovorili tudi 522.000 avtomobilov, kar je tri odstotke manj kot v tem obdobju lani, so navedli.
Za naložbe je skupina Luka Koper v obdobju od januarja do septembra namenila 32,5 milijona evrov. Število zaposlenih se je povečalo za tri odstotke oziroma 33 oseb na 1092 zaposlenih.
Čista dobičkonosnost kapitala (ROE) je znašala 15,5 odstotka, kar je za 10 odstotkov oziroma za 1,4 odstotne točke več kot v tem obdobju lani.
Družba Luka Koper je medtem prihodke od prodaje v prvih devetih mesecih zvišala za 10 odstotkov na 155,1 milijonov evrov. Dobiček družbe iz poslovanja se je zvišal za 24 odstotkov na 42,9 milijona evrov, čisti dobiček pa za 29 odstotkov na 39 milijonov evrov.
V primerjavi z načrtom za devetmesečje so prihodki od prodaje družbe in skupine v skladu s tem načrtom, dobiček iz poslovanja pa je v obeh primerih 12 odstotkov višji. Čisti dobiček družbe načrte presega za 15 odstotkov, skupina pa je ustvarila 16 odstotkov več dobička, kot so načrtovali.
Delavci bi mroali podpreti spremembe. Ker je prav, da se v LK umaknejo razne pipice tipov, ki grabijo vedno več.
Letos je iz TA odšlo najmanj 100 ljudi. Kadrov, ki so znali delati...Zakaj? Zaradi katastrofalnih razmer. Neurejenega delovnega časa, pomanjkaja garderob in zaničevalnih odnosov...
TA je sploh eden najbolj ubogih terminalov. Neurejen, raztrešen na vseh koncih in krajih luke, slabo označen in amatersko voden.
Naj bo dovolj....Lahko bi napisal še in še opazk in mnenj voznikov TA,sploh tistih, ki so doživeli že boljše čase TA. ma ima sploh smisel? Vsa čast posameznikom, ki imajo še vedno človeški obraz in človeški odnos do voznikov.
Regional bi lahko kaj pobrskali o temu ker se gre o spostovanju zakona