Za večjo zasebnost uporabnikov Facebooka

Svet

Ameriško družbeno omrežje Facebook pripravlja kampanjo, v sklopu katere bodo preverili nastavitve zasebnosti vseh 1,28 milijarde uporabnikov. Hkrati bodo privzete nastavitve za nove uporabnike spremenili tako, da bodo njihove objave vidne le prijateljem.

"V naslednjih nekaj tednih bomo začeli uvajati novo in razširjeno orodje, s pomočjo katerega bomo uporabnike v nekaj korakih popeljali skozi nastavitve, ki določajo, kdo lahko vidi njihove objave, katere aplikacije uporabljajo in kateri osebni podatki so vidni," so zapisali pri Facebooku.

Kot so dodali, želijo z novim orodjem pomagati, da njihove objave vidijo le tisti, katerim so namenjene.

Družbeno omrežje bo s tem storilo prvi korak v smer večje zasebnosti. Doslej je počelo ravno nasprotno - uporabnike je spodbujalo, da naj z drugimi delijo čim več informacij, piše nemška tiskovna agencija dpa.

Pred kratkim so pri Facebooku napovedali tudi, da bodo uporabniki kmalu dobili možnost, da se v aplikacije prijavijo na anonimen način.

Deli novico: