DRZNI TREND: Z drznimi očali v modno jesen in zimo

Trendi

Preverili smo, kakšni so trendi očal za letošnjo jesen in zimo.

Igrive barve, ogledala in prehodno obarvana stekla. To so osnovne usmeritve, ki jih pri nakupu očal za letošnjo jesen in prihajajočo zimo svetujeta Polona Krtelj in Maja Senčar iz Art Optike. »Med okvirji najdemo bodisi klasične, retro in tiste v avantgardnem stilu, torej elegantno-ekstremne«, pojasnjujeta in pravita, da je paleta, ki jo ponujajo nove kolekcije, raznovrstna, obenem pa kupcu šepeta, naj postane drzen. »Namenjene so torej vsem, ki si upajo nekaj več«, pravita.

 

Posebno pozornost so oblikovalci očal letos namenili barvam okvirjev. »Poleg večne črne klasike, najdemo posebno ledeno belo barvo, metalik sivo, nebesno modro in jeans modro, pomaranča oranžno ter barvo roza ciklama. Rjava-roževinasta tudi ne bo manjkala, slednja se uvršča v sam vrh pri vseh modnih znamkah. Pri določenih športnih modelih pa vztrajno poudarjajo dele očal z vojaškimi vzorci. Ogromno je mat barve, črt, rožic, barve se povezujejo ali pa so kričeče in divje«, pojasnjujeta sogovornici in na dodajata, da je cenovno dostopen fast fashion brand Vogue, ki kopira vse vodilne luksuzne znamke, kot so Dolce&Gabbana, Prada, Bvlgari itd., in ponuja vse zgoraj našteto.

Mačje oblike, metuljčkast dizajn in nikakor ne gre zanemariti retro modelov, ki so popolnoma primerni za look iz 50. let. Odlična izbira, ki ponazarjajo zgoraj našteto, so očala znamke Miu Miu.
Okrogla-intelektualna oblika je v zadnjih dveh leti postala izredno popularna in je v kolekciji jesen zima 2015/2016 dosegla naziv 'must have' tako pri korekcijskih kot sončnih očalih. Pojavlja se pri vseh kreacijah, znanih in manj znanih imen. Ikone se torej vračajo, saj vsakdo pozna “lenonke” ali Harryja Potterja.

Prav tako je še vedno aktualen model Aviator oziroma solzica. »To je model, ki je namenjen kupcu, ki bi želel z enimi očali osvojiti več stilov, od športnega, do športno-elegantnega. Ray-Ban aviator je bil ustvarjen že leta 1937 za U.S. Airforce. Danes se na leto proda 36 milijonov očal omenjene znamke in to prav zaradi kultnih modelov, kot so clubmaster, wayfarer in že omenjeni aviator. Kolekcijo večkrat na leto osvežijo z novimi, trendnimi barvami, materiali in udarnimi vizuali«, pojasnjujeta Krteljeva in Senčarjeva.

Kot zanimivost naj dodamo še, da se po nekajletnem premoru na sceno znova vrača takoimenovana 'maska'. »Slednja z novim pridihom deluje na videz kot del opreme za potovanje v vesolje. Refleksna, ogledalna stekla spominjajo na znanstvenofantastiko«, dodajata sogovornici in pravita, da se »poletni bum« serije Dior očal nadaljuje tudi v jeseni ter da so tudi ostali fashion giganti povzeli refleksno ogledalni trend.

 

 

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija